POPAI Awards Paris: Čtyři naše projekty ve finále POPAI Awards Paris

Vyrábíme nástavec Nakliku. Minimalizuje přenos viru

Kliky jsou místo, kde se kupí velké množství bakterií a škodlivých látek. Proto je důležité, aby se lidé těchto míst dotýkali co nejméně. Spolu s Univerzitou Tomáše Bati ve Zlíně jsme vyvinuli speciální plastový nástavec, díky němuž lze dveře s klikou otevírat předloktím. Díky principu svého využití získal tento vynález název „Nakliku“.

Kamenné prodejny u elektroniky vedou

Veškeré dění se dnes přesouvá do virtuálního prostoru. Internetové prodeje raketově rostou. Téměř cokoliv je možné vyhledat a zakoupit ihned. Firmy napříč segmenty se přizpůsobují a elektronika není výjimkou. Kdo neumí oslovit zákazníky „skrz obrazovku“, ocitá na chvostu a prodeje klesají. Má v této době kamenný retail smysl?

Shop-in-shop Canonu v Lublani

Výrobce fotoaparátů Canon prodává nejen u nás, ale i v dalších více než dvou stovkách zemí světa. Působí také ve Slovinsku, kde hledal cestu, jak veřejnosti představit své portfolio tiskáren a fotoaparátů. Proto jsme zrealizovali designový promostánek, který vystavené zboží podpoří přímo v místě prodeje.

Na dakarské závody s Big Shockem!

Soutěž o projížďku v kamionu, který závodí ve světoznámé Rallye Dakar, je tady! Upozorňuje na ni limitovaná edice energetického nápoje Big Shock!, pro kterou jsme navrhli regálové čelo a paletový ostrov.

Naše projekty berou v soutěži POP STAR zlato a stříbro

Soutěže portálu Místoprodeje.cz o nejlepší in-store realizaci měsíce se s našimi projekty účastníme pravidelně a daří se nám v ní uspět. Proto nás těší, že se nám zadařilo i v celkovém hodnocení za rok 2019. První dvě příčky v soutěži POP STAR obsadila právě naše vystavení.

Tullamore D.E.W. má nové bary, v Makru je z něj vidět do Irska

Oblíbenou irskou whiskey Tullamore D.E.W. najdou zákazníci v nových barech. Nejde však o podniky, ale o paletová vystavení v českých a slovenských řetězcích, která jsme vyrobili. Distributor whiskey Mast-Jaegermeister tím představil přepracovanou vizuální identitu, kterou chce zaujmout mladší cílovou skupinu.

Vystavení Jägermeister absolutním vítězem POPAI Awards 2019

Letošní ročník soutěže POPAI Awards, která oceňuje nejlepší projekty in-store komunikace v místě prodeje, zná své vítěze. Dohromady jsme získali 13 ocenění. Absolutním vítězem se stalo vystavení pro Jägermeister s hologramem.

Stojan pro Fantu z krvavého pomeranče vystraší, i pobaví

Svátek všech strašidel Halloween je u nás stále populárnější. Společnost Coca-Cola nedávno představila limitovanou edici nápoje Fanta Black Blood Orange, který svou příchutí krvavého pomeranče kombinuje halloweenskou hravost a bláznivost. Vyrobili jsme pro tento výrobek výrazný stojan se strašidelnou tématikou.

POPAI Awards Paris: Čtyři naše projekty ve finále POPAI Awards Paris

Hned čtyři naše realizace postupují do finále prestižních evropských cen POPAI Awards Paris. V úterý byly na soutěži, kam se zapojilo 277 realizací ve 37 kategoriích, vyhlášeny projekty, které budou oceněny v červnu na finálovém večeru. Již teď je jasné, že vybrané projekty obsadí nejhůře bronzovou příčku.

Jednu z finálových nominací si z Francie odnáší paletový ostrov Rajec společnosti Kofola, a to v kategorii nápojů. Realizace svým zpravováním překračuje hranice běžné prezentace nápojů. Nápaditý design evokuje příjemnou atmosféru a umožňuje zákazníkům odpoutat se od prostředí obchodu.

V kategorii Architektura komerčních interiérů si postup zajistil shop in shop LG Electronics instalovaný v pražském Alza Showroomu. Vystavení prezentuje hned několik typů produktů černé i bílé techniky dohromady. A to v luxusním a plně interaktivním kabátě včetně celé řady inovativních prvků a materiálů.
Nejméně bronz si v segmentu Digital – Material & Content odnese shop in shop Oral-B společnosti Procter & Gamble. Prémiové provedení, které se kromě vzhledu a využití materiálů vyznačuje stimulací interakce zákazníka s vystaveným produktem. Zákazníka například po uchopení kartáčku doprovází rozšířená realita prostřednictvím produktového spotu a zobrazení aktuálního on-line hodnocení zákazníků.
Také paletový ostrov Captain Morgan od STOCK Plzeň-Božkov si v červnu doveze minimálně třetí místo, a to v kategorii Events – Mass Market. Jedná se o originální vystavení, které podporuje povědomí o značce a svým provedením výrazně komunikuje se zákazníky.
Děkujeme!
Váš tým DAGO

Další články

Nápoje Fanta sázejí na Halloween

Nápoje Fanta sázejí na Halloween

Halloween sice není typický český svátek, přesto pro obchodníky představuje skvělou příležitost k navázání kontaktu se zákazníky způsobem, jaký si jindy nemohou dovolit.

Pin It on Pinterest

Share This