Retail News 12/22: POPAI Awards 2022 zná své vítěze

Retail News 12/22: Sezonní POS komunikace – emoce jsou v pozoru, podpora prodeje a budování značky v akci 12.2022Není žádným překvapením, že Vánoce, Valentýn, Velikonoce a další sváteční období jsou specifickou a silnou prodejní sezónou pro mnoho výrobků....

Retail News 12/22: Displej vždy výrazně podpoří prodej

Retail News 12/22: Sezonní POS komunikace – emoce jsou v pozoru, podpora prodeje a budování značky v akci 12.2022Není žádným překvapením, že Vánoce, Valentýn, Velikonoce a další sváteční období jsou specifickou a silnou prodejní sezónou pro mnoho výrobků....

Marketing & Media 50/22: Nenechte se spoutat tradicí

Retail News 12/22: Sezonní POS komunikace – emoce jsou v pozoru, podpora prodeje a budování značky v akci 12.2022Není žádným překvapením, že Vánoce, Valentýn, Velikonoce a další sváteční období jsou specifickou a silnou prodejní sezónou pro mnoho výrobků....

Marketing & Media 48/22: POPAI Awards: Wellen získal nejvíce ocenění

Mistoprodeje.cz: Dago si odnáší dvojnásobné zlato ze soutěže POPAI Awards 11.2022Dago si odnáší dvojnásobné zlato ze soutěže POPAI Awards Marketing & Media 48/22: POPAI Awards: Wellen získal nejvíce ocenění 11.2022Zobrazit další příspěvkyVýsledky soutěže POPAI...

M&M 47/2022: Čerstvý pohled na tradiční obor

M&M 47/2022: Čerstvý pohled na tradiční obor 11.2022Udělat z důvěrně známé věci, jakou je nákup potravin, příjemně překvapivý zážitek, se snaží designéři po celém světě. POP STAR za září 2022 je vystavení Pilsner Urquell 11.2022Portál Mistoprodeje.cz ve...

POP STAR za září 2022 je vystavení Pilsner Urquell

POP STAR za září 2022 je vystavení Pilsner Urquell 11.2022Portál Mistoprodeje.cz ve spolupráci se společností ppm factum vyhlašuje vítěze soutěže POP STAR 9/2022. Výhercem měsíce je realizace shop in shop Pilsner Urquell.  [pdf-embedder... Mam.cz: Fanta sází na...

Mam.cz: Fanta sází na Halloween i s vystavením v obchodech

Mam.cz: Fanta sází na Halloween i s vystavením v obchodech 10.2022Nové aktivace nápojů Fanta v kampani „Halloween na roztrhání“ na míru realizovala komunikační agentura Dago. [pdf-embedder... Mistoprodeje.cz: Nápoje Fanta sázejí na Halloween 10.2022Halloween sice není...

Mistoprodeje.cz: Nápoje Fanta sázejí na Halloween

Mam.cz: Fanta sází na Halloween i s vystavením v obchodech 10.2022Nové aktivace nápojů Fanta v kampani „Halloween na roztrhání“ na míru realizovala komunikační agentura Dago. [pdf-embedder... Mistoprodeje.cz: Nápoje Fanta sázejí na Halloween 10.2022Halloween sice není...

Popai.cz: Nápoje Fanta sázejí na Halloween

Mam.cz: Fanta sází na Halloween i s vystavením v obchodech 10.2022Nové aktivace nápojů Fanta v kampani „Halloween na roztrhání“ na míru realizovala komunikační agentura Dago. [pdf-embedder... Mistoprodeje.cz: Nápoje Fanta sázejí na Halloween 10.2022Halloween sice není...

M&M 41/2022: Místa, jež najdete po čichu

Retail News 10/22: Nepřehlédnutelný vstup na Natury na slovenský trh 10.2022ro uvedení pramenitých vod značky Natura na slovenský trh se společnost Coca Cola HBC rozhodla využít prodejní plochy řetězce Tesco.  [pdf-embedder... M&M 41/2022: Místa, jež najdete po...

Popai.cz: Dago získalo zlato v soutěži POPAI AWARDS PARIS

Mistoprodeje.cz: Na pomoc znevýhodněným dětem upozorňuje retailová kampaň od společnosti Mars 09.2022Značka žvýkaček Orbit od společnosti Mars připravila již posedmé kampaň s názvem „Work & Study“, pomocí které šíří ve spojení s SOS dětskými vesničkami povědomí o...

Miestopredaja.sk: Dago získalo zlato v súťaži POPAI AWARDS PARIS

Mistoprodeje.cz: Na pomoc znevýhodněným dětem upozorňuje retailová kampaň od společnosti Mars 09.2022Značka žvýkaček Orbit od společnosti Mars připravila již posedmé kampaň s názvem „Work & Study“, pomocí které šíří ve spojení s SOS dětskými vesničkami povědomí o...

Marekting & Media 39/22: Dago získalo zlato v POPAI Awards Paris

Mistoprodeje.cz: Na pomoc znevýhodněným dětem upozorňuje retailová kampaň od společnosti Mars 09.2022Značka žvýkaček Orbit od společnosti Mars připravila již posedmé kampaň s názvem „Work & Study“, pomocí které šíří ve spojení s SOS dětskými vesničkami povědomí o...

Pin It on Pinterest