RETAIL NEWS: Trendy v POS podle vítězů

Na zaujetí zákazníka mají tvůrci POS méně času než v minulosti, a proto je nutné, aby jejich produkty zaujaly okamžitě, upoutaly pozornost a z potenciálních zákazníků udělaly nakupující. Jak toho dosáhnout, prozradili vítězové 14. ročníku soutěže POPAI Awards....

Zboží a prodej 1-2/23: Nová éra retailu

Miestopredaja.sk: Hrdinovia Marvelu vyzývajú na súťaž v in-store kampani Coca-Cola 02.2023Spolupráca dvoch ikonických značiek, Coca-Coly a Marvelu, si žiada niečo výnimočné. [pdf-embedder... Popai.cz: Hrdinové Marvelu vyzývají k soutěži v in-store kampani Coca-Cola...

Popai.cz: Vánoční sumář: Jak si Dago poradilo s vánočními POS?

Popai.cz: Vánoční sumář: Jak si Dago poradilo s vánočními POS? 01.2023Vždy před Vánoci mají obchodníci co dělat, aby stačili doplňovat vystavené zboží. Mistoprodeje.cz: Vánoční sumář: Jak si Dago poradilo s vánočními POS? 01.2023Vždy před Vánoci mají obchodníci co...

Mistoprodeje.cz: POP STAR za listopad 2022 je vystavení Semtex

Mistoprodeje.cz: POP STAR za listopad 2022 je vystavení Semtex 01.2023Portál Mistoprodeje.cz ve spolupráci se společností ppm factum vyhlašuje vítěze soutěže POP STAR 11/2022. Výhercem měsíce je realizace shop in shop Semtex.[pdf-embedder... Marketing & Media...

Marketing & Media 51-52/2022: Brand, design a udržitelnost

Marketing & Media 51-52/2022: Brand, design a udržitelnost 12.2022Kamenný retail zažil během rekonvalescence po covidu v letošním roce řadu událostí a změn. Retail News 12/22: Sezonní POS komunikace – emoce jsou v pozoru, podpora prodeje a budování značky v akci...

Retail News 12/22: POPAI Awards 2022 zná své vítěze

Retail News 12/22: Sezonní POS komunikace – emoce jsou v pozoru, podpora prodeje a budování značky v akci 12.2022Není žádným překvapením, že Vánoce, Valentýn, Velikonoce a další sváteční období jsou specifickou a silnou prodejní sezónou pro mnoho výrobků....

Retail News 12/22: Displej vždy výrazně podpoří prodej

Retail News 12/22: Sezonní POS komunikace – emoce jsou v pozoru, podpora prodeje a budování značky v akci 12.2022Není žádným překvapením, že Vánoce, Valentýn, Velikonoce a další sváteční období jsou specifickou a silnou prodejní sezónou pro mnoho výrobků....

Pin It on Pinterest