Třetí zlato v řadě! V listopadu jsme navázali na zářijové i říjnové vítězství v soutěži POP STAR. Tentokrát zaujal shop-in-shop pro značku Stará žitná myslivecká z dílny Palírna U Zeleného stromu, který byl umístěn v hypermarketech Albert.

V listopadu bylo hodnoceno 10 in-store pop realizací, které porotci posuzovali ve třech kritériích: kreativita řešení, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje. Výherní realizace Stará žitná myslivecká získala od odborné poroty průměrnou známku 8 bodů z maxima 10 bodů. Nejvyšší hodnocení (8,3 bodů) získala realizace za potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.

Soutěž vyhlašuje každý měsíce portál Mistoprodeje.cz ve spolupráci se společností ppm factum. Celý článek si můžete přečíst ZDE.

Ve stejném klání jsme zazářili i na Slovensku. Výherní realizací se stal shop-in-shop pro Božkov Republica od STOCK Slovakia. Vystavení získalo nejvíce bodů také v kategorii upoutání pozornosti v místě prodeje, kterým byl hypermarket Tesco. Více si přečtete na Mistoprodeje.sk. 

Pin It on Pinterest

Share This