RETAIL NEWS 3/2021: VÍTĚZOVÉ UKÁZALI AKTUÁLNÍ TRENDY V POS
PACKAGING HERALD 3-4/2021: DISPLEJE V PLASTU I VLNITÉ LEPENCE 04.2021Za zmínku stojí plastové paletové vystavení ve tvaru lodi a majáku od agentury DAGO, kterým na sebe v obchodě upozorňuje Heffron. ZBOŽÍ A PRODEJ 3/2021: IN-STORE KOMUNIKACE MUSÍ LADIT S DOBOU...MARKETING & KOMUNIKACE 1/2021: NENÍ NAD ŽIVÝ KONTAKT SE ZÁKAZNÍKEM
RETAIL NEWS 5/2021: IN STORE MARKETING JAKO ODPOVĚĎ NA HEKTICKÝ ŽIVOTNÍ STYL 05.2021Na rozdíl od předchozích generací žijeme v hektičtější době a nemáme čas na rozhodování v jednodušších životních situacích. I zkušené marketingové odborníky často překvapí, jak roste...IN STORE Slovakia 1-3/2021: Pozitívna rola P.O.P. komunikácie: Nebuďte prekážkou ani manipulátorom
Nákupné rozhodovanie je riadené emóciami. Avšak v jeho pozadí sú to predovšetkým zvyky, ktoré predurčujú obsah nákupného košíka. V tejto súvislosti je úlohou P.O.P. komunikácie narušiť naše konanie založené na zvyku, resp. vypnúť nášho autopilota, ktorý nás vedie k už vyskúšaným výrobkom a značkám.
Extra Místo prodeje: Čím vyniknout? Spojením materiálů a technologií
Extra Místo prodeje: Čím vyniknout? Spojením materiálů a technologií 03.2021Produkční společnosti neustále přicházejí s technologickými novinkami a chtějí se blýsknout unikátními výstupy. RETAIL NEWS 3/2021: POP má v komunikačním mixu nezastupitelné místo 03.2021Jak...RETAIL NEWS 3/2021: POP má v komunikačním mixu nezastupitelné místo
RETAIL NEWS 3/2021: POP má v komunikačním mixu nezastupitelné místo 03.2021Jak výrobci, tak i uživatelé prostředků in-store komunikace potvrzují významnou roli správně fungujících POP prostředků. Ty napomáhají nejenom ke zvýšení prodeje, ale zákazníci si je chválí i...RETAIL NEWS 3/2021: SPRÁVNĚ ZVOLENÉ POS JAKO PODPORA PRODEJE FUNGUJE
RETAIL NEWS 3/2021: POP má v komunikačním mixu nezastupitelné místo 03.2021Jak výrobci, tak i uživatelé prostředků in-store komunikace potvrzují významnou roli správně fungujících POP prostředků. Ty napomáhají nejenom ke zvýšení prodeje, ale zákazníci si je chválí i...MARKETING & MEDIA 8/2021: Velké dilema lékáren
Zachovat a ctít tradici i barevnost, nebo se pustit do odvážnějších kombinací s rizikem matení zákazníka?