Tesco Mobile má velký shop in shop v Letňanech

Jedenáct ocenění pro DAGO v prestižní soutěži POPAI Awards 2025

Úspěšné tažení napříč kategoriemi a uznání od odborné poroty. Společnost DAGO si z letošního ročníku soutěže POPAI Awards 2025 odnáší jedenáct ocenění, která potvrzují vysoký standard v oblasti instore komunikace, důraz na precizní zpracování i schopnost tvořit...

Představujeme endcap 3.0: Když karton zvládne roli permanentu

Realizace kombinovaného vystavení pro značky Jack Daniel’s & Diplomático pod vlajkou společnosti Brown‑Forman Czechia představuje nový trend v oblasti regálových čel a endcapů. Oproti tradičním permanentním řešením za desítky tisíc korun přináší kombinaci...

Monster shop-in-shop s formulí: marketing na plný plyn

Značka Monster se dlouhodobě profiluje jako výrazný hráč v oblasti lifestyle a motorsportu. Spolupráce s týmem McLaren, která zahrnuje mimo jiné i soutěže o vstupenky na závody F1 nebo zážitky s týmem McLaren, je příkladem toho, jak lze globální sportovní alianci...

Tesco Mobile má velký shop in shop v Letňanech

Mobilní operátor Tesco Mobile otevřel shop in shop v prodejně Tesco v pražských Letňanech. Do této doby jako virtuální operátor využíval pro fyzický kontakt se zákazníky pouze menší pop up kontaktní místa, která jsme pro něj realizovali v rámci dosavadní tříleté spolupráce. Nový permanentní shop in shop (SIS) nabízí zákazníkům díky modernímu designu přátelštější a pohodlnější prostředí pro jednání s klienty na pevném místě. Prostor je zároveň přidanou hodnotou v celkovém prostředí hypermarketu. Dle výsledků nového konceptu je v plánu, že operátor bude realizovat další SIS v jiných lokalitách.
Hlavním záměrem bylo přiblížit značku opět o něco více lidem. „Nový shop in shop je vedle dalšího místa pro kontakt se zákazníky a podporu prodeje našich stále populárnějších produktů také místem různých akcí a událostí,“ vysvětluje Radek Turčáni, Head of Operation manager Tesco Mobile. V prostorách nového SIS se také natáčel vánoční video spot s ambasadorem značky Pavlem Cejnarem.

Při tvorbě projektu jsme vycházeli z firemní identity, které jsme přizpůsobili prvky jako koberec, sedačky a svítidla a celkové barevné ladění. Prodejní prostor vznikl na 100 m² za jednu noc a uzpůsobili jsme jej tak, aby se v něm zákazníci cítili co nejlépe.

Tesco Mobile zvažuje pokračování stejného konceptu kontaktních míst i v jiných lokalitách. „Pokud budou naši zákazníci shop in shop často navštěvovat a koncept si oblíbí, budeme uvažovat o rozšiřování dalších kontaktních míst, které v případě vhodné lokality budou mít podobný layout jako v Letňanech,“ doplnil Radek Turčáni.

Váš DAGO team

Fotogalerie

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Další články

Pin It on Pinterest

Share This