Nepodceňujme mileniály aneb Kde hledat zaměstnance?
Naše branže se pod tlakem pandemických změn nachází v renesanční době.
Ocenění POP STAR měsíce srpna 2021 získala realizace Aperol
Portál Mistoprodeje.cz vyhlásil nového vítěze soutěže o nejlepší in-store realizaci měsíce POP STAR. Vítězem za měsíc srpen se stalo naše dílo – realizace Aperol.
Model jelení hlavy aneb 3D tisk jako nový prvek POS materiálu
V měsíci srpnu mohli zákazníci v prodejnách Ahold narazit na inovativní vystavení od společnosti DAGO s použitím nového prvku POS materiálů – 3D tisku. Vznikl tak originální shop-in-shop, který na první pohled zachycuje jedinečnou filozofii značky Jägermeister.
Pro Purinu jsme vytvořili unikátní shop-in-shop vystavení
Prodeje chovatelských potřeb v kamenných i internetových obchodech stále rostou. Češi, proslulí jako chovatelé domácích mazlíčků, se tak stávají lídry v segmentu pet food. Jedním z nejdůležitějších kritérií při výběru krmiva je rozhodně jeho kvalita.
Kvalitní vystavení umí změnit postoje
In-store kampaň Red Bullu od Dago dotáhla misi virálního videa k nákupnímu košíku a zvýšila prodeje o 20 procent.
Red Bull prechádza s formulou 1 české a slovenské predajne
V obchodoch a na čerpacích staniciach naprieč Českom a Slovenskom teraz púta pozornosť netradičná prezentácia značky a produktov Red Bull s tematikou formuly 1.
Ocenění POP STAR měsíce dubna 2021 získaly po měsíci opět dvě realizace – limitovaná edice – BIG SHOCK! MUSIC 2021 a STARBUCKS
Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc duben se staly dvě realizace. Jsou to realizace Limitovaná edice – Big Shock! MUSIC! 2021 a Starbucks. Na třetím místě se umístila kampaň SIS Bonduelle. V dubnu bylo přihlášeno 10...
Big Shock! přináší hudební zážitek přímo do prodejen
Tradiční letní limitovaná edice energetických drinků Big Shock! MUSIC, která reprezentuje hravost hudebních zážitků a letních festivalů, na sebe nyní v obchodech upozorňuje pomocí unikátního vystavení ve tvaru sluchátek, které jsme v Dagu vytvořili.
Ocenění POP STAR měsíce února 2021 získala realizace JOJO
Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc únor se stala realizace JoJo. V tomto měsíci bylo přihlášeno 10 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční...
Správně zvolené POS jako podpora prodeje funguje
Úspěšné POS vychází z poznání klienta/zadavatele a brandu. Na ně navazuje určení si cíle, vytvoření strategie řešení POS, kontrola nákupního procesu, nalezení funkčních elementů pro prodej, nalezení benefitů, odlišností atd. Příprava těchto studií zabere více času než produkce samotného POS.
Oživený model auta ovládl prodejny Tesco a Globus
![Orbit Cars foto (1)](https://www.dago.cz/wp-content/uploads/2019/07/Orbit-Cars-foto-1.jpg)
Výrobce cukrovinek, žvýkaček a krmiv Mars nedávno představil kampaň pro žvýkačky Orbit a Airwaves s názvem „Dojeď svěží v novém autě!“. Zvolil formu soutěže, v níž lidé mohli vyhrát Volkswagen T-Roc. Na akci upozorňovala naše jednopaletová vystavení, která v prodejnách Tesco a Globus poutala pozornost hlavně modelem auta s interaktivními prvky.
Vystavení v obchodech plnilo hlavně edukativní funkci. „Prostřednictvím soutěže jsme chtěli lidi poučit, proč by v autě nemělo balení žvýkaček nikdy chybět. Při řízení udržují pozornost, a pokud se člověk chystá na osobní nebo pracovní schůzku, tak se pro osvěžení hodí mít žvýkačky vždy po ruce,“ vysvětluje poselství kampaně Petr Galkaněvič, Trade Marketer CZ&SK ze společnosti Mars.
Zprávu o hlavní výhře soutěže i poselství celé kampaně umocňuje nejviditelnější prvek vystavení – zmenšenina Volkswagenu T-Roc. Chtěli jsme vytvořit jeh nejvěrnější miniaturu včetně zaoblených tvarů. Jenže lepenka, která na vystavení převládá, se špatně ohýbá a tvaruje. Proto si výroba zmenšeniny vyžádala speciální postupy. Využili jsme drátěnou maketu v životní velikosti, podle níž jsme miniaturu vymodelovali snadněji. Veškerý vývoj modelu jsme konzultovali s centrálou Volkswagenu v Německu, aby co nejvíc odpovídal skutečnosti.
Model poutá pozornost točícími se koly, které pohání malý motor na baterie. Zákazníkovy oči okamžitě postřehnou také blikající LED diody na obou stranách miniatury. Právě pohyblivostí modelu a světelnými efekty jsme maximalizovali vizuální atraktivitu vystavení, které zvyšuje rozpoznatelnost v prodejně a zdůrazňuje prezentované žvýkačky Orbit.
Věrohodnost dodává imitace pohybu auta i silnice pod ním. V pozadí vystavení, kterých bylo vyrobeno kolem stovky kusů, se tyčí obrázek horské krajiny. „Všechno dohromady vyvolává v nakupujících emoce spojené s výletem ve vyhraném autě. Spojitost se soutěží podtrhují rovněž jednoduché nápisy, které zákazníka přímo směřují k tomu, jak může vystavený vůz vyhrát,“ doplňuje Petr Galkaněvič ze společnosti Mars.
Česko-slovenská kampaň, která oslovovala veřejnost nejen na prodejnách Tesco a Globus, skončila na konci června. „V průběhu celé kampaně jsem obdržel samé pozitivní reakce. Vystavení si oblíbili jak prodejci, tak zákazníci. Šlo o skvělý projekt, který posunul exekuci dočasných vystavení na česko-slovenském trhu opět o krok kupředu,“ dodává Petr Galkaněvič.
Těší nás, že jsme mohli na projektu pracovat s klientem Mars, který se nebojí do českého prostředí in-store komunikace vnést odvážnější prvky, jež jsou standardem zatím spíše na západ od našich hranic.
Váš DAGO tým
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY