POPAI Masters Chicago

V říjnu se v Chicagu uskuteční tradiční POPAI University Master´s Program. Prestižní vzdělávací program se zaměří například na využití neuromarketingu, design a kreativitu, nákupní chování a další témata z oblasti shopper m…

GlaxoSmithKline SIS v Globusu

Společnost GlaxoSmithKline Consumer Healthcare (GSK) se rozhodla využít shop-in-shop v plzeňském a pražském Globusu k prezentaci svých zubních značek. Kruhový stojan prezentuje značky Sensodyne, Paradontax a Corega. Vystave…

3D CHALUPY OD NESTLE V GLOBUSU

Společnost Nestlé v červnu a červenci podporuje prodej všech značek bonbonů. Činí tak pomocí soutěže „S bonbóny tě baví svět!“ ve spolupráci s portálem chatyachalupy.cz. Výherci v ČR i na Slovensku si užijí celkem 42 pobytů…

In-store v Šanghaji a Pekingu

Právě jsme se vrátili ze světa, kam jsme se vydali za dalším in-store dobrodružstvím s tradičním cílem inspirovat se a obhlédnout nové trendy v oboru P.O.P. komunikace. Tentokrát jsme zamířili do Číny. Nejprve na veletrh C-…

JOJO v Tesco přitahuje zákazníky uhrančivým kruhem

Značka bonbonů JOJO od minulého týdne podporuje prodeje ve vybraných prodejnách TESCO námi navrženými a vyrobenými regálovými čely s vířící fantazií v hlavní roli. Cílovou skupinou jsou trochu překvapivě mladé ženy. Kromě p…

Baileys ve stylové vaně

Našemu klientovi STOCK Plzeň, distributorovi známého likéru jsme do vybraných prodejen TESCO k uvedení nového dárkového balení dodali pravou stylovou koupelnovou vanu. Originální vystavení mělo za cíl vzbudit pozornost a zá…

Frisco Night láká stojanem na noční život

Jemně perlivý alkoholický nápoj získal loni na podzim novou variantu Frisco Night. Plzeňský Prazdroj, a. s., tímto krokem reagoval na spotřebitelské chování hlavní cílové skupiny, tedy žen do 35 let, které navštěvují večírk…

Společnost Pet Center představila novou podobu poboček

Prodejce potřeb pro domácí mazlíčky Pet Center redesignuje prodejny a své zákazníky láká na vzdušnější a modernější prostředí. Modernizované pojetí in-store designu se netýká pouze nově otevřených prodejen, ale postupně se do stejného stylu promění i všech stávajících 140 poboček v České republice a na Slovensku. O novou podobou obchodů i samotnou realizací se postaral náš DAGO tým.
Chceme být blíže zákazníkům, proto je nový design vzdušný a do prodejen je již zdaleka vidět. Obchody jsou koncipovány tak, aby se u nás lidé cítili příjemně a v širokém sortimentu se dobře orientovali,” říká Kateřina Holnová, marketingová ředitelka Pet Center CZ.

Návrh nového stylu in-store designu provozoven navazoval na nový vizuální styl značky Pet Center. Naším úkolem bylo reflektovat stávající prostorové rozložení i vybavení provozoven a využít existující systém regálů a dalších provozních elementů. To bylo na celém zadání to nejnáročnější – nalézt řešení, které by dokázalo využít současného hardwaru a přeměnit jej na moderní prostory, a to s minimálními nároky na investice. Zároveň jsme do provozoven chtěli vnést přehlednost a vzdušnost, zlepšit orientaci zákazníků i atmosféru prodejny a posílit tak nákupní zážitek.
Moderní vzhled obchodů je pro zákazníky připraven již v nově otevřených prodejnách v Jihlavě či Přerově a také v několika pobočkách v Praze. Do konce roku bude otevřeno ještě deset zcela nových prodejen a proměna čeká i všechny ostatní obchody Pet Center, kterých je na celém území Česka a Slovenska na 140.
Váš DAGO team

Fotogalerie

Pin It on Pinterest

Share This