MARKETING & KOMUNIKACE 1/2021: NENÍ NAD ŽIVÝ KONTAKT SE ZÁKAZNÍKEM

Během pandemie bylo on-line nakupování pro obchodníky nepopiratelnou spásou. Celé měsíce lidé na internetu nakupovali cokoliv - potraviny a zboží každodenní spotřeby, stejně jako oblečení a produkty lifestylových značek, čímž posílili již dávno zřejmý trend....

RETAIL NEWS 3/2021: POP má v komunikačním mixu nezastupitelné místo

Jak výrobci, tak i uživatelé prostředků in-store komunikace potvrzují významnou roli správně fungujících POP prostředků. Ty napomáhají nejenom ke zvýšení prodeje, ale zákazníci si je chválí i kvůli zjednodušené, a přesto atraktivní komunikaci v maloobchodním...

Popai.cz: Birell si dám! Oblíbené ovocné nealko láká na dávku ovoce

Na  rychlé uhašení žízně lákají nové POS materiály zhotovené ve spolupráci s oblíbeným pivy Birell Radler.

FireShot-Capture-012-Birell-si-dam-Oblibene-ovocne-nealko-laka-na-davku-ovoce-www.popai_.cz_

Pin It on Pinterest

Share This