ZBOŽÍ A PRODEJ 3/2021: IN-STORE KOMUNIKACE MUSÍ LADIT S DOBOU

Miestopredaja.sk: Hravá a neprehliadnuteľná Fanta láka súťažiť

Dago spolu s obľúbenou značkou Fanta prináša do obchodov nielen osviežujúcu chuť, ale aj hravý zážitok! Farebné shop-in-shop vystavenia priam nabádajú zákazníkov nielen k nákupu, ale predovšetkým k zapojeniu sa do súťaže o Xbox a ďalšie atraktívne ceny. Celý článek...

Zboží&Prodej: Emoce a retail? Nerozlučná dvojice

Časopis Zboží&Prodej se ohlédl za POPAI Day 2024. Nezapomněl zmínit jednoho z hlavních vítězů, virtuální zrcadlo L’Oréal, které tvořilo a přihlašovalo Dago. Přečtěte si celý článek. [pdf-embedder...

ZBOŽÍ A PRODEJ 3/2021: IN-STORE KOMUNIKACE MUSÍ LADIT S DOBOU

Retail svírá celosvětová pandemie. A nějakou dobu ještě bude. Existují obory, jako je FMCG a další, které z důvodu nařízení vlády nebyly ovlivněny, a dokonce nejsou postiženy nebo se jim při srovnání s předcovidovým obdobím obratově daří i více. Děje se tak ale na úkor mnohde dlouhodobě uzavřené konkurence. Komunikace v místě prodeje je však stále součástí obchodů a musí se přizpůsobit aktuální nelehké situaci.

Loading...

Další články

Pin It on Pinterest

Dago s.r.o.
undefined
undefined
Miestopredaja.sk: Hravá a neprehliadnuteľná Fanta láka súťažiť
Retail News: Paletová vystavení lákala k soutěžení nakupující na Slovensku
Retail News: DAGO přenáší magickou sílu minerální vody Kláštorná Kalcia do obchodů
Retail News: Unikátní POP médium nabízí zážitek ve stylu tradičního sudu
Ľuboš Plačko pro Miestopredaja.sk: Důležité je budovat značku přímo v retailu
Zboží&Prodej: Emoce a retail? Nerozlučná dvojice
Mistoprodeje.cz: Unikátní POP médium nabízí zážitek ve stylu tradičního sudu
undefined
undefined
undefined
Share This