Vánoční zpestření z Pinterestu
Jak si někteří designéři představují vánoční POS materiály.
Tyto a mnoho dalších realizací naleznete jako vždy na
23. listopadu proběhlo vyhlášení POPAI Awards o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace za rok 2017. Z večera jsme si odnesli ocenění za šest projektů. Nejvíce úspěšná byla práce pro Jägermeister, která k… Pro značku bylinného likéru Jägermeister jsme vytvořili netradiční a atraktivní vystavení s „origami“ jelenem. Je určeno pro podzimní akci českých prodejen řetězce Globus a slovenské Metro. Realizace a návrhy, které nás zaujaly a mohly by se líbit i vám. Tyto a mnoho dalších realizací naleznete jako vždy na
Na světě nejsme sami. Pomáhat je lidské a přirozené, zvlášť těm, kteří si sami pomoci nemohou. Rozhodli jsme se proto letos přispět částkou 250 000 Kč na několik projektů, které mají podle nás velký smysl a skutečně mohou p… Značka zvířecích krmiv Purina společnosti Nestlé letos na začátku srpna slavila den koček. V Globusu jsme spolu s Nestlé připravili originální hravé vystavení lákající na dlouhodobou slevovou akci. Značka krmiv pro domácí… Cukrovinky jsou stálicí v nákupních košících, jejich producenti ale v posledních letech stojí před důležitou výzvou: jak zajistit této kategorii dlouhodobý a především zdravý růst? V posledních letech jejich prodeje stoupaj… V kategorii Nápoje prestižní evropské soutěže POPAI Awards Paris jsme si za realizaci paletového ostrova pro značku Rajec přivezli společně s naším klientem Kofolou zlatou medaili. Naše tři další projekty byly oceněny bronz… Letošní cesta za inspirací v německém Düsseldorfu ukázala možnosti, jak se mohou prodejny stát příjemnou součástí volného času zákazníka. V rámci návštěvy veletrhu Euroshop v Düsseldorfu jsme si nenechali ujít naši tradiční… Příklady zajímavých a působivých realizací, které pomáhají budovat atmosféru v místě prodeje.
POPAI AWARDS: 10 ocenění
Origami jelen od Jägermeistera láká na podzimní atmosféru
Společně se společností Remy Coin…
Letní zajímavosti z Pinterestu
Podporujeme děti i seniory
Purina od Nestlé oslavila se zákazníky Globusu den koček
Redesign sekce cukrovinek pro Nestlé: využití reflexe nákupního chování
Zlato s Kofolou na POPAI Awards Paris
Retail Safari v Düsseldorfu
Jaro přináší další výběr zajímavostí z Pinterestu
Tyto a mnoho dalších realizací naleznete jako vždy na « Nejnovější«...10...1516171819...»» Nejstarší
Vystavení Jägermeister absolutním vítězem POPAI Awards 2019

Letos soutěžily tradiční POP prostředky ve 20 kategoriích. Z celkem 18 přihlášených realizací jsme jich třináct dokázali proměnit ve vítězství, což je pro nás historicky nejvýraznější výsledek. Máme radost z toho, že jsme na těchto projektech mohli spolupracovat s našimi klienty a přinést do českého prostředí in-store marketingu inovativní komunikační řešení.
Nejvyšší počet bodů ze všech vystavení, a tedy titul „absolutní vítěz“, si odnáší paletový ostrov pro Jägermeister s originálním hologramem, který se v české in-store komunikaci zřejmě ještě neobjevil. Díky tomu dokáže zaujmout zážitkem odkazujícím na virtuální realitu. Kromě toho zákazníky osloví i podsvícenými motivy jelena coby ústředním motivem značky. Stejné vystavení získalo ještě ceny za nejlepší materiálovou a technologickou inovaci, za kreativitu a rovněž se stalo vítězem v kategorii světelné komunikace.
Oceněným projektem byl také shop-in-shop, který upozorňoval na kampaň „Grilujeme s Coca-Colou. Získal titul vynikající realizace. Kombinuje tři hlavní prvky – plynový gril, stůl s talířem a příbory a přihrádku s vyskládanými dřevěnými špalky. Provedení s klasicky letními prvky jako je světelný řetěz, tráva a naštípané dřevo v zákazníkovi vyvolává uvolněnou a příjemnou atmosféru.
Stejný titul si vysloužil i permanentní stojan propagující bylinný likér Black Fox. Ten upoutává pozornost svou tajemnou atmosférou temného lesa, ve kterém zákazníka pozorují zelené liščí oči. Vystavení dominuje topper, vyrobený z opálového plexiskla, které je potištěné sítotiskem. Tuto celou plochu podsvěcují LED diody.
V kategorii alkoholických nápojů jsme zaznamenali úspěch se svým osobitým kartonovým barem pro irskou whisky Tullamore Dew. Porotce oslovilo poutavé provedení v teplých barvách prezentovaného nápoje, dále pak reálné osvětlení a vhodně zakomponovaný zvon.
Mezi našimi dalšími vystaveními, která získala ocenění, jsou dětská kolébka Pampers, regálové čelo pro kávovarové kapsle Nescafé Dolce Gusto a prémiový minimalistický endcap pro elektronické cigarety IQOS. V kategorii integrovaných in-store kampaní zaujala sada stojanů, která promovala energetický nápoj Semtex. Seznam všech našich realizací a jejich ocenění uvádíme v přehledu níže.
Soutěž POPAI Central Europe Awards pořádá středoevropská kancelář POPAI CE. Dlouhodobě podporuje obor marketingu v místě prodeje a nové trendy, které ukazují in-store reklamu jak efektivní komunikační nástroj vůči zákazníkovi.
Přehled ocenění společnosti Dago v jednotlivých kategoriích:
- Potraviny: endcap „Coke and Meal“
- Nealkoholické nápoje: vystavení pro nealkoholické osvěžení Birell
- Alkoholické nápoje: kartónový bar pro Tullamore Dew
- Drogerie: dětská kolébka Pampers
- Domácí potřeby: regálové čelo pro kávovarové kapsle Nescafé Dolce Gusto
- Elektronika: minimalistický endcap pro elektronické cigarety IQOS
- Světelná komunikace: paletový ostrov s hologramem Jägermeister
- Integrované komunikační kampaně: Semtex
Hlavní ocenění:
- Nejlepší materiálová a technologická inovace: paletový ostrov s hologramem Jägermeister ostrov hologram
- Kreativita: paletový ostrov s hologramem Jägermeister ostrov hologram
- Absolutní vítěz: paletový ostrov s hologramem Jägermeister
Vynikající realizace:
- Shop-in-shop „Grilujeme s Coca-Colou“
- Permanentní stojan Black Fox
Děkujeme. Váš Dago tým
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY
Další články
Léto, pivo… Hodně piva! Hodnocení pro Marketing & Media
Jak v prodejnách uspět v tak těžké kategorii, jakou je pivo? Zahraniční realizace nabízejí řešení.
BIG SHOCK! láká na letní jízdu a expanduje permanentní vystavení do dalších prodejen Globus
Značka BIG SHOCK! představuje limitovanou edici a využívá nová permanentní vystavení ve 3 prodejnách Globus.
To nejlepší z Shop! Design Awards: hodnocení pro Marketing&Media
Ceny v globální soutěži Shop! Design Awards byly uděleny. Své favority z oceněných projektů...
Úspěšná kampaň = sada více P.O.S.!
Víte, že většina nákupních rozhodnutí vzniká až v místě prodeje?
SK


