DEMO jednotka Philips beauty

JOJO v Tesco přitahuje zákazníky uhrančivým kruhem

Značka bonbonů JOJO od minulého týdne podporuje prodeje ve vybraných prodejnách TESCO námi navrženými a vyrobenými regálovými čely s vířící fantazií v hlavní roli. Cílovou skupinou jsou trochu překvapivě mladé ženy. Kromě p…

Baileys ve stylové vaně

Našemu klientovi STOCK Plzeň, distributorovi známého likéru jsme do vybraných prodejen TESCO k uvedení nového dárkového balení dodali pravou stylovou koupelnovou vanu. Originální vystavení mělo za cíl vzbudit pozornost a zá…

Frisco Night láká stojanem na noční život

Jemně perlivý alkoholický nápoj získal loni na podzim novou variantu Frisco Night. Plzeňský Prazdroj, a. s., tímto krokem reagoval na spotřebitelské chování hlavní cílové skupiny, tedy žen do 35 let, které navštěvují večírk…

Futuristická POP prezentace Samsung

Nová prémiová řada lednic a praček značky Samsung má v pražském showroomu kuchyňského studia Sýkora svou vlastní malou výstavu realizovanou naší společností. Společnost Samsung Electronics totiž uvedla na konci loňského rok…

Marketér roku 2015 – znovu jsme partnery

Protože nám záleží na českém marketingu, snažíme se ho růzými způsoby podporovat. Jednou z našich aktivit je již mnohaleté partnerství soutěže o Marketéra roku organizované Českou marketingovou společností, která právě vyhl…

Chytrý regál umí namíchat drinky

Míchané nápoje a lihoviny patří k sobě, proč tedy zákazníkovi nenabídnout návod, jak si udělat ten správný koktejl, přímo v obchodě? Díky novému „drink-mixovému“ regálu, který jsme zrealizovali pro firmu Brown-Forman Czechi…

Naše vítězství v POPAI AWARDS 2014

Devět. Přesně tolik ocenění jsme získali za naše P.O.P. aplikace přihlášené do mezinárodní soutěže o nejlepší prostředky komunikace a reklamy v prodejních místech POPAI AWARDS. Odbornou porotu nejvíce zaujala POP aplikace p…

Unikátní POP pro M&M´s v TESCO

Vytvořit unikátní P.O.P. aplikaci pro cukrovinky nebývá jednoduché. Zákazníci navíc koupi těchto produktů často neplánují a sladkosti v košíku mnohdy skončí až na základě impulzního rozhodnutí. Společnosti Wrigley se ve spo…

DEMO jednotka Philips beauty

Naše společnost vytvořila pro produkty Philips permanentní demo jednotky pro podporu prodeje, na kterých jsou vystaveny reálné produkty s patřičným zabezpečením tak, aby s nimi potenciální zákazníci mohli pohodlně manipulovat. S těmito POP médii je možné se setkat ve vybraných provozovnách např. maloobchodní sítě TESCO.

Cílem tohoto projektu je prezentovat a podpořit prodej produktové  řady PHILIPS beauty – tzn. holících strojků, zastřihávačů vousů, zastřihávačů vlasů, epilátorů, kulem, žehliček na vlasy a fénů. Permanentní prodejní jednotky jsou nasvíceny pomocí LED a jsou vyrobeny ze dřeva s vysokým leskem, čímž je dosaženo dojmu prémiovosti a kvality. Specifický elipsovitý tvar s prosvícenými hranami způsobuje zvýraznění a dominanci celého vystavení v prostředí prodejny a zvyšuje tak  šanci zaznamenání zákazníky. Schopnost konverze k nákupu je podpořena možností se produktů nejen dotýkat a manipulovat s nimi, ale přímo je i reálně vyzkoušet. Zákazník se zároveň může nechat inspirovat novinkami, dozví se výhody prezentovaných produktů  a seznámí se s rozdíly oproti konkurenčním.

Atraktivní POP prostředek zajišťuje nejen poutavé vystavení, ale především komunikuje propojení designu a kvality spotřební elektroniky PHILIPS s její funkčností a užitkem.  To má přímý vliv jak na  prodej, tak na vnímání značky samotné.

Fotogalerie

Další články

Pin It on Pinterest

Share This