Jaro přináší další výběr zajímavostí z Pinterestu
Příklady zajímavých a působivých realizací, které pomáhají budovat atmosféru v místě prodeje. 25. ročník veletrhu Globalshop Las Vegas 2017 (www.globalshop.org) se letos nesl v duchu sloganu „Experience Defines You“, zákaznická zkušenost tak i zde byla již tradičně na prvním místě. Oproti düsseldorfskému Euroshopu b… Společně se značkou elektroniky LG Electronics jsme vytvořili další zajímavý projekt. Na 42 metrech čtverečních v pražském Alza showroomu jsme se podíleli na plně funkčním shop in shopu prezentujícím hned několik typů produ… V březnu se v Düsseldorfu konal již tradičně největší veletrh Euroshop zaměřený na reklamu a propagaci. Během pěti dnů měli návštěvníci možnost seznámit se s trendy a tématy, které letos v oblasti prezentace zboží hrají pri… S velikonočními svátky jsou vedle pomlázky a barvených vajec spojeny i čokoládové dobroty pro koledníky. Na to nezapomíná ani přední výrobce čokolády Orion společnosti Nestlé, která se svým zákazníkům rozhodla zprostředkova… Hned čtyři naše realizace postupují do finále prestižních evropských cen POPAI Awards Paris. V úterý byly na soutěži, kam se zapojilo 277 realizací ve 37 kategoriích, vyhlášeny projekty, které budou oceněny v červnu na finá… Sedmý ročník mezinárodní soutěže Shop! Global Awards zná vítěze nejlepších in-store realizací za rok 2016. Mezi oceněnými je také stojan cideru Somersby z dílny našeho týmu. Z maloobchodního veletrhu Euroshop v Dusseldorfu… Společnost Nestlé ve spolupráci s naší společností připravila pro příznivce kávy Nescafé Dolce Gusto možnost vytvořit si vlastní kolekci kapslí podle své chuti v unikátním pop-up store, v němž si mohou zákazníci sami vybrat… Náš tým DAGO se kromě zajímavých realizací může pochlubit ještě jednou zajímavou věcí. Je jí unikátní, na míru vytvořený informační systém GEM druhé generace, založený na platformě Lotus Notes od IBM. „Ve společnosti DAGO… Ani v prosinci jsme nezapomněli a vybrali jsme pro vás na Pinterestu zajímavé realizace. Jak jinak než s vánoční tematikou.
Tyto a mnoho dalších realizací naleznete jako vždy na
Globalshop Las Vegas 2017: špičková tradiční řešení
LG trendy shopping v Alze
Euroshop 2017 pohledem týmu DAGO
Orion přináší do obchodů atmosféru Velikonoc
POPAI Awards Paris: Čtyři naše projekty ve finále POPAI Awards Paris
Máme Shop! Global Award za Somersby
Nescafé Dolce s mixem kapslí na míru
GEM-GEN2 – máme nový informační systém
Vánoční chuťovky z Pinterestu
Nechte se inspirovat v naší fotogalerii nebo na « Nejnovější«...10...1617181920...»» Nejstarší
Unikátní display Budvar

Pro Budějovický Budvar jsme navrhli, vyrobili a právě nainstalovali vyjímečné regálové čelo, z něhož si milovníci českobudějovického piva mohou odnést jak plechovky, tak lahve či malé soudky.
Zákazníky hypermarketu TESCO v Brně-Heršpicích nově láká k nákupu piva Budvar náš regálový stojan, jenž je umístěn na začátku sekce s pivem a alkoholem. „Nakupujícím jsme chtěli nabídnout atraktivní stojan, který svým prémiovým vzhledem podpoří naši značku a zároveň nabídne lehkou manipulaci se všemi výrobky Budějovického Budvaru. Začíná letní sezona, hodí se tedy zviditelnit nejen pivní plechovky a lahve, ale i soudky vhodné na venkovní oslavy a grilování,“ přibližuje prvotní vizi Budějovického Budvaru zástupce našeho klienta Josef Kroulík, Off-trade Communication Manager Budvaru.
Konkurence čelní regály téměř nevyužívá
Přišli jsme s návrhem a realizací unikátního čelního regálu s inovativním designem, který kolemjdoucí zaujme díky kontrastnímu barevnému pojetí, vzhledu a specifickému tvaru oproti běžnému prostředí prodejny. „Stojan díky tomu stimuluje impulzní prodej, především neplánované nákupy piva či obecně plánovanou koupi pěnivého moku na úkor jiných značek,“ uvádí Marek Končitík, obchodní a marketingový ředitel naší společnosti.
Nové P.O.P. médium se speciálně zaobleným a svítícím logem Budějovického Budvaru však zaujme i svým provedením. Stojan je vyroben z laminovaného dřeva, pro lepší zvýraznění produktů obsahuje LED nasvícené police a pyšní se i lednicí umístěnou uprostřed. „Jiné pivní značky permanentních čelních stojanů moc nevyužívají, a pokud ano, nebývají tak atraktivní a prémiové,“ vyzdvihuje další přednosti nové P.O.P. aplikace Marek Končitík.
Regálové čelo Budvaru v Brně-Heršpicích je zatím jen pilotním projektem, ale pokud se osvědčí, budou jej moci spatřit zákazníci po celé České republice. „Momentálně vyhodnocujeme prodejní výsledky této nové POP aplikace a podle nich zvážíme následné umístění i v dalších tuzemských hypermarketech“ uzavírá Josef Kroulík z Budějovického Budvaru.
Hezké léto přeje Váš Team DAGO
Fotogalerie
Další články
Nominace v POPAI Awards Paris pro Domácí kavárnu od Nestlé
V letošním ročníku soutěže POPAI Awards Paris 2022 získal nominaci náš projekt pro značky...
Salute! To nejlepší z Itálie najdete na jednom místě
Italové si život umějí vychutnat. Jejich vášeň k životu je pověstná. A na to sází i nové vystavení pro Ultra Premium Brands, které vás mrknutím oka přenese do prosluněných italských ulic. Vydejte se s námi na cestu!
Tssst! Mattoni novým POS láká na své novinky
I letos vsadila Mattoni v rámci prodejního vystavení na originální stojany a paletová vystavení hrající všemi barvami.
Red Bull v retailu představuje limitovanou novinku
Nová aktivace, využívající rebrandované nosiče z loňska, se vztahuje k letní limitované edici energy drinku s příchutí meruňky a jahody.
SK


