Vánoční zpestření z Pinterestu
Jak si někteří designéři představují vánoční POS materiály.
Tyto a mnoho dalších realizací naleznete jako vždy na
23. listopadu proběhlo vyhlášení POPAI Awards o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace za rok 2017. Z večera jsme si odnesli ocenění za šest projektů. Nejvíce úspěšná byla práce pro Jägermeister, která k… Pro značku bylinného likéru Jägermeister jsme vytvořili netradiční a atraktivní vystavení s „origami“ jelenem. Je určeno pro podzimní akci českých prodejen řetězce Globus a slovenské Metro. Realizace a návrhy, které nás zaujaly a mohly by se líbit i vám. Tyto a mnoho dalších realizací naleznete jako vždy na
Na světě nejsme sami. Pomáhat je lidské a přirozené, zvlášť těm, kteří si sami pomoci nemohou. Rozhodli jsme se proto letos přispět částkou 250 000 Kč na několik projektů, které mají podle nás velký smysl a skutečně mohou p… Značka zvířecích krmiv Purina společnosti Nestlé letos na začátku srpna slavila den koček. V Globusu jsme spolu s Nestlé připravili originální hravé vystavení lákající na dlouhodobou slevovou akci. Značka krmiv pro domácí… Cukrovinky jsou stálicí v nákupních košících, jejich producenti ale v posledních letech stojí před důležitou výzvou: jak zajistit této kategorii dlouhodobý a především zdravý růst? V posledních letech jejich prodeje stoupaj… V kategorii Nápoje prestižní evropské soutěže POPAI Awards Paris jsme si za realizaci paletového ostrova pro značku Rajec přivezli společně s naším klientem Kofolou zlatou medaili. Naše tři další projekty byly oceněny bronz… Letošní cesta za inspirací v německém Düsseldorfu ukázala možnosti, jak se mohou prodejny stát příjemnou součástí volného času zákazníka. V rámci návštěvy veletrhu Euroshop v Düsseldorfu jsme si nenechali ujít naši tradiční… Příklady zajímavých a působivých realizací, které pomáhají budovat atmosféru v místě prodeje.
POPAI AWARDS: 10 ocenění
Origami jelen od Jägermeistera láká na podzimní atmosféru
Společně se společností Remy Coin…
Letní zajímavosti z Pinterestu
Podporujeme děti i seniory
Purina od Nestlé oslavila se zákazníky Globusu den koček
Redesign sekce cukrovinek pro Nestlé: využití reflexe nákupního chování
Zlato s Kofolou na POPAI Awards Paris
Retail Safari v Düsseldorfu
Jaro přináší další výběr zajímavostí z Pinterestu
Tyto a mnoho dalších realizací naleznete jako vždy na « Nejnovější«...10...1516171819...»» Nejstarší
Coca-Cola vsadila v restauracích na udržitelnost

Řada restaurací v Česku a na Slovensku prokoukne. Své hosty totiž přivítají novým zařízením venkovních zahrádek i vnitřních prostor, kterou jsme vyrobili pro Coca-Colu. Kladli jsme při tom důraz na udržitelný rozvoj a přírodní materiály.
Prémiové vybavení se skládá z mnoha prvků. Nechybí tácy, příborníky, stojánky na menu se slánkou a pepřenkou či z interiérové osvětlení.
Součástí jsou i venkovní světelné poutače, a především rychle sestavitelná plotová pole pro zahrádky. „Dřívější design byl zastaralý a neodpovídal aktuální identitě naší značky, a navíc nám některé položky, jako třeba závěsné tabule, chyběly. Potřebovali jsme proto přijít s ucelenou sérií prvků, které provozovatelům gastro podniků prakticky poslouží a spotřebitele upoutají jednoduchým a svěžím vzhledem,“ vysvětluje Tereza Tošnarová, channel development specialist ze společnosti Coca-Cola HBC Česká republika.
Jako na opravdové zahrádce
Každému prvku vládne jednoduchý, čistý design, funkčnost a praktičnost. Přípravu sestavy rovněž doprovázel požadavek na to, aby byla v souladu s udržitelným rozvojem. Převládá na ní dřevo a další přírodní materiály. Plast se objevuje minimálně.
Snažili jsme se, aby sada svou podobou oslovila nejen návštěvníky restaurací, ale aby ji komfortně využívali i sami provozovatelé. To se projevuje třeba u menu holderů, které díky úchytům a držákům na kořenky usnadňují a urychlují obsluze úklid po každém zákazníkovi. Také se zahrádkou lze jednoduše manipulovat a přestavovat ji podle potřeby.
Na plotová pole jsme kladli důraz. Chtěli jsme, aby se každý, kdo se v dané restauraci posadí ke stolu, cítil jako na opravdové zahrádce. Proto jsme zvolili převážně přírodní materiály, jako dřevo, křídový nátěr a kov.
Ohrazení se dá ozdobit také truhlíky s květinami, což dojem skutečné zahrádky ještě více podtrhuje. „Nejprve jsme společně zhotovili několik variant a postupně je modifikovali. Nakonec vznikla finální podoba, která nejvíce splňovala náš požadavek na funkčnost a čistý design. Pozornost kolemjdoucích rozhodně přitáhne,“ doplňuje Tereza Tošnarová.
Coca-Cola chce s novým restauračním vybavením především podpořit vnímání své značky a podpořit prodeje. „Chceme být v prostředí HOREKA vnímáni jako silný partner pro byznys, který neustále přichází s inovacemi. Vysoká viditelnost restaurací, kterou tato prémiová série zaručuje, vede u konkrétní provozovny k vyššímu odbytu aktivovaného zboží,“ říká Tereza Tošnarová.
Nové vybavení jsme vyrobili v řádu tisíců kusů a postupně se objevuje v prémiovějších restauracích po Česku i Slovensku. Celou sadu, především zahrádky a venkovní poutače, jsme koncipovali tak, aby byla umísťována na frekventovaná místa, kde ji postřehne nejvíce lidí. Typicky jsou to například náměstí.
Sérii jsme zhotovili jako permanentní, takže ji budou návštěvníci v českých a slovenských gastro podnicích potkávat dlouhodobě. „S jednotlivými položkami se nám podařilo oslovit i provozovny, kde zpravidla neakceptují brandované materiály, což vnímáme jako velké plus. A plotová pole, která fungují jako modulární systém, oceňují provozovatelé především proto, že jsme schopni zahrádku sestavit do téměř jakéhokoliv tvaru a přizpůsobit ji dle terénních a dispozičních potřeb daného místa,“ uzavírá Tereza Tošnarová.
Váš tým Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY
Další články
Léto, pivo… Hodně piva! Hodnocení pro Marketing & Media
Jak v prodejnách uspět v tak těžké kategorii, jakou je pivo? Zahraniční realizace nabízejí řešení.
BIG SHOCK! láká na letní jízdu a expanduje permanentní vystavení do dalších prodejen Globus
Značka BIG SHOCK! představuje limitovanou edici a využívá nová permanentní vystavení ve 3 prodejnách Globus.
To nejlepší z Shop! Design Awards: hodnocení pro Marketing&Media
Ceny v globální soutěži Shop! Design Awards byly uděleny. Své favority z oceněných projektů...
Úspěšná kampaň = sada více P.O.S.!
Víte, že většina nákupních rozhodnutí vzniká až v místě prodeje?
SK


