Zlato s Kofolou na POPAI Awards Paris

Prodejní demo jednotka Huawei

Prodejní demo jednotka Huawei – play table. Společnost Huawei se ve spolupráci s naší společností rozhodla posílit in-store prezentaci svých výrobků v prodejně internetového prodejce Alza.

Za tímto účelem jsme navrhli, vyrob…

Paletové ostrovy Budějovický Budvar

Dekorace paletových ostrovů Budějovický Budvar. Pro společnost Budějovický Budvar jsme navrhli a vyrobili projekt tří specifických dekorací paletových ostrovů. Jednalo se o dekoraci jedné palety s maximální visibilitou při…

Shop in shop Nikon v Alza

Nový projekt – Shop in shop Nikon v Alza. Naše společnost DAGO Vám představuje novou realizaci sofistikovaného shop in shopu Nikon, který jsme vyrobili a nainstalovali v prodejně Alza Bratislava. Zatímco většina podobných p…

ŠKOLENÍ – DAGO

Naše společnost nabízí svým klientům v rámci přístupu DAGO CIS (Complex In-store Solution) nový, unikátní, prakticko-teoretický školicí program zaměřený na in-store komunikaci. Školení je určeno implementátorům POP projektů z…

Sales promo v hobby marketech

O tom, že POS lze přizpůsobit i produktům mimo tradiční FMCG, není pochyb – ostatně vídáme podporu u telco, automotive či finančních služeb. Jak ale na atraktivní předvádění vrtaček, pil, brusek a jiných hobby produktů? Robe…

Nová firemní strategie

Na celofiremní konferenci jsme představili novou firemní strategii na příštích 5 let. Jejím základem je zejména zvyšování firemního know how v oblasti POP/POS, profilace jako znalostní firma a kromě stabilního růstu a akviz…

Vůně

Společnost DAGO přichází s řadou novinek, které rozšiřují stávající nabídku našich produktů, a zákazníkům tak nabízíme mnohem širší uplatnění jejich nápadů a možností, jaké typy POP materiálu umístit, jak ještě více upoutat p…

Elektrotechnické inovace

Přicházíme na trh s funkčními a cenově dostupnými elektrotechnickými a elektronickými součástkami, které lze integrovat do tradičních POP prostředků.
Jedná se o motorické součástky zabezpečující pohyb nebo rotaci, speciální…

Zlato s Kofolou na POPAI Awards Paris

V kategorii Nápoje prestižní evropské soutěže POPAI Awards Paris jsme si za realizaci paletového ostrova pro značku Rajec přivezli společně s naším klientem Kofolou zlatou medaili. Naše tři další projekty byly oceněny bronzem.
Nejvýše oceněný projekt v kategorii Nápoje, realizace pro značku Rajec a jejich kojeneckou vodu, u poroty zabodoval díky svému netradičnímu pojetí a zpracování, které mělo za cíl odpoutat zákazníky od prostředí obchodu a naladit je na pozitivní nostalgii dětského světa. Nákup vody byl díky tomu spjat s emocemi a příjemným zážitkem: „V dnešní době využívá in-store komunikaci prakticky každá společnost, retailové prostředí je přesycené. Paletový ostrov nám nejen přinesl navýšení prodejů po dobu akčního vystavení, ale setkal se s velmi kladným ohlasem i ze strany vedoucích prodejen. Ve většině případů chtěli sami vystavení prodloužit i po skončení akce. Díky tomu jsme zjistili, že POS skvěle fungovalo i bez akční ceny,“ dokládá úspěšnost vítězné realizace Jana Riegerová ze společnosti Kofola.

Účast na zahraničních soutěžích vnímáme jako možnost zjistit, jak si naše práce stojí v porovnání se světem, zda zvládáme následovat trendy. Nesmírně si ceníme, když získáme ocenění, a jsme vděčni našim klientům, že díky nim k tomu již pravidelně získáváme příležitost. Právě možnost porovnání se zahraničím vnímá jako benefit i Jana Riegerová z Kofoly, která se zúčastnila slavnostního vyhlášení v Paříži: „Ve srovnání se zahraničím je český i slovenský trh velmi silný v tvorbě i využívání POP aktivit. Asi také proto náš paletový ostrov tolik oslovil porotu a možná i díky tomu bude inspirací i pro ostatní země Evropy. Na soutěži jsme zjistili, že obecným materiálovým trendem poslední doby je karton, dá se s ním skvěle kouzlit a originálně komunikovat různé příběhy. Cílem je odlišit se od konkurence a co nejvíce zaujmout zákazníka, a to nejen vizuálně, neboť POP komunikace je pro zákazníka inspirací k okamžitému nákupnímu rozhodování.“
Ocenění si z Francie odvezly i naše další tři projekty. Bronzového indiána získaly realizace LG Electronics v kategorii Architektura komerčních interiérů, Oral-B společnosti Procter & Gamble v kategorii Digital – Material & Content a paletový ostrov Captain Morgan od STOCK Plzeň-Božkov v kategorii Events – Mass Market. Letošního 54. ročníku soutěže POPAI Awards Paris se celkem zúčastnilo 250 projektů z celého světa.
Děkujeme! Váš DAGO team

Fotogalerie

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Další články

Big Shock! přináší hudební zážitek přímo do prodejen

Big Shock! přináší hudební zážitek přímo do prodejen

Tradiční letní limitovaná edice energetických drinků Big Shock! MUSIC, která reprezentuje hravost hudebních zážitků a letních festivalů, na sebe nyní v obchodech upozorňuje pomocí unikátního vystavení ve tvaru sluchátek, které jsme v Dagu vytvořili.

Správně zvolené POS jako podpora prodeje funguje

Správně zvolené POS jako podpora prodeje funguje

Úspěšné POS vychází z poznání klienta/zadavatele a brandu. Na ně navazuje určení si cíle, vytvoření strategie řešení POS, kontrola nákupního procesu, nalezení funkčních elementů pro prodej, nalezení benefitů, odlišností atd. Příprava těchto studií zabere více času než produkce samotného POS.

Pin It on Pinterest

Share This