Za prodejní stěnu Purina jsme získali ocenění POP STAR měsíce října 2021

POPAI CE AWARDS ovládla loď Kapitána Morgana

Minulý týden proběhlo v Praze tradiční vyhlášení cen POPAI Central Europe Awards 2015. Naší společnosti se podařilo uspět se třemi realizacemi, z nichž pojízdný bar Loď Captain Morgan pro Stock Plzeň triumfoval čtyřmi oceněn…

Whisky festival z vás udělá experta

Společnost Rémy Cointreau, jež distribuuje řadu značek whisky a bourbonů, připravila pro české zákazníky Whisky festival. Je určen všem, kdo chtějí poznat nejoceňovanější světové whisky. Zákazníci mají šanci získat s nákupe…

Captain Morgan v novém plavidle

Značka karibského rumu Captain Morgan začala k prezentaci na promo akcích a festivalech využívat nový mobilní bar ve tvaru lodi, který pro ni vytvořila naše společnost. Atmosféru vedle působivého vzhledu a řezbářské práce p…

HP poutá hráče k hernímu oltáři

Hewlett Packard (HP) má ve svém portfoliu notebook zaměřený na hráče nazvaný HP Omen. K příležitosti jeho vydání se rozhodla využít na vybraných prodejnách výrazný stojan, který působí vizuálně i zvukově. Stojan, který jsme…

POPAI Masters Chicago

V říjnu se v Chicagu uskuteční tradiční POPAI University Master´s Program. Prestižní vzdělávací program se zaměří například na využití neuromarketingu, design a kreativitu, nákupní chování a další témata z oblasti shopper m…

GlaxoSmithKline SIS v Globusu

Společnost GlaxoSmithKline Consumer Healthcare (GSK) se rozhodla využít shop-in-shop v plzeňském a pražském Globusu k prezentaci svých zubních značek. Kruhový stojan prezentuje značky Sensodyne, Paradontax a Corega. Vystave…

3D CHALUPY OD NESTLE V GLOBUSU

Společnost Nestlé v červnu a červenci podporuje prodej všech značek bonbonů. Činí tak pomocí soutěže „S bonbóny tě baví svět!“ ve spolupráci s portálem chatyachalupy.cz. Výherci v ČR i na Slovensku si užijí celkem 42 pobytů…

In-store v Šanghaji a Pekingu

Právě jsme se vrátili ze světa, kam jsme se vydali za dalším in-store dobrodružstvím s tradičním cílem inspirovat se a obhlédnout nové trendy v oboru P.O.P. komunikace. Tentokrát jsme zamířili do Číny. Nejprve na veletrh C-…

JOJO v Tesco přitahuje zákazníky uhrančivým kruhem

Značka bonbonů JOJO od minulého týdne podporuje prodeje ve vybraných prodejnách TESCO námi navrženými a vyrobenými regálovými čely s vířící fantazií v hlavní roli. Cílovou skupinou jsou trochu překvapivě mladé ženy. Kromě p…

Za prodejní stěnu Purina jsme získali ocenění POP STAR měsíce října 2021

Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc říjen se stala realizace Prodejní stěna Purina.

V říjnu bylo přihlášeno 10 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.
V tomto soutěžním kole získala vítězství realizace Prodejní stěna Purina. Zadavatelem a klientem této realizace byla společnost Nestlé, kreativní agenturou a realizátorem agentura Dago. Kampaň proběhla v říjnu v řetězci Mall.
Vítězná realizace získala od odborné poroty celkovou známku 7,87 bodů z maxima 10 bodů. V kategorii kreativního zpracování a v celkovém produkčním provedení získala tato realizace shodně 7,8 bodů, v potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje 8,0 bodu.
 
Druhou příčku získala realizace Jack Daniels modul, jejíž zadavatelem a klientem byla společnost Brown-Forman Czechia. kreativní agenturou a realizátorem agentura Sára. Během října ji mohli zákazníci vidět v hypermarketech Albert.
 
Bronzovou příčku, a tedy třetí místo, získala realizace Pampers, jejíž zadavatelem byla společnost POS Media, klientem společnost Procter & Gamble a realizátorem společnost POS Media. Během října byla k vidění v řetězci Albert.
 
Hodnocení vítězné realizace
„Velmi zdařilá prodejní stěna,“ uvádí Václav Koukolíček ze společnosti TESCO Stores ČR. „ Zajímavé uspořádání, působí čistě a hezky kombinuje jednotlivé druhy produktů.“
„Takto si představuji ráj pro pejskaře a milovníky koček,“ je spokojený Alexandr Stojčev ze společnosti Momentum Czech Republic.
„ Jasná komunikace značky, zároveň představuje širokou škálu produktů, osloví cílovou skupinu,“ říká Jitka Vysekalová, prezidentka České marketingové společnosti.
„ Skvěle zpracovaný ostrůvek pro milovníky domácích mazlíčků,“ hodnotí Jiří Král, Managing Director agentury REAL FEEL. „ Přehledné rozdělení kategorií.“
„ Pěkná prezentace Puriny, určitě zaujme. Je vidět, že si s tím dali u Puriny práci,“ uvádí Martina Bedrnová, ředitelka prémiové automobilové značky DS. „ Působí hodnotně, měla bych dojem, že si rozhodně kupuji prémiové krmivo nebo produkty, že zde na mého mazlíčka opravdu myslí v tom nejlepším slova smyslu. Líbí se mi motiv přírody, a milé ztvárnění pejska, boudy, kočičího škrabadla… Je hned jasné, že jde o nabídku pro zvířátka.“
 

Celý článek naleznete zde.

O odborném portálu Mistoprodeje.cz
Portál Mistoprodeje.cz se zaměřuje na zvýšení informovanosti, povědomí a zájmu o obor marketing v místě prodeje. Je určen zadavatelům reklamy, odborným médiím a asociacím, mediálním a kreativním agenturám, výrobcům a realizátorům reklamy v místě prodeje a také zaměstnancům, studentům a podnikatelům v oboru marketing a média.
Hlavním partnerem je společnost DAGO. s.r.o a SAMSUNG Česká republika. Dalšími partnery jsou společnosti DS AutomobilesMORIS Design, s.r.o., POS Media Czech Republic, s.r.o., Showdown Displays Europe s.r.o., U&SLUNO, a.s. a Xerox Czech Republic, s.r.o. Spolupracujícími subjekty jsou asociace POPAI, HL Display, Nielsen Admosphere, Brands&Stories, Sign invention, RetailCon, CZECH PROMOTION a VŠKK.

Váš tým Dago 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Další články

Irsko letí na med od českých včel

Irsko letí na med od českých včel

Tullamore D.E.W. Honey byla uvedena na trh již na podzim loňského roku. Komunikační agentura Dago pro tuto novinku letos vytvořila samplingový stánek, který efektivně propaguje spojení českého medu a irské whisky.

Pin It on Pinterest

Share This