Radegast láká na hořkost i světelné a zvukové efekty. Nová aktivace zasáhne lidské smysly
Již od ledna se mohou zákazníci ve vybraných hypermarketech Albert setkat s novými aktivacemi piva Radegast, které zhotovila agentura Dago ve spolupráci se společností Plzeňský Prazdroj. Pro výrobu setu POS materiálů bylo využito hned několik inovativních prvků tak,...
Hrdinové Marvelu vyzývají k soutěži v in-store kampani Coca-Cola
Spolupráce dvou ikonických značek, jakými jsou Coca-Cola a Marvel, si žádá něco výjimečného. Komunikační agentura Dago tak k právě probíhající soutěži o zájezd do Marvel Avengers Campusu v Disneylandu Paris připravila pro Coca-Colu hned několik vystavení pro český a slovenský trh.
Ikonické brambůrky Pringles v nových regálech jen tak nepřehlédnete
Značka Pringles se pouští do ještě výraznější vizibility. Jako první ji zaznamenají návštěvníci Global Free Shopu v Potůčkách a Brandově, kde má oblíbená značka Pringles nová permanentní prémiová vystavení.
Vánoční sumář: Jak si Dago poradilo se sezónními POS?
Předvánoční nákupní horečka láká spotřebitele k návštěvě kamenných prodejen, ve kterých nakupují dárky pro své nejbližší. Jak ale zazářit na zahlcených prodejních plochách?
Bez Zlatého Bažanta by Vánoce nestály za to! In-store aktivace na slovenském trhu
Kdyby šlo všechno snadno, Vánoce by nestály za to – to bylo motto sezonní kampaně ležáku Zlatý Bažant, se kterým oslovila publikum na slovenských prodejních plochách.
Naše aktivace získaly v soutěži POS STAR první a druhé místo
Portál Mistoprodeje.cz ve spolupráci se společností ppm factum vyhlásil vítěze soutěže POP STAR o nejlepší in-store realizaci měsíce. Absolutním vítězem za měsíc listopad se stala naše realizace shop in shopu Semtex.
Vánoční Coca-Cola vsází na emoce. A dělá dobře, set POS je nepřehlédnutelný
Pro mnoho z nás jsou Vánoce spojeny s Coca-Colou a jejím vánočním kamionem. Vzbudit emoce na prodejní ploše – a tím v nakupujících posílit zmíněné propojení – byl tedy krásný, ale náročný úkol, kterého se Dago rádo zhostilo.
Oslavte Vánoce s unikátní aktivací Pilsner Urquell
Prémiové pivo k Vánocům neodmyslitelně patří. I proto se značka Pilsner Urquell rozhodla vytvořit unikátní sezonní aktivaci s holofanem, kterou v exponovaných vánočních prodejních plochách rozhodně nepřehlédnete.
Vánoce bez likéru Baileys? Letos NE, na prodejních plochách ho určitě nepřehlédnete!
Baileys se řadí mezi nejprodávanější likéry vůbec. A právě teď – v tomto svátečním čase – se distributor tohoto oblíbeného irského likéru rozhodl, že na trh vstoupí s novou vánoční aktivací.
Nenechte se spoutat tradicí: Hodnocení pro Marketing & Media
Být vidět během tradiční sezony vyžaduje značnou dávku odvahy, ne všechny značky se na to ale cítí.
Střípky z POPAI PARIS

Popai v Paříži v nás každý rok budí velká očekávání, co uvidíme nového z technologických postupů i designových nápadů. Letošní ročník sice probíhal na velmi zajímavém místě u řeky, ale prostor byl velmi omezený, tudíž se do areálu vešly pouze výstavní exponáty na rozdíl od loňska, kde byly také stánky výrobců vystavení a existovala možnost si s nimi osobně promluvit.
Za zmínku stojí velmi jednoduše, ale elegantně zpracované vystavení na luxusní šampaňské. Na první pohled působí opravdu prémiově a draze, přitom z produkčního pohledu to není nic složitého, ani nákladného, jak by se mohlo zdát. Jedná se o dřevěnou podstavu, ve které je umístěno vygravírované a prosvícené čiré plexisklo uchycené k další desce. Jde především o prezentační stojan, nikoliv prodejní. Pro tento prémiový produkt je to však jistě dostačující.
Další věc, nad kterou jsme se pozastavili, ale spíše v negativním slova smyslu, bylo obrandování regálu s pivem Skoll. Samozřejmě na první pohled plexi stoppery zaujmou, na druhou stranu si klademe otázku, nakolik je takovéto vystavení dostatečně významné pro tuto soutěž. Další věcí je praktičnost těchto stopperů, kdy by mohly být i nebezpečné, co se úrazu týče. Ideální úroveň dětských očí s ostře vyfrézovaným čirým plexisklem v nás vzbuzuje obavy. Nehledě na to, že ve chvíli, kdy kvůli poruše přestane stopper svítit, je snadno přehlédnutelný. V českém prostředí odhadujeme výdrž takového prvku zhruba na týden.
Poměrně zdařilé bylo vystavení pro Fuzetea. Na první pohled působí opravdu mohutným dojmem. Při pohledu zblízka pozná znalý člověk, že je ekonomicky brilantně vyřešené. Celé POS jsou pouze kovové rámy, v nichž je předpružený potištěný pentaprint a police doplněny o jednoduché osvětlení. Žádná drahá a těžká MDF nebo celokovová konstrukce.
Vystavení Jameson v alkoholové kategorii pro nás představuje přímou konkurenci, takže jsme se o něj zajímali blíže. Celkově stojan neoplývá ve složitosti nebo kreativitě zpracování ničím, co bychom nedělali v Česku. Určitě se však můžeme inspirovat, přinejmenším právě na vystavení s alkoholem, v osvícení topperu stojanu. Malinké žárovičky zasazeny v názvu budí velmi hezký dojem. Někdo by možná řekl, že to působí malinko cirkusově, ale osobně se mi tento nápad moc líbí.
Na závěr stojí za zmínku, že na rozdíl od Fuzetea nebo Jamesona, kde technologické zpracování bylo skvělé, ale jednoduché, se našlo mnoho aplikací především u prémiových produktů, kde byla namístě velká pochvala úrovně technologie a výroby. Jako příklad jsme zvolili pojízdný servírovací a prezentační kufřík Moet.
Anna Brůžková a Miroslav Obrátil, DAGO
-
Na první pohled vypadá toto vystavení draze, přitom z produkčního pohledu nejde o nic složitého.
-
Ostře vyfrézované čiré sklo v úrovni dětských očí vzbuzuje u tohoto vystavení obavy.
-
Toto vystavení pro Fuzetea zaujme svou odlehčenou konstrukcí a jednoduše řešeným osvětlením.
-
Na tomto vystavení pro Jameson nejvíce zaujmou malé žárovičky v nápisu.
-
Pojízdný servírovací a prezentační kufřík Moet vyniká svou propracovaností a vysokou technologickou úrovní.
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY