BIG SHOCK! láká na letní jízdu a expanduje permanentní vystavení do dalších prodejen Globus

POPAI awards 2012

Ocenění v POPAI Awards 2012
Praha, 26. 11. 2012 – Do letošní soutěže o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace POPAI Awards 2012 jsme přihlásili celkem sedm projektů. Tři z nich se staly vítězi kategorie,…

Demo jednotky Samsung

Společnost Samsung a její dceřiná agentura Cheil (zastoupená p. Kamilem Kaliszanem) ve spolupráci s naší společností zrealizovala v extrémně krátkém čase tři speciální demo jednotky pro prezentaci nejnovějších tabletů Galax…

Chráněné dílny

Naše společnost rozšířila v letošním srpnu spolupráci s organizacemi se statutem chráněná dílna. V kontextu našeho etického kodexu se snažíme pomoci handicapovaným občanům se níženou pracovní schopností, tedy těm, kteří maj…

Nové fotostěny v ElectroWorld

Nové in-store řešení fotostěn v ElectroWorld od Dago. Již několik měsíců naše společnost ve spolupráci s maloobchodní společností Electro World, s.r.o., spolupracuje na projektu remodelingu prezentačních stěn na fotoaparáty…

Mobilní prodejní vozík KOLONÁDA

Pro svého klienta Kraft Foods jsme navrhli a vyrobili specifický prezentační stánek KOLONÁDA – mobilní prodejní vozík v retro stylu evokující dobu založení výroby tradičních oplatek Kolonáda.

Tvarem i konstrukčním řešením…

Prodejní demo jednotka Huawei

Prodejní demo jednotka Huawei – play table. Společnost Huawei se ve spolupráci s naší společností rozhodla posílit in-store prezentaci svých výrobků v prodejně internetového prodejce Alza.

Za tímto účelem jsme navrhli, vyrob…

Paletové ostrovy Budějovický Budvar

Dekorace paletových ostrovů Budějovický Budvar. Pro společnost Budějovický Budvar jsme navrhli a vyrobili projekt tří specifických dekorací paletových ostrovů. Jednalo se o dekoraci jedné palety s maximální visibilitou při…

Shop in shop Nikon v Alza

Nový projekt – Shop in shop Nikon v Alza. Naše společnost DAGO Vám představuje novou realizaci sofistikovaného shop in shopu Nikon, který jsme vyrobili a nainstalovali v prodejně Alza Bratislava. Zatímco většina podobných p…

ŠKOLENÍ – DAGO

Naše společnost nabízí svým klientům v rámci přístupu DAGO CIS (Complex In-store Solution) nový, unikátní, prakticko-teoretický školicí program zaměřený na in-store komunikaci. Školení je určeno implementátorům POP projektů z…

BIG SHOCK! láká na letní jízdu a expanduje permanentní vystavení do dalších prodejen Globus

Značka energetického nápoje BIG SHOCK! i letos pro zákazníky připravila soutěž spojenou se dvěma letními limitovanými edicemi jedinečných příchutí. Značka nyní také využívá nová permanentní vystavení ve 3 prodejnách Globus.

Značka BIG SHOCK! i letos vystavila svůj kompletní sortiment na jednom místě, a to v rámci nových permanentních vystavení v prodejnách Globus v Brně, Opavě a Olomouci. „Jedná se o roll out úspěšného konceptu, který se už osvědčil na prodejně Globus Praha Čakovice. Jsme rádi, že se potvrdil příznivý dopad na prodeje a můžeme na úspěch navázat,“ říká Jakub Petráš, Project Manager Dago.

Vystavení je zhotoveno z kombinace kovu a plastu a doplněno o nasvícení produktů, které s jeho pomocí poutají pozornost již zdálky. Komunikační plocha prezentuje aktuální limitované edice a soutěž o hlavní ceny v podobě půjčení Toyoty a vstupenek na 4 evropské festivaly. Vystavení je doplněno o lednici, která nabízí dostatečnou zásobu ledové kávy i energy drinků ve správné teplotě. Celému místu prodeje dominuje jasně žlutá barva značky BIG SHOCK!

„Tento typ vystavení slaví u zákazníků úspěch, což potvrzuje především nárust prodejů napříč celým sortimentem značky BIG SHOCK!, a to v řádech desítkách procent,“ dodává David Tlach, Trade & Category Manager BIG SHOCK!

BIG SHOCK! společně s komunikační agenturou DAGO i nadále pokračují ve vývoji a distribuci permanentních vystavení na moderním i tradičním trhu s cílem podpořit prodeje na prodejnách různých typů a velikostí.

Váš tým Dago 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Další články

Správně zvolené POS jako podpora prodeje funguje

Správně zvolené POS jako podpora prodeje funguje

Úspěšné POS vychází z poznání klienta/zadavatele a brandu. Na ně navazuje určení si cíle, vytvoření strategie řešení POS, kontrola nákupního procesu, nalezení funkčních elementů pro prodej, nalezení benefitů, odlišností atd. Příprava těchto studií zabere více času než produkce samotného POS.

Pin It on Pinterest

Share This