Vyrábíme nástavec Nakliku. Minimalizuje přenos viru
Kliky jsou místo, kde se kupí velké množství bakterií a škodlivých látek. Proto je důležité, aby se lidé těchto míst dotýkali co nejméně. Spolu s Univerzitou Tomáše Bati ve Zlíně jsme vyvinuli speciální plastový nástavec, díky němuž lze dveře s klikou otevírat předloktím. Díky principu svého využití získal tento vynález název „Nakliku“.
Kamenné prodejny u elektroniky vedou
Veškeré dění se dnes přesouvá do virtuálního prostoru. Internetové prodeje raketově rostou. Téměř cokoliv je možné vyhledat a zakoupit ihned. Firmy napříč segmenty se přizpůsobují a elektronika není výjimkou. Kdo neumí oslovit zákazníky „skrz obrazovku“, ocitá na chvostu a prodeje klesají. Má v této době kamenný retail smysl?
Shop-in-shop Canonu v Lublani
Výrobce fotoaparátů Canon prodává nejen u nás, ale i v dalších více než dvou stovkách zemí světa. Působí také ve Slovinsku, kde hledal cestu, jak veřejnosti představit své portfolio tiskáren a fotoaparátů. Proto jsme zrealizovali designový promostánek, který vystavené zboží podpoří přímo v místě prodeje.
Na dakarské závody s Big Shockem!
Soutěž o projížďku v kamionu, který závodí ve světoznámé Rallye Dakar, je tady! Upozorňuje na ni limitovaná edice energetického nápoje Big Shock!, pro kterou jsme navrhli regálové čelo a paletový ostrov.
Naše projekty berou v soutěži POP STAR zlato a stříbro
Soutěže portálu Místoprodeje.cz o nejlepší in-store realizaci měsíce se s našimi projekty účastníme pravidelně a daří se nám v ní uspět. Proto nás těší, že se nám zadařilo i v celkovém hodnocení za rok 2019. První dvě příčky v soutěži POP STAR obsadila právě naše vystavení.
Tullamore D.E.W. má nové bary, v Makru je z něj vidět do Irska
Oblíbenou irskou whiskey Tullamore D.E.W. najdou zákazníci v nových barech. Nejde však o podniky, ale o paletová vystavení v českých a slovenských řetězcích, která jsme vyrobili. Distributor whiskey Mast-Jaegermeister tím představil přepracovanou vizuální identitu, kterou chce zaujmout mladší cílovou skupinu.
Vystavení pro Jägermeister ukázalo poprvé v české in-store komunikaci hologram
Příznivci oblíbeného alkoholického nápoje Jägermeister mohli od října soutěžit o 210 Xboxů a virtuální realitu. Povědomí o této akci zvýšil náš paletový ostrov, u kterého jsme jako klíčový prvek použili hologram.
Vystavení Jägermeister absolutním vítězem POPAI Awards 2019
Letošní ročník soutěže POPAI Awards, která oceňuje nejlepší projekty in-store komunikace v místě prodeje, zná své vítěze. Dohromady jsme získali 13 ocenění. Absolutním vítězem se stalo vystavení pro Jägermeister s hologramem.
Stojan pro Fantu z krvavého pomeranče vystraší, i pobaví
Svátek všech strašidel Halloween je u nás stále populárnější. Společnost Coca-Cola nedávno představila limitovanou edici nápoje Fanta Black Blood Orange, který svou příchutí krvavého pomeranče kombinuje halloweenskou hravost a bláznivost. Vyrobili jsme pro tento výrobek výrazný stojan se strašidelnou tématikou.
Nejlepší osvěžení při grilovačce? Coca-Cola láká opečenými kotletami
K pohodové letní atmosféře rozhodně patří grilování a k němu nemohou chybět osvěžující nápoje. Tak by se dala shrnout hlavní myšlenka kampaně „Grilujeme s Coca-Colou“, pro kterou jsme zhotovili shop-in-shop s jídelním stolem a grilem.
Redesign sekce cukrovinek pro Nestlé: využití reflexe nákupního chování

Category team společnosti Nestlé si proto vytyčil ambiciózní cíl, chtěli tuto kategorii u zákazníků zatraktivnit a tím je přesvědčit k nákupu. „Z našich výzkumů jsme věděli, že největším problémem je motivovat nakupující ke vstupu do cukrovinkové uličky. Přestože touto uličkou projde jen každý desátý zákazník, je tato část obchodu pro nás z pohledu objemu prodejů stále nejdůležitějším místem. Je zde totiž nejvyšší míra interakce s výrobky a prodejní konverze, tedy podíl lidí, kteří projdou kolem prodejního místa a nakoupí,“ vysvětluje pozadí projektu David Wurst, specialista pro rozvoj kategorie cukrovinek z Nestlé a doplňuje, že důvody, proč cukrovinkovou uličku lidé v obchodě nenavštíví, jsou různé.
Kategorie cukrovinek je často umístěna mimo přirozenou zákaznickou cestu obchodem a nakupující tak na cukrovinky, které jsou z velké části nakupovány na základě impulzívního rozhodnutí, v obchodě zkrátka nenarazí. Jindy mají zákazníci již nakoupeno z druhotných umístění, kde dostanou zpravidla nejen dobrou cenu, ale zároveň nemusí řešit složité rozhodování, co nakoupit. Někteří se zase cukrovinkové uličce vyhýbají kvůli její „nezdravé“ pověsti.
Tato zjištění byla pro Nestlé natolik zajímavá, že se rozhodli hlouběji zkoumat motivy, nákupní mise a obecně celý rozhodovací proces zákazníka cukrovinek. Po podrobné analýze dat zjistili, že současná segmentace kategorie podle produktových atributů neodpovídá tomu, jak se rozhoduje současný nakupující: „Oproti zažitým zvyklostem v našem segmentu jsme zjistili, že primárním faktorem rozhodovacího procesu při nákupu je příležitost spotřeby,“ upřesňuje David Wurst. Na základě kvalitativních výzkumů jsme poté identifikovali tři základní spotřební příležitosti – individuální konzumaci, dárek a nákup pro rodinu.
Celý tento nový koncept otestovalo Nestlé v několika prodejnách moderního typu, kde kromě nového rozdělení výrobků vyvinuli ve spolupráci s námi také navigační POP média. Ta musela být dostatečně poutavá, inovativní a stimulující zvědavost a zájem zákazníků. Hlavním cílem bylo ztvárnit rozdělení na subkategorie podle příležitostí spotřeby „pro mě“, „pro tebe“ a „pro nás“. Prostor uličky cukrovinek není velký a podmínky realizace skýtaly množství omezení. Regálové sestavy nelze měnit, není možné umisťovat POP materiály nad nimi a podobně. Spolu s klientem proto navrhli jako hlavní prostředek komunikace na prodejně stoppery umístěné přímo na regálu. Jejich předností je krom celkové vizuální atraktivity také dominance a kontrast působící na procházející zákazníky. Stoppery jsou světelné a je možné měnit jejich komunikační obsah. Vedle stopperů upozorňují na kategorie také podlahové polepy a barevné cenovkové lišty. Vše je pak barevně sladěno dle jednotlivých subkategorií pro maximální přehlednost a dobrou orientaci zákazníka. Výsledkem je přehlednější navigace nakupujících, kteří jsou při vchodu do uličky postaveni před tři hlavní kategorie místo dřívějších šesti. Nová segmentace kategorie zároveň lépe odpovídá potřebám a rozhodovacím preferencím zákazníků.
Jejich reakce po změně byly ze 60 % pozitivní, prodeje v kategorii se v porovnání s předchozím rokem zvýšily o 5 %. Dobré výsledky byly potvrzeny i porovnáním s kontrolními obchody ve stejném období. „S výsledkem změny navigace podle příležitosti jsme spokojeni. V současné době je řešení nasazeno v 10 obchodech v České republice a na Slovensku a jednáme o dalších instalacích. Projekt jednoznačně ukázal, že práce se shopper insighty a výzkumy je smysluplná a vede k řešením prospěšným jak po obchodní stránce, tak především z pohledu lepší zákaznické zkušenosti,“ uzavírá David Wurst z Nestlé.
Členové realizačního týmu:
David Wurst, Category Specialist Confectionery, Nestlé
Jakub Krupička, Channel Development Specialist, Nestlé
Marek Končitík, Dago
Tomáš Žáček, Dago
Milan Marek, 3D Designér, Dago
Váš DAGO team
Fotogalerie
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY
SK






