Za prodejní stěnu Purina jsme získali ocenění POP STAR měsíce října 2021

Globalshop Las Vegas 2017: špičková tradiční řešení

25. ročník veletrhu Globalshop Las Vegas 2017 (www.globalshop.org) se letos nesl v duchu sloganu „Experience Defines You“, zákaznická zkušenost tak i zde byla již tradičně na prvním místě.

Oproti düsseldorfskému Euroshopu b…

LG trendy shopping v Alze

Společně se značkou elektroniky LG Electronics jsme vytvořili další zajímavý projekt. Na 42 metrech čtverečních v pražském Alza showroomu jsme se podíleli na plně funkčním shop in shopu prezentujícím hned několik typů produ…

Euroshop 2017 pohledem týmu DAGO

V březnu se v Düsseldorfu konal již tradičně největší veletrh Euroshop zaměřený na reklamu a propagaci. Během pěti dnů měli návštěvníci možnost seznámit se s trendy a tématy, které letos v oblasti prezentace zboží hrají pri…

Orion přináší do obchodů atmosféru Velikonoc

S velikonočními svátky jsou vedle pomlázky a barvených vajec spojeny i čokoládové dobroty pro koledníky. Na to nezapomíná ani přední výrobce čokolády Orion společnosti Nestlé, která se svým zákazníkům rozhodla zprostředkova…

Máme Shop! Global Award za Somersby

Sedmý ročník mezinárodní soutěže Shop! Global Awards zná vítěze nejlepších in-store realizací za rok 2016. Mezi oceněnými je také stojan cideru Somersby z dílny našeho týmu. Z maloobchodního veletrhu Euroshop v Dusseldorfu…

Nescafé Dolce s mixem kapslí na míru

Společnost Nestlé ve spolupráci s naší společností připravila pro příznivce kávy Nescafé Dolce Gusto možnost vytvořit si vlastní kolekci kapslí podle své chuti v unikátním pop-up store, v němž si mohou zákazníci sami vybrat…

GEM-GEN2 – máme nový informační systém

Náš tým DAGO se kromě zajímavých realizací může pochlubit ještě jednou zajímavou věcí. Je jí unikátní, na míru vytvořený informační systém GEM druhé generace, založený na platformě Lotus Notes od IBM.

„Ve společnosti DAGO…

Vánoční chuťovky z Pinterestu

Ani v prosinci jsme nezapomněli a vybrali jsme pro vás na Pinterestu zajímavé realizace. Jak jinak než s vánoční tematikou.
Nechte se inspirovat v naší fotogalerii nebo na

Díky za ocenění POPAI CE AWARDS 2016

Ve čtvrtek 24. listopadu proběhlo vyhlášení letošních POPAI Awards o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace. A stejně jako v loňském roce si i letos nejvíce cen odnesla naše společnost. Uspěli jsme hned se…

Za prodejní stěnu Purina jsme získali ocenění POP STAR měsíce října 2021

Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc říjen se stala realizace Prodejní stěna Purina.

V říjnu bylo přihlášeno 10 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.
V tomto soutěžním kole získala vítězství realizace Prodejní stěna Purina. Zadavatelem a klientem této realizace byla společnost Nestlé, kreativní agenturou a realizátorem agentura Dago. Kampaň proběhla v říjnu v řetězci Mall.
Vítězná realizace získala od odborné poroty celkovou známku 7,87 bodů z maxima 10 bodů. V kategorii kreativního zpracování a v celkovém produkčním provedení získala tato realizace shodně 7,8 bodů, v potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje 8,0 bodu.
 
Druhou příčku získala realizace Jack Daniels modul, jejíž zadavatelem a klientem byla společnost Brown-Forman Czechia. kreativní agenturou a realizátorem agentura Sára. Během října ji mohli zákazníci vidět v hypermarketech Albert.
 
Bronzovou příčku, a tedy třetí místo, získala realizace Pampers, jejíž zadavatelem byla společnost POS Media, klientem společnost Procter & Gamble a realizátorem společnost POS Media. Během října byla k vidění v řetězci Albert.
 
Hodnocení vítězné realizace
„Velmi zdařilá prodejní stěna,“ uvádí Václav Koukolíček ze společnosti TESCO Stores ČR. „ Zajímavé uspořádání, působí čistě a hezky kombinuje jednotlivé druhy produktů.“
„Takto si představuji ráj pro pejskaře a milovníky koček,“ je spokojený Alexandr Stojčev ze společnosti Momentum Czech Republic.
„ Jasná komunikace značky, zároveň představuje širokou škálu produktů, osloví cílovou skupinu,“ říká Jitka Vysekalová, prezidentka České marketingové společnosti.
„ Skvěle zpracovaný ostrůvek pro milovníky domácích mazlíčků,“ hodnotí Jiří Král, Managing Director agentury REAL FEEL. „ Přehledné rozdělení kategorií.“
„ Pěkná prezentace Puriny, určitě zaujme. Je vidět, že si s tím dali u Puriny práci,“ uvádí Martina Bedrnová, ředitelka prémiové automobilové značky DS. „ Působí hodnotně, měla bych dojem, že si rozhodně kupuji prémiové krmivo nebo produkty, že zde na mého mazlíčka opravdu myslí v tom nejlepším slova smyslu. Líbí se mi motiv přírody, a milé ztvárnění pejska, boudy, kočičího škrabadla… Je hned jasné, že jde o nabídku pro zvířátka.“
 

Celý článek naleznete zde.

O odborném portálu Mistoprodeje.cz
Portál Mistoprodeje.cz se zaměřuje na zvýšení informovanosti, povědomí a zájmu o obor marketing v místě prodeje. Je určen zadavatelům reklamy, odborným médiím a asociacím, mediálním a kreativním agenturám, výrobcům a realizátorům reklamy v místě prodeje a také zaměstnancům, studentům a podnikatelům v oboru marketing a média.
Hlavním partnerem je společnost DAGO. s.r.o a SAMSUNG Česká republika. Dalšími partnery jsou společnosti DS AutomobilesMORIS Design, s.r.o., POS Media Czech Republic, s.r.o., Showdown Displays Europe s.r.o., U&SLUNO, a.s. a Xerox Czech Republic, s.r.o. Spolupracujícími subjekty jsou asociace POPAI, HL Display, Nielsen Admosphere, Brands&Stories, Sign invention, RetailCon, CZECH PROMOTION a VŠKK.

Váš tým Dago 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Další články

Pin It on Pinterest

Share This