Model jelení hlavy aneb 3D tisk jako nový prvek POS materiálu

V měsíci srpnu mohli zákazníci v prodejnách Ahold narazit na inovativní vystavení od společnosti DAGO s použitím nového prvku POS materiálů – 3D tisku. Vznikl tak originální shop-in-shop, který na první pohled zachycuje jedinečnou filozofii značky Jägermeister.

Pro Purinu jsme vytvořili unikátní shop-in-shop vystavení

Prodeje chovatelských potřeb v kamenných i internetových obchodech stále rostou. Češi, proslulí jako chovatelé domácích mazlíčků, se tak stávají lídry v segmentu pet food. Jedním z nejdůležitějších kritérií při výběru krmiva je rozhodně jeho kvalita.

Big Shock! přináší hudební zážitek přímo do prodejen

Tradiční letní limitovaná edice energetických drinků Big Shock! MUSIC, která reprezentuje hravost hudebních zážitků a letních festivalů, na sebe nyní v obchodech upozorňuje pomocí unikátního vystavení ve tvaru sluchátek, které jsme v Dagu vytvořili.

Ocenění POP STAR měsíce února 2021 získala realizace JOJO

Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc únor se stala realizace JoJo. V tomto měsíci bylo přihlášeno 10 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční...

Správně zvolené POS jako podpora prodeje funguje

Úspěšné POS vychází z poznání klienta/zadavatele a brandu. Na ně navazuje určení si cíle, vytvoření strategie řešení POS, kontrola nákupního procesu, nalezení funkčních elementů pro prodej, nalezení benefitů, odlišností atd. Příprava těchto studií zabere více času než produkce samotného POS.

Ondrášovka v novém kabátku mění i vystavení na prodejní ploše

Výrobce jedné z nejstarších českých minerálních vod Ondrášovka – společnost Kofola ČeskoSlovensko – zainvestoval do technologií, které myslí na ochranu přírody a odrážejí v sobě náročné požadavky na udržitelnost. Od března nabízí Kofola zákazníkům vody Ondrášovka s novým logem, etiketou i barvou PET lahve. Ta usnadní následnou recyklaci lahví.

Nová vizuální identita minerálních vod Ondrášovka odráží pozitivní vztah firmy i značky k přírodě. Hlavním poznávacím prvkem rebrandingu značky se stal zelený strom. „Košatý listnatý strom jsme nedali do nového loga Ondrášovky náhodou. Uvědomujeme si, jak důležitou roli hrají stromy a lesy v naší přírodě a jak moc přispívají ke správnému koloběhu vody. O vodu i přírodu v širokém okolí našeho závodu se již nyní intenzivně staráme,“ vysvětluje Kateřina Ceralová, senior brand manažerka značky Ondrášovka.

„Toto poselství jsme brali v potaz i při výrobě POS materiálů. Víme, jak je udržitelnost pro Kofolu důležitá,“ vysvětluje sales director Marek Končitík z komunikační agentury Dago. „Na výrobu vystavení pro Ondrášovku, a to včetně shop in shopů, jsme použili pouze odolné kartony s FCS certifikací, podporující ekologicky šetrné, sociálně prospěšné a ekonomicky životaschopné obhospodařování lesů. Kofola a Dago spojily síly a výsledkem je řada funkčních POS, která pomáhají zákazníkům předat informaci o změně designu těchto minerálních vod,“ dodává.

POS dominuje světle zelená

Komunikační agentura Dago tak vyrobila set vystavení čítající shop in shopy, regálová čela, regálové brandingy a kartonové stojany a rukávy, které plně souzní s rebrandigem minerálních vod Ondrášovka. Dago se projektu Ondrášovka věnovalo již od úplného začátku, tedy od února roku 2021, a vytvořilo pro Kofolu hned několik konceptů, kterým se postupně věnovali všichni grafici, které Dago pod svou střechou má. „Chtěli jsme si být jisti, že pro klienta vyvineme a zpracujeme koncept, který plně odpovídá jeho očekávání a cíli celé kampaně. Proto jsme do kampaně zapojili všechny naše kreativce a pracovali společně s klientem na vývoji finálního konceptu, který jsme následně rozvinuli do všech výše zmíněných POS,“ doplňuje Končitík.

Všechny typy vystavení jsou laděny do světle zelené barvy a dominuje jim nové logo Ondrášovky odkazující na přírodní původ této minerální vody. Shop in shopy jsou navíc doplněny o reálné prvky v podobě lavičky a rozcestníku, na kterém jsou uvedena hesla kladoucí důraz na historii a poselství Ondrášovky.

„Vývoj instore komunikace pro relaunch značky Ondrášovka byl komplexní projekt, ve kterém jsme se snažili zohlednit ekologický přístup k materiálům, poukázat na atributy značky, dále zaujmout a edukovat spotřebitele o aktivitách a historii značky. Celá instore komunikace jen umocňuje celou kampaň Ondrášovky,“ doplňuje Daniela Dlouhá, trade marketing manažerka společnosti Kofola k novým POS Ondrášovky.

Co se v rámci spolupráce realizovalo v retailu:

  • Shop in shopy včetně podlahové samolepky a skutečné lavičky
  • Kartonové stojany
  • Půlpaletový rukáv s proložkami
  • Čtvrtpaletový rukáv s proložkami

 

Váš tým Dago 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This