ZBOŽÍ A PRODEJ 3/2021: IN-STORE KOMUNIKACE MUSÍ LADIT S DOBOU

PACKAGING HERALD 3-4/2021: DISPLEJE V PLASTU I VLNITÉ LEPENCE 04.2021Za zmínku stojí plastové paletové vystavení ve tvaru lodi a majáku od agentury DAGO, kterým na sebe v obchodě upozorňuje Heffron.  ZBOŽÍ A PRODEJ 3/2021: IN-STORE KOMUNIKACE MUSÍ LADIT S DOBOU...

RETAIL NEWS 3/2021: VÍTĚZOVÉ UKÁZALI AKTUÁLNÍ TRENDY V POS

PACKAGING HERALD 3-4/2021: DISPLEJE V PLASTU I VLNITÉ LEPENCE 04.2021Za zmínku stojí plastové paletové vystavení ve tvaru lodi a majáku od agentury DAGO, kterým na sebe v obchodě upozorňuje Heffron.  ZBOŽÍ A PRODEJ 3/2021: IN-STORE KOMUNIKACE MUSÍ LADIT S DOBOU...

MARKETING & KOMUNIKACE 1/2021: NENÍ NAD ŽIVÝ KONTAKT SE ZÁKAZNÍKEM

RETAIL NEWS 5/2021: IN STORE MARKETING JAKO ODPOVĚĎ NA HEKTICKÝ ŽIVOTNÍ STYL 05.2021Na rozdíl od předchozích generací žijeme v hektičtější době a nemáme čas na rozhodování v jednodušších životních situacích. I zkušené marketingové odborníky často překvapí, jak roste...

RETAIL NEWS 3/2021: POP má v komunikačním mixu nezastupitelné místo

RETAIL NEWS 3/2021: POP má v komunikačním mixu nezastupitelné místo 03.2021Jak výrobci, tak i uživatelé prostředků in-store komunikace potvrzují významnou roli správně fungujících POP prostředků. Ty napomáhají nejenom ke zvýšení prodeje, ale zákazníci si je chválí i...

RETAIL NEWS 3/2021: SPRÁVNĚ ZVOLENÉ POS JAKO PODPORA PRODEJE FUNGUJE

RETAIL NEWS 3/2021: POP má v komunikačním mixu nezastupitelné místo 03.2021Jak výrobci, tak i uživatelé prostředků in-store komunikace potvrzují významnou roli správně fungujících POP prostředků. Ty napomáhají nejenom ke zvýšení prodeje, ale zákazníci si je chválí i...

Marketing & Media 4/2021: U kávy prodává vůně i chuť

Ovčák Éro šílí v obchodech po Brit Meaty Jerky 01.2021Ve spolupráci s českým výrobcem zvířecího krmiva VAFO Praha jsme představili nový psí snack Brit Meaty Jerky pomocí originálního permanentního vystavení. To bude ke zhlédnutí ve většině ze 75 zemí, kde společnost...

Retail News 12/2020: Mozek má řád

Marketing & Media 4/2021: U kávy prodává vůně i chuť 01.2021 Retail News 12/2020: Mozek má řád 12.2020 Stores 4/2020: Důležitou roli sehrají pohyb, světlo a zvuk 12.2020 Stores 4/2020: Jak na dominantní prvky nejen v místě prodeje? 12.2020 Stores 04/2020:...

Stores 4/2020: Důležitou roli sehrají pohyb, světlo a zvuk

Marketing & Media 4/2021: U kávy prodává vůně i chuť 01.2021 Retail News 12/2020: Mozek má řád 12.2020 Stores 4/2020: Důležitou roli sehrají pohyb, světlo a zvuk 12.2020 Stores 4/2020: Jak na dominantní prvky nejen v místě prodeje? 12.2020 Stores 04/2020:...

Stores 4/2020: Jak na dominantní prvky nejen v místě prodeje?

Marketing & Media 4/2021: U kávy prodává vůně i chuť 01.2021 Retail News 12/2020: Mozek má řád 12.2020 Stores 4/2020: Důležitou roli sehrají pohyb, světlo a zvuk 12.2020 Stores 4/2020: Jak na dominantní prvky nejen v místě prodeje? 12.2020 Stores 04/2020:...

Stores 04/2020: Becherovka shop-in-shop cílí na zákazníkovy smysly

Voda Natura proudí prodejnami Globus 11.2020Seznámit nakupující s balenou vodou Natura a upozornit na její rebranding má nový paletový ostrov pro společnost Coca-Cola HBC. Ten zapadá do široké kampaně s podobným cílem. Čistotu vody z Adršpachu lidem ukazuje pomocí...

Retail News 10/2020: Regál jako POP médium a nástroj category managementu

Krize nám pomohla k vnitřní proměně 09.2020Zdá se, že téma současné krize nás hned tak neopustí. Slyšíme o něm ze všech stran, a místo abychom se soustředili především na práci, bez přestání řešíme, co přijde. V Dagu jsme se rozhodli přistoupit k této krizi pozitivně...

SIGN INVENTION NEWSLETTER 10/2020

Krize nám pomohla k vnitřní proměně 09.2020Zdá se, že téma současné krize nás hned tak neopustí. Slyšíme o něm ze všech stran, a místo abychom se soustředili především na práci, bez přestání řešíme, co přijde. V Dagu jsme se rozhodli přistoupit k této krizi pozitivně...

IN STORE Slovakia 5/20: 10 ÚČINNÝCH TIPOV PRE LEPŠIE MIESTA PREDAJA

Krize nám pomohla k vnitřní proměně 09.2020Zdá se, že téma současné krize nás hned tak neopustí. Slyšíme o něm ze všech stran, a místo abychom se soustředili především na práci, bez přestání řešíme, co přijde. V Dagu jsme se rozhodli přistoupit k této krizi pozitivně...

MARKETING&MEDIA 39/20: Mozek má rád řád

Krize nám pomohla k vnitřní proměně 09.2020Zdá se, že téma současné krize nás hned tak neopustí. Slyšíme o něm ze všech stran, a místo abychom se soustředili především na práci, bez přestání řešíme, co přijde. V Dagu jsme se rozhodli přistoupit k této krizi pozitivně...

Retail News 09/2020: Jak na chaotickou správu POS realizací?

Mazlíčkům dopřáváme víc než sobě 09.2020Česká republika je vyhlášeným národem pejskařů, v počtu psů na obyvatele se držíme na prvních příčkách Evropské unie. Nejedná se však jen o psy – nějakého domácího mazlíčka najdeme ve zhruba 70 procentech domácností, ať už se...

Pin It on Pinterest