MARKETING & KOMUNIKACE 1/2021: NENÍ NAD ŽIVÝ KONTAKT SE ZÁKAZNÍKEM

Během pandemie bylo on-line nakupování pro obchodníky nepopiratelnou spásou. Celé měsíce lidé na internetu nakupovali cokoliv - potraviny a zboží každodenní spotřeby, stejně jako oblečení a produkty lifestylových značek, čímž posílili již dávno zřejmý trend....

RETAIL NEWS 3/2021: POP má v komunikačním mixu nezastupitelné místo

Jak výrobci, tak i uživatelé prostředků in-store komunikace potvrzují významnou roli správně fungujících POP prostředků. Ty napomáhají nejenom ke zvýšení prodeje, ale zákazníci si je chválí i kvůli zjednodušené, a přesto atraktivní komunikaci v maloobchodním...

Zboziaprodej.cz: Dago získalo zlato v soutěži POPAI Awards Paris

Prestižní evropská soutěž POPAI Awards Paris, která oceňuje nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace, ocenila i českou firmu. 

zboziaprodejcz_2022-09-22_dago-ziskalo-zlato-v-soutezi-p

Pin It on Pinterest

Share This