Aktuální shopper-marketingové trendy: ještě větší moc zákazníků a on-line!
Rok 2014 je ve znamení stále intenzivnější koncentrace na dynamicky se měnícího zákazníka. Jaké trendy a nové vlivy budou ovlivňovat komunikaci v místě prodeje ve zbylých měsících roku? Jak se může POP produkt stát prodejně úspěšným? Jakou má in-store komunikace sílu a proč do ní firmy aktuálně investují až 33 % svých rozpočtů? Jaké jsou základní principy funkčních POP materiálů a jak je potřeba přistupovat… Neuromarketing vnímají někteří marketéři jako mantru, která v budoucnu výrazně ovlivní způsoby propagace nejen v oblasti televizní, tiskové a on-line reklamy, ale také přímo v místě prodeje. Umožňuje totiž získávat informac… Rozvoj technologií a jejich nasazování v oblasti retail marketingu skýtá obrovský potenciál k řízení vztahů se zákazníky a individualizovanému cílení na ně. Vše nasvědčuje tomu, že je za dveřmi doba, kdy vzájemnou integrací t… Cena není vždy primárním atributem, kterým by se měl zadavatel při výběru POP kampaně řídit. Je třeba vzít v potaz i odbornost, kreativitu, know how, spolehlivost či vlastní zkušenost s daným dodavatelem. Kvalitně zpracovaná… Základem správného řešení jakékoli komunikační kampaně nebo jejího segmentu je kvalitní brief. Ten opravdu dobrý pomůže zajistit odpovídající hodnocení dodavatele a návrhu a umožní vybrat kvalitní agenturu. Reportáž z naší návštěvy nejen veletrhu a konference Globalshop v Las Vegas: Zkušenosti z mezinárodního veletrhu a konference GLOBAL SHOP, USA 2014 Kolotoč sales promotion se točí neustále, a to pod nadvládou akcí, slev, letáků či plyšáků. I přesto, že obchodníci i dodavatelé znají důsledky. I přesto, že na ně doplácejí také zákazníci, kteří je dnes vnímají jako samozř… Efekt in-store komunikace rapidně snižuje nesprávné umístění P.O.P. médií v rámci prodejny. Často o něm rozhodují detaily, které by vás ani nenapadlo řešit. Značky vynaklád… Setkat se s výběrovým řízením, vypsaným ve smyslu „něco nám vymyslete”, kdy se nápady stanou podkladem pro obecný tendr na dodávku P.O.P. materiálů a zadavatel si je tak prakticky přivlastní, není v České republice žádný prob… Z naší návštěvy veletrhu Globalshop bylo zřejmé, že adorace digitálními technologiemi ochladla. Jak nakupujeme ? Ženy „sbírají“, muži „loví“. 71 % nákupů rychloobrátkového zboží v České republice obstarají podle výzkumu asociace POPAI CE Shopper Engagement Study 2015 ženy. A v dalších 20 % případů podle výzkumu M. Lewi…
Staňte se hvězdou prodeje. POP média Vám pomohou
Neuromarketing a in-store – skvělá metoda má i své limity
Maloobchodní marketing budoucnosti – technologie, systém a selský rozum
POP kampaně: Kdy se vyplatí větší investice?
Čtyři tipy, jak moderním briefem lépe bodovat v místě prodeje
Zaměříme-li se či…Svět in-store komunikace za oceánem – Část 1. soutěž OMA a veletrh Global Shop
Český a evropský svět in-store komunikace má své limity dané regionem i menta…Hledáme nové sales promotion. Zn. Rychle
Dialog s prodejnou je základ aneb problémy in-store komunikace
Komu patří nápady?
Opojení technologiemi polevilo, prim hraje autenticita
Veletrh Globalshop, jenž se letos z Las Vegas přestěhoval zpět do Chicaga, vyzařoval o poznání méně nadšení z digitálních techn…Ženy a muži: když ony nakupují pro ně