Správně zvolené POS jako podpora prodeje funguje

Úspěšné POS vychází z poznání klienta/zadavatele a brandu. Na ně navazuje určení si cíle, vytvoření strategie řešení POS, kontrola nákupního procesu, nalezení funkčních elementů pro prodej, nalezení benefitů, odlišností atd. Příprava těchto studií zabere více času než produkce samotného POS.

Nová značka rumu Heffron připlula k zákazníkům na lodi

Třtinový rum Heffron má své místo v sortimentu české Palírny U Zeleného stromu už od roku 2019. Nyní na sebe Heffron upozorňuje v českých obchodech pomocí našeho netradičního paletového vystavení ve tvaru lodi a majáku.

Propojení dvou různých konceptů Stock slavilo úspěch

Čtyřpaletí pro Stock Plzeň a.s. bylo opravdovou výzvou, slučovalo v sobě totiž prezentaci dvou naprosto odlišných konceptů. Na jedné straně to byly dvě nové tváře rozšiřující rodinu Božkov Republica, a to rumový elixír Božkov Republica Espresso a vodka z cukrové třtiny Božkov Republica Vodka, na druhé straně pak klasika – starý dobrý Fernet Stock Božkov.

Ovčák Éro šílí v obchodech po Brit Meaty Jerky

Ve spolupráci s českým výrobcem zvířecího krmiva VAFO Praha jsme představili nový psí snack Brit Meaty Jerky pomocí originálního permanentního vystavení. To bude ke zhlédnutí ve většině ze 75 zemí, kde společnost působí.

Big Shock vsadil na kreativní nabídku kompletního sortimentu

Značka Big Shock poprvé vystavila svůj kompletní sortiment na jednom místě, a to v rámci nového permanentního vystavení na prodejně Globus v Praze – Čakovicích. Kreativní endcap je kolektivním dílem společnosti Al-Namura a naší agentury.

Pětinásobné zlato z POPAI Awards

I letos se můžeme těšit z úspěchu na soutěži POPAI Awards, na kterých jsme uspěli s pěti realizacemi. Za vynikající realizaci bylo zvoleno vystavení se zubním kartáčkem Oral B.

Voda Natura proudí prodejnami Globus

Seznámit nakupující s balenou vodou Natura a upozornit na její rebranding má nový paletový ostrov pro společnost Coca-Cola HBC. Ten zapadá do široké kampaně s podobným cílem. Čistotu vody z Adršpachu lidem ukazuje pomocí bublající vody mezi skalami a živého jehličnanu uprostřed.

Krize nám pomohla k vnitřní proměně

Zdá se, že téma současné krize nás hned tak neopustí. Slyšíme o něm ze všech stran, a místo abychom se soustředili především na práci, bez přestání řešíme, co přijde. V Dagu jsme se rozhodli přistoupit k této krizi pozitivně a proaktivně. Provedli jsme...

Mazlíčkům dopřáváme víc než sobě

Česká republika je vyhlášeným národem pejskařů, v počtu psů na obyvatele se držíme na prvních příčkách Evropské unie. Nejedná se však jen o psy – nějakého domácího mazlíčka najdeme ve zhruba 70 procentech domácností, ať už se jedná o psy, kočky, králíky, morčata, či stále oblíbené rybičky.

Olivové oleje prodávejte přes ekologii a přírodu

„Strava, která je založena na velkém množství olivového oleje, přináší blahodárné účinky na lidský organismus.“ Je to již několik let, co tato věta obletěla celý svět a olivový olej zažil svůj boom. V obchodech se řešilo jen jedno – zda je olej panenský, za studena lisovaný a 100% přírodní.

Není však divu, jelikož bylo publikováno hned několik studií, ve kterých byla pozornost upřena právě na tuky ve stravě. Studie porovnávaly středomořské státy s ostatními státy Evropy a dospěly k závěru, že ve Středomoří dochází k výrazně nižší úmrtnosti na kardiovaskulární choroby – a to právě proto, že se typická strava ve Středomoří skládá převážně z čerstvé zeleniny a ovoce, luštěnin, ryb a olivového oleje.

V době koronavirové pandemie je opět kladen důraz na zdravý životní styl, a lidé se tak zajímají opět o něco více o své stravovací návyky. Olivový olej znovu získává na popularitě. Na trhu máme k dispozici nepřeberné množství, ve kterém, troufám si odhadnout, se nedokáže nikdo zcela zorientovat, a tak je pro výrobce velmi důležité své produkty vyzdvihnout, propagovat co nejvíce a konečnému zákazníkovi tak usnadnit výběr.

Tímto by se ale neměli řídit pouze výrobci. Rozhodně bych tento postup doporučovala i obchodům, které mohou rebrandovat celou kategorii olivových olejů a ozvláštnit tak místo prodeje i usnadnit orientaci mezi produkty.

Materiálově jsou pro kategorii předurčeny spíše přírodní materiály, jako je dřevo nebo recyklovatelný karton. Zdravý životní styl jde ruku v ruce s ekologickou odpovědností a díky podpoře recyklovatelnosti a udržitelnosti získávají produkty na trhu u potenciálních zákazníků plusové body.

Investování do POP materiálů propagujících potraviny je skvělá investice, jelikož strava vždy byla a je pro člověka – a tím pádem i zákazníka – na prvním místě. A konkrétně olivové oleje se mají čím pochlubit, aby zvýšily pravděpodobnost, že skončí v nákupním košíku.

Příklad prodejny
Krásný příklad regálového brandingu pro olivový olej je tento v jednom dubajském Carrefouru. Skvěle vybrané zemité barvy a topper zavěšený od stropu silně přitahuje pozornost. Doplňuje ho umělá zeleň, která v zákazníkovi podpoří dojem o nabídce přírodního a kvalitního produktu. Nelze opomenout edukativní charakter vystavení, který je obsažen v poznámkách vedle jednotlivých olejů a hovoří o druhu výroby. Dubaj sama o sobě je městem velkolepých gest a překypuje pompézností. A přesně takový tento regálový branding je.

Annette Schulze, Dago s. r. o.
Zdroj: Marketing&Media

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This