Shop-in-shop Canonu v Lublani
Výrobce fotoaparátů Canon prodává nejen u nás, ale i v dalších více než dvou stovkách zemí světa. Působí také ve Slovinsku, kde hledal cestu, jak veřejnosti představit své portfolio tiskáren a fotoaparátů. Proto jsme zrealizovali designový promostánek, který vystavené zboží podpoří přímo v místě prodeje.
Na dakarské závody s Big Shockem!
Soutěž o projížďku v kamionu, který závodí ve světoznámé Rallye Dakar, je tady! Upozorňuje na ni limitovaná edice energetického nápoje Big Shock!, pro kterou jsme navrhli regálové čelo a paletový ostrov.
Naše projekty berou v soutěži POP STAR zlato a stříbro
Soutěže portálu Místoprodeje.cz o nejlepší in-store realizaci měsíce se s našimi projekty účastníme pravidelně a daří se nám v ní uspět. Proto nás těší, že se nám zadařilo i v celkovém hodnocení za rok 2019. První dvě příčky v soutěži POP STAR obsadila právě naše vystavení.
Tullamore D.E.W. má nové bary, v Makru je z něj vidět do Irska
Oblíbenou irskou whiskey Tullamore D.E.W. najdou zákazníci v nových barech. Nejde však o podniky, ale o paletová vystavení v českých a slovenských řetězcích, která jsme vyrobili. Distributor whiskey Mast-Jaegermeister tím představil přepracovanou vizuální identitu, kterou chce zaujmout mladší cílovou skupinu.
Vystavení pro Jägermeister ukázalo poprvé v české in-store komunikaci hologram
Příznivci oblíbeného alkoholického nápoje Jägermeister mohli od října soutěžit o 210 Xboxů a virtuální realitu. Povědomí o této akci zvýšil náš paletový ostrov, u kterého jsme jako klíčový prvek použili hologram.
Vystavení Jägermeister absolutním vítězem POPAI Awards 2019
Letošní ročník soutěže POPAI Awards, která oceňuje nejlepší projekty in-store komunikace v místě prodeje, zná své vítěze. Dohromady jsme získali 13 ocenění. Absolutním vítězem se stalo vystavení pro Jägermeister s hologramem.
Stojan pro Fantu z krvavého pomeranče vystraší, i pobaví
Svátek všech strašidel Halloween je u nás stále populárnější. Společnost Coca-Cola nedávno představila limitovanou edici nápoje Fanta Black Blood Orange, který svou příchutí krvavého pomeranče kombinuje halloweenskou hravost a bláznivost. Vyrobili jsme pro tento výrobek výrazný stojan se strašidelnou tématikou.
Nejlepší osvěžení při grilovačce? Coca-Cola láká opečenými kotletami
K pohodové letní atmosféře rozhodně patří grilování a k němu nemohou chybět osvěžující nápoje. Tak by se dala shrnout hlavní myšlenka kampaně „Grilujeme s Coca-Colou“, pro kterou jsme zhotovili shop-in-shop s jídelním stolem a grilem.
Dětskou výživu Hami prodávají v Hamleys u větrného mlýna
V pražském hračkářství Hamleys vyrostl ve spolupráci se společností Nutricia zábavný svět Hamíkov, kde mohou rodiče s dětmi trávit volný čas. Vytvořili jsme pro něj interaktivní stojan s nabídkou dětské výživy Hami.
Oživený model auta ovládl prodejny Tesco a Globus
Výrobce cukrovinek, žvýkaček a krmiv Mars nedávno představil kampaň pro žvýkačky Orbit a Airwaves s názvem „Dojeď svěží v novém autě!“. Na akci upozorňovala naše jednopaletová vystavení, která v prodejnách Tesco a Globus poutala pozornost hlavně modelem auta s interaktivními prvky.
Sortiment Vitana a Hamé se dá pořídit přímo ve vánoční kuchyni
Produkty značky Vitana a Hamé zaujímají již tradiční místo v českých domácnostech. V síti hypermarketů řetězce Ahold nyní poutá pozornost netradiční prezentace paletového vystavení, která navozuje atmosféru provoněné vánoční kuchyně.
Pro značky Hamé a Vitana z portfolia společnosti Orkla jsme vytvořili originální koncept vystavení, které zákazníka navnadí na vánoční atmosféru a připomene mu vůni vánočního pečení.
„Vánoce jsou vůně cukroví, dobré jídlo a dárky. Ty pravé Vánoce jsou a vždycky byly od srdce. Emoce vánočních příprav, vůni cukroví a vánočky, radostnou atmosféru plnou světýlek, svíček a lásky jsme se pokusili přenést i do místa prodeje,“ doplňuje Šárka Drábková, shopper and customer development manager společnosti Orkla.
Z prodejny se ocitnete v kuchyni
Místo klasického shop in shopu má vystavení pojetí kuchyně se všemi produkty pro výrobu cukroví. Dominuje mu kuchyňská linka s rozsvícenou troubou, ve které se peče vánočka. Zákazník na jednom místě pohodlně nakoupí koření, marmelády, polevy, různé druhy cukrů a kypřicích prášků a další suroviny potřebné k pečení vánočních pochoutek. Velké regály na bocích nesou symboliku spíže, ve které se tyto trvanlivé potraviny uchovávají. Shop in shop tak splňuje veškeré vlastnosti, které má správný POS prostředek mít. Je funkční, originální, upoutá, vyvolá emoci a tím podpoří nákupní impulz.
„Na první pohled zaujmou doplňky paletového shop in shopu, jako je vánoční stromeček ozdobený a rozsvícený pomocí vánočních světýlek, pravé zdobené perníčky na plechu, které vypadají, jako by je před chvílí někdo vyndal z trouby, či váleček na těsto s vykrajovátky a zavěšená chňapka. Atmosféru doplňuje i vizuál rodiny, která peče cukroví,“ popisuje realizaci Lucie Michajlov, project manager společnosti Dago, která je autorem a realizátorem.
Váš tým Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY