Rozdáváme radost v Nestlé

Jedenáct ocenění pro DAGO v prestižní soutěži POPAI Awards 2025

Úspěšné tažení napříč kategoriemi a uznání od odborné poroty. Společnost DAGO si z letošního ročníku soutěže POPAI Awards 2025 odnáší jedenáct ocenění, která potvrzují vysoký standard v oblasti instore komunikace, důraz na precizní zpracování i schopnost tvořit...

Představujeme endcap 3.0: Když karton zvládne roli permanentu

Realizace kombinovaného vystavení pro značky Jack Daniel’s & Diplomático pod vlajkou společnosti Brown‑Forman Czechia představuje nový trend v oblasti regálových čel a endcapů. Oproti tradičním permanentním řešením za desítky tisíc korun přináší kombinaci...

Monster shop-in-shop s formulí: marketing na plný plyn

Značka Monster se dlouhodobě profiluje jako výrazný hráč v oblasti lifestyle a motorsportu. Spolupráce s týmem McLaren, která zahrnuje mimo jiné i soutěže o vstupenky na závody F1 nebo zážitky s týmem McLaren, je příkladem toho, jak lze globální sportovní alianci...

Rozdáváme radost v Nestlé

Ve čtvrtek 20. ledna jsme slavnostně předali diplom ze soutěže POP STAR za nejlepší in-store realizaci měsíce října. Vítězná realizace prodejní stěny Purina je k vidění v brněnské prodejně Mall.cz. Tato prodejní stěna získala od odborné poroty celkovou známku 7,87 bodů z maxima 10 bodů.

Jiří Beran z portálu Místo prodeje a naše kolegyně Lucie Michajlov osobně přijeli předat ocenění Anežce Svobodové, Jakubu Nymsovi a Patriku Pumrovi, kteří se pod záštitou společnosti Nestlé o značku Purina starají.

„V Pro Planu a v jiných speciálních značkách hodně investujeme do POP umístění, protože víme, že je to dobrý způsob, jak se odlišit od konkurence. Víme, že je to něco, co funguje a je to vidět. S agenturou Dago jsme v minulém i tomto roce naplánovali a zrealizovali spoustu úspěšných projektů,“ vysvětluje Channel Managerka ze společnosti Nestlé CZ/SK Anežka Svobodová. Které konkrétní prvky POP vystavení na zákazníky nejvíce působí, zjistíte v rozhovoru.

Dago nabízí svým klientům širokou škálu POP produktů a dalších marketingových nástrojů, které mohou v rámci trhu využívat ke své propagaci. „Tím, že pracujeme s různými materiály, děláme krátkodobé, ale i dlouhodobé, roční, víceleté i permanentní vystavení,“ vysvětluje Project Managerka z agentury Dago Lucie Michajlov a dodává: „Výrobou POS materiálů naše služby pro klienty nekončí. V rámci klasického záručního a pozáručního servisu nabízíme našim klientům i evidenci a správu POS materiálů ve speciálním software, který byl pro Dago vyvinut na míru.“ O které další služby se jedná, vám sdělí Lucie Michajlov v následujícím rozhovoru.

Váš tým Dago

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Další články

Pin It on Pinterest

Share This