Frisco Night láká stojanem na noční život

Jemně perlivý alkoholický nápoj získal loni na podzim novou variantu Frisco Night. Plzeňský Prazdroj, a. s., tímto krokem reagoval na spotřebitelské chování hlavní cílové skupiny, tedy žen do 35 let, které navštěvují večírk…

Futuristická POP prezentace Samsung

Nová prémiová řada lednic a praček značky Samsung má v pražském showroomu kuchyňského studia Sýkora svou vlastní malou výstavu realizovanou naší společností. Společnost Samsung Electronics totiž uvedla na konci loňského rok…

Marketér roku 2015 – znovu jsme partnery

Protože nám záleží na českém marketingu, snažíme se ho růzými způsoby podporovat. Jednou z našich aktivit je již mnohaleté partnerství soutěže o Marketéra roku organizované Českou marketingovou společností, která právě vyhl…

Chytrý regál umí namíchat drinky

Míchané nápoje a lihoviny patří k sobě, proč tedy zákazníkovi nenabídnout návod, jak si udělat ten správný koktejl, přímo v obchodě? Díky novému „drink-mixovému“ regálu, který jsme zrealizovali pro firmu Brown-Forman Czechi…

Naše vítězství v POPAI AWARDS 2014

Devět. Přesně tolik ocenění jsme získali za naše P.O.P. aplikace přihlášené do mezinárodní soutěže o nejlepší prostředky komunikace a reklamy v prodejních místech POPAI AWARDS. Odbornou porotu nejvíce zaujala POP aplikace p…

Unikátní POP pro M&M´s v TESCO

Vytvořit unikátní P.O.P. aplikaci pro cukrovinky nebývá jednoduché. Zákazníci navíc koupi těchto produktů často neplánují a sladkosti v košíku mnohdy skončí až na základě impulzního rozhodnutí. Společnosti Wrigley se ve spo…

Shop in shop ACER pro Alzu

Jak nalákat zákazníky obchodu s elektronikou, aby se nebáli vyzkoušet veškeré vystavené technologie značky Acer a případně si je i pořídili? Vsadili jsme na prostorný a elegantní shop-in-shop.
Společnost Acer využila aktuál…

JOJO shop-in-shop v TESCO

Nestle nám dalo v srpnu příležitost vytvořit specifické shop in shopy pro oblíbenou značku bonbónů JOJO. V tuzemských prodejnách Tesco tak vzniká specifický bonbónový svět, který zákazníky upoutá hned na první pohled. Shop-…

Český svět grilování 2

Společnost Groupe Bongrain ve spolupráci s námi navázala na úspěšnou loňskou kampaň Českého světa grilování. I letos jsme tak pro zákazníky prodejen Interspar mohli navrhnout, vyrobit a nainstalovat tematické grilovací prom…

Tullamore D.E.W. má nové bary, v Makru je z něj vidět do Irska

Oblíbenou irskou whiskey Tullamore D.E.W. najdou zákazníci v nových barech. Nejde však o podniky, ale o paletová vystavení v českých a slovenských řetězcích, která jsme vyrobili. Distributor whiskey Mast-Jaegermeister tím představil přepracovanou vizuální identitu, kterou chce zaujmout mladší cílovou skupinu.

Velká televizní kampaň, on-trade a nová vizuální identita mají za cíl značku omladit a přiblížit ji lidem kolem 25 let. „Chceme jim vysvětlit, co znamená ‚blend‘ a vyzdvihnout Tullamore D.E.W. jako blendovanou whiskey, která chce budovat slávu blendu ve whiskey i v životě,“ osvětluje Lenka Horníková, Trade Marketing Channel Specialist v Mast-Jaegermeister

Paletový ostrov jsme koncipovali jako zmenšeninu baru, což se odvíjí od jeho zacílení. „Oslovuje mladší spotřebitele, kteří mají svou partu kamarádů, s nimiž se chodí bavit do barů a klubů. Ukazujeme jim, že naše whiskey je skvělá volba pro tuto příležitost,“ doplňuje Lenka Horníková.

Dvoupaletí, na nějž nakupující mohli narazit v Albertech, Globusech, Makru a na Slovensku ještě v obchodech Tesco, je kompletně zhotoveno z úsporného kartonu. Výjimku tvoří pouze skleničky, závěsné lampičky se zakulacenými stínítky, plastové napodobeniny kostek ledu, dřevěná židle nebo zvonec, na který ve skutečnosti zvoní barman, když dostává velké spropitné nebo někdo objednává velkou rundu. Všechny tyto reálné prvky v zákazníkovi podtrhují pocit, že se nachází u baru a kupuje si drink. Vtahují ho do děje momentu spotřeby.

Z Makra až do Irska

Kromě menších paletových ostrovů jsme pro Tullamore D.E.W. zhotovili ještě speciální permanentní shop-in-shop. Jediný kus je určen pro prodejnu Makra na pražském Černém Mostě. Jeho vzhled a cíle se však od předchozí aplikace liší. „Sekundární cílovkou pro nás byli majitelé gastropodniků, kteří ji svým zákazníkům nabízejí. Také jim jsme chtěli vnuknout naši dlouhodobou vizi a nezapomenutelně se odlišit od konkurence. Tomu odpovídá vzhled shop-in-shopu i zvolená prodejna,“ popisuje záměr Trade marketing specialist Márk Zala z Mast-Jaegermeister, který tento souběžný projekt vedl.

Technicky jde o velkou šestipaletovou konstrukci, při jejíž výrobě jsme použili voštinu a dřevo v kombinaci se skutečnými předměty. Do kožených křesílek se mohou nakupující posadit, zatímco na decentním kovovém stolku před nimi stojí vystavené láhve prodávané whiskey. Pravé straně shop-in-shopu dominuje velký dřevěný sud, ve kterém vzácný nápoj mnoho let zraje.

Nalevo se nachází stylizované kaskádovité vystavení, na němž jsou v řadách vystaveny a připraveny k odběru láhve s whiskey. Pohled skrz okno, které je připevněno na zadní stěně, se ukázal jako další způsob, jak ještě více propojit vystavení se značkou a silněji ji zákazníkovi přiblížit. Vytištěná fotka ukazuje destilérku v irském městečku Tullamore, kde se světoznámá whiskey vyrábí. Zachycuje výrobnu ze speciálního úhlu, takže to vypadá, že člověk, který se ocitne v našem improvizovaném baru, se oknem dívá přímo na továrnu. Má zkrátka pocit, jako že je přímo na místě.

Jako jediná překážka se při výrobě ukázala omezující výška vystavení. Podmínky prodejen ji limitují, zároveň ale bylo nezbytné, aby sahalo do určité výše a podoba baru tím zůstala zachována. „Podařilo se najít řešení, které se hodí pro různé prodejní kanály. Bary v obchodech neušly pozornosti nejen zákazníků, ale i našich obchodních partnerů, což hodnotíme pozitivně,“ zakončuje Lenka Horníková.

Váš tým Dago

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This