Pětinásobné zlato z POPAI Awards

Kamenné prodejny u elektroniky vedou

Veškeré dění se dnes přesouvá do virtuálního prostoru. Internetové prodeje raketově rostou. Téměř cokoliv je možné vyhledat a zakoupit ihned. Firmy napříč segmenty se přizpůsobují a elektronika není výjimkou. Kdo neumí oslovit zákazníky „skrz obrazovku“, ocitá na chvostu a prodeje klesají. Má v této době kamenný retail smysl?

Shop-in-shop Canonu v Lublani

Výrobce fotoaparátů Canon prodává nejen u nás, ale i v dalších více než dvou stovkách zemí světa. Působí také ve Slovinsku, kde hledal cestu, jak veřejnosti představit své portfolio tiskáren a fotoaparátů. Proto jsme zrealizovali designový promostánek, který vystavené zboží podpoří přímo v místě prodeje.

Na dakarské závody s Big Shockem!

Soutěž o projížďku v kamionu, který závodí ve světoznámé Rallye Dakar, je tady! Upozorňuje na ni limitovaná edice energetického nápoje Big Shock!, pro kterou jsme navrhli regálové čelo a paletový ostrov.

Naše projekty berou v soutěži POP STAR zlato a stříbro

Soutěže portálu Místoprodeje.cz o nejlepší in-store realizaci měsíce se s našimi projekty účastníme pravidelně a daří se nám v ní uspět. Proto nás těší, že se nám zadařilo i v celkovém hodnocení za rok 2019. První dvě příčky v soutěži POP STAR obsadila právě naše vystavení.

Tullamore D.E.W. má nové bary, v Makru je z něj vidět do Irska

Oblíbenou irskou whiskey Tullamore D.E.W. najdou zákazníci v nových barech. Nejde však o podniky, ale o paletová vystavení v českých a slovenských řetězcích, která jsme vyrobili. Distributor whiskey Mast-Jaegermeister tím představil přepracovanou vizuální identitu, kterou chce zaujmout mladší cílovou skupinu.

Vystavení Jägermeister absolutním vítězem POPAI Awards 2019

Letošní ročník soutěže POPAI Awards, která oceňuje nejlepší projekty in-store komunikace v místě prodeje, zná své vítěze. Dohromady jsme získali 13 ocenění. Absolutním vítězem se stalo vystavení pro Jägermeister s hologramem.

Stojan pro Fantu z krvavého pomeranče vystraší, i pobaví

Svátek všech strašidel Halloween je u nás stále populárnější. Společnost Coca-Cola nedávno představila limitovanou edici nápoje Fanta Black Blood Orange, který svou příchutí krvavého pomeranče kombinuje halloweenskou hravost a bláznivost. Vyrobili jsme pro tento výrobek výrazný stojan se strašidelnou tématikou.

Pětinásobné zlato z POPAI Awards

I letos se můžeme těšit z úspěchu na soutěži POPAI Awards, na kterých jsme uspěli s pěti realizacemi. Za vynikající realizaci bylo zvoleno vystavení se zubním kartáčkem Oral B.

Zlatou medaili v kategorii design prodejen získal shop-in-shop pro Becherovku, která jím představuje své portfolio cestujícím na pražském letišti. Cílí na zákazníkovy smysly, a to díky dózám s bylinkami, které se při výrobě známého alkoholického nápoje používají a k nimž si mohou nakupující přivonět.

 

V kategorii prototypů uspělo regálové čelo pro džusy Cappy. Kolemjdoucí na prodejně vábí klasickými materiály, stylovým osvětlením i skutečnými potravinami, které lépe navozují dojem opravdové snídaně.

Mezi alkoholickými nápoji se blýsklo dvoupaletové vystavení představující novinky Božkov Republica – Božkov Republica Espresso a Božkov Republica Vodka. Dvoupaletí přenáší nakupující do barového prostředí. Je vyrobeno převážně z plastu a vyšperkováno reálnými prvky, jako jsou jutové pytle s pravou kávou, servírovací tácky nebo moka konvičky s porcelánovými hrnky.

Dvojité ocenění si vysloužil stojan na psí pamlsky Carnilove True Fresh. Zvítězil v kategorii „pet food“ a nejlepší materiálová inovace. Celá konstrukce stojanu je vyrobena z dřevovláknitých surových desek. To vyvolává silný přírodní efekt, na nějž byl při této realizaci kladen velký důraz. Odvážným prvkem bylo také opracování kovových částí, které záměrně působí jako rezavé.

Ocenění vynikající realizace získalo vystavení s kartáčkem Oral B řady iO, kterému dominuje velká maketa této moderní hygienické pomůcky v nadživotní velikosti doplněná o koupelnové prvky pro dokreslení atmosféry.

Soutěž POPAI Central Europe Awards pořádá středoevropská kancelář POPAI CE. Klade si za cíl podporovat obor marketingu v prodejních místech a nejnovější trendy reklamy v in-storu, v níž vidí efektivní komunikační médium nejblíže nakupujícímu.

Přehled všech našich projektů a realizací přihlášených do letošního ročníku najdete v tomto katalogu.

Váš tým Dago 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Další články

Nápoje Fanta sázejí na Halloween

Nápoje Fanta sázejí na Halloween

Halloween sice není typický český svátek, přesto pro obchodníky představuje skvělou příležitost k navázání kontaktu se zákazníky způsobem, jaký si jindy nemohou dovolit.

Pin It on Pinterest

Share This