GlaxoSmithKline SIS v Globusu

Společnost GlaxoSmithKline Consumer Healthcare (GSK) se rozhodla využít shop-in-shop v plzeňském a pražském Globusu k prezentaci svých zubních značek. Kruhový stojan prezentuje značky Sensodyne, Paradontax a Corega. Vystave…

3D CHALUPY OD NESTLE V GLOBUSU

Společnost Nestlé v červnu a červenci podporuje prodej všech značek bonbonů. Činí tak pomocí soutěže „S bonbóny tě baví svět!“ ve spolupráci s portálem chatyachalupy.cz. Výherci v ČR i na Slovensku si užijí celkem 42 pobytů…

In-store v Šanghaji a Pekingu

Právě jsme se vrátili ze světa, kam jsme se vydali za dalším in-store dobrodružstvím s tradičním cílem inspirovat se a obhlédnout nové trendy v oboru P.O.P. komunikace. Tentokrát jsme zamířili do Číny. Nejprve na veletrh C-…

JOJO v Tesco přitahuje zákazníky uhrančivým kruhem

Značka bonbonů JOJO od minulého týdne podporuje prodeje ve vybraných prodejnách TESCO námi navrženými a vyrobenými regálovými čely s vířící fantazií v hlavní roli. Cílovou skupinou jsou trochu překvapivě mladé ženy. Kromě p…

Baileys ve stylové vaně

Našemu klientovi STOCK Plzeň, distributorovi známého likéru jsme do vybraných prodejen TESCO k uvedení nového dárkového balení dodali pravou stylovou koupelnovou vanu. Originální vystavení mělo za cíl vzbudit pozornost a zá…

Frisco Night láká stojanem na noční život

Jemně perlivý alkoholický nápoj získal loni na podzim novou variantu Frisco Night. Plzeňský Prazdroj, a. s., tímto krokem reagoval na spotřebitelské chování hlavní cílové skupiny, tedy žen do 35 let, které navštěvují večírk…

Futuristická POP prezentace Samsung

Nová prémiová řada lednic a praček značky Samsung má v pražském showroomu kuchyňského studia Sýkora svou vlastní malou výstavu realizovanou naší společností. Společnost Samsung Electronics totiž uvedla na konci loňského rok…

POPAI AWARDS: 10 ocenění

23. listopadu proběhlo vyhlášení POPAI Awards o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace za rok 2017. Z večera jsme si odnesli ocenění za šest projektů. Nejvíce úspěšná byla práce pro Jägermeister, která kromě nejvyšší ceny získala další čtyři hlavní ocenění – za kreativitu, za inovaci v kategorii alkoholických nápojů a cenu publika. Celkem jsme v letošním ročníku soutěže získali deset cen.
Také letos se můžeme na POPAI Awards těšit z absolutního vítězství. Vystavení pro Jägermeister kromě tohoto úspěchu získalo také Cenu za kreativitu a za nejlepší materiálovou a technickou inovaci za speciální origami zpracování sendvičové desky pro 3D vyobrazení maskota značky jelena. Vedle toho je toto podzimní vystavení také vítězem v kategorii alkoholických nápojů a zároveň získalo Cenu publika v hlasování návštěvníků galavečera. Velmi nás těší letošní úspěch, kterým navazujeme na ty předešlé. Opět se nám potvrdilo, že má smysl snažit se vytvářet řešení usilující o pozitivní vytržení zákazníků z nákupní rutiny a způsobování nezapomenutelných zážitků v místě prodeje. Jak potvrdily také prodejní výsledky, je to kombinace, která funguje.

V kategorii Péče o zdraví uspěla prezentace elektrických kartáčků Oral-B s komunikací benefitu kulaté hlavy kartáčků umístěná v prodejnách s elektronikou. S jinou prezentací pro tuto značku jsme uspěli také v kategorii Elektronika, IT produkty. Prodejní stojan umístěný ve vybraných prodejnách Globus aktivně prezentuje produkty a vybízí zákazníky k jejich vložení do košíku.
Další vavřín si odnášíme v kategorii Pet food, kde bodovalo regálové čelo pro značku Whiskas s osvětlením a použitím reálného lana, které evokuje kočičí hravost a zvídavost.
Dvě ocenění máme za vynikající realizace, které připadly projektům z oblasti nápojů. Prvním je regálové čelo Jack Daniel’s vytvořené na podporu limitované edice Jack Daniel’s RED DOG Saloon Whiskey. Druhým oceněným projektem v kategorii je permanentní stojan Nescafé Dolce Gusto.
Váš šťastný a vděčný DAGO team

Fotogalerie

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This