mistoprodeje.cz: POP STAR za červenec 2023 je realizace Radegast
Portál Mistoprodeje.cz ve spolupráci se společností ppm factum vyhlásil vítěze soutěže POP STAR 07/2023. První místo získala realizace Radegast, druhé místo Red Bull a třetí místo Malfy. Hodnocení probíhalo ve třech kritériích: kreativita řešení, produkční provedení a...
zboziaprodej.cz: Konzervativní trh se rozhýbal
Česko je jedním z průkopníků bezobslužných prodejen, které se zaměřují na design, interaktivitu a udržitelné materiály. Nové technologie a datová analýza společně s personalizovanými nabídkami zlepšují zákaznický zážitek v retailu. Moderní obchody se zaměřují na moderni...
mam.cz: Jak na efektivní in-store komunikaci? Dozvíte se v kurzu POPAI
Sdružení POPAI Central Europe pořádá certifikovaný kurz Základy in-store komunikace v září. Kurz se koná v holešovickém podniku Město Moře a účastníci se dozvědí o komunikaci v retailu, využívání nástrojů a budou se účastnit interaktivních workshopů. Moderátorkou je...
mistoprodeje.cz: POP STAR za červen 2023 je realizace Whiskas
Portál Mistoprodeje.cz ve spolupráci se společností ppm factum vyhlásil vítěze soutěže POP STAR 06/2023. První místo získala realizace Whiskas, druhé místo Amundsen a třetí místo Royal Crown Cola. Hodnotilo se kreativní řešení, produkční provedení a potenciál upoutání...
mistoprodeje.cz: Únorovým vítězem v soutěži POP Star se stala Coca Cola
Dne 27. července 2023 bylo předáno ocenění za druhou únorovou vítěznou realizaci společnosti Coca-Cola HBC. Vystavení Coca Cola Marvel bylo zajištěno marketingovou agenturou DAGO a mělo za cíl upoutat pozornost zákazníka a informovat ho o spotřebitelské soutěži....
mistoprodeje.cz: Ze soutěže SHOP! France Awards 2023 si DAGO odváží zlato a stříbro
DAGO komunikační agentura získala zlatou a stříbrnou medaili na ceremoniálu SHOP! Awards Paris za vánoční vystavení Pilsner Urquell a shop-in-shop Sensodyne Nourish. Vystavení Pilsner Urquell využilo holofan a technologické provedení Jubilejní brány, zatímco Sensodyne...
Marketing & Media: Wellen má zlato ze Shop! Awards Paris za prodejnu Vodafone, Dago za vystavení Pilsner Urquell
České agentury Wellen a Dago získaly zlaté ceny na Shop! Awards Paris. Wellen získal ocenění za automatizovanou prodejnu Vodafone na pražském letišti, zatímco Dago získal zlato za vánoční vystavení Pilsner Urquell a stříbro za shop-in shopy Sensodyne Nourish. Soutěž...
Packaging Herald: POP mohou být z lepenky i ze dřeva
V oblasti in-store komunikačních prostředků POS/POP se pomalu ustupuje od laminovaných materiálů kvůli obtížné recyklaci plastové vrstvy. Výrobci a prodejci se zaměřují na udržitelná obalová řešení a využívají materiály s minimální zátěží pro životní prostředí. Výroba...
mistoprodeje.cz: Royal Crown Cola láká atmosférou jižanské Ameriky na osvěžení i soutěž
Společnost DAGO vytvořila pro Royal Crown Colu na prodejnách Albert a Kaufland speciální shop in shop, který přenáší atmosféru jižanské Ameriky. Zákazníci se mohou zúčastnit soutěže o zájezd do kolébky Royal Crown Coly. Vystavení nabízí dostatek místa pro zásobu produkt...
zboziaprodej.cz: Prodejní síla se skrývá v komunikaci
Emoce jsou důležitým nástrojem v místech prodeje a mohou pomoci posílit brand. In - store marketingová komunikace je stále důležitější součástí marketingového mixu, s výdaji téměř 10 miliard Kč v roce 2021. Nejčastěji se používá v kosmetických a drogistických...
ZBOŽÍ A PRODEJ 3/2021: IN-STORE KOMUNIKACE MUSÍ LADIT S DOBOU
Retail svírá celosvětová pandemie. A nějakou dobu ještě bude. Existují obory, jako je FMCG a další, které z důvodu nařízení vlády nebyly ovlivněny, a dokonce nejsou postiženy nebo se jim při srovnání s předcovidovým obdobím obratově daří i více. Děje se tak ale na úkor mnohde dlouhodobě uzavřené konkurence. Komunikace v místě prodeje je však stále součástí obchodů a musí se přizpůsobit aktuální nelehké situaci.