Kamenné prodejny u elektroniky vedou
Veškeré dění se dnes přesouvá do virtuálního prostoru. Internetové prodeje raketově rostou. Téměř cokoliv je možné vyhledat a zakoupit ihned. Firmy napříč segmenty se přizpůsobují a elektronika není výjimkou. Kdo neumí oslovit zákazníky „skrz obrazovku“, ocitá na chvostu a prodeje klesají. Má v této době kamenný retail smysl?
Shop-in-shop Canonu v Lublani
Výrobce fotoaparátů Canon prodává nejen u nás, ale i v dalších více než dvou stovkách zemí světa. Působí také ve Slovinsku, kde hledal cestu, jak veřejnosti představit své portfolio tiskáren a fotoaparátů. Proto jsme zrealizovali designový promostánek, který vystavené zboží podpoří přímo v místě prodeje.
Na dakarské závody s Big Shockem!
Soutěž o projížďku v kamionu, který závodí ve světoznámé Rallye Dakar, je tady! Upozorňuje na ni limitovaná edice energetického nápoje Big Shock!, pro kterou jsme navrhli regálové čelo a paletový ostrov.
Naše projekty berou v soutěži POP STAR zlato a stříbro
Soutěže portálu Místoprodeje.cz o nejlepší in-store realizaci měsíce se s našimi projekty účastníme pravidelně a daří se nám v ní uspět. Proto nás těší, že se nám zadařilo i v celkovém hodnocení za rok 2019. První dvě příčky v soutěži POP STAR obsadila právě naše vystavení.
Tullamore D.E.W. má nové bary, v Makru je z něj vidět do Irska
Oblíbenou irskou whiskey Tullamore D.E.W. najdou zákazníci v nových barech. Nejde však o podniky, ale o paletová vystavení v českých a slovenských řetězcích, která jsme vyrobili. Distributor whiskey Mast-Jaegermeister tím představil přepracovanou vizuální identitu, kterou chce zaujmout mladší cílovou skupinu.
Vystavení pro Jägermeister ukázalo poprvé v české in-store komunikaci hologram
Příznivci oblíbeného alkoholického nápoje Jägermeister mohli od října soutěžit o 210 Xboxů a virtuální realitu. Povědomí o této akci zvýšil náš paletový ostrov, u kterého jsme jako klíčový prvek použili hologram.
Vystavení Jägermeister absolutním vítězem POPAI Awards 2019
Letošní ročník soutěže POPAI Awards, která oceňuje nejlepší projekty in-store komunikace v místě prodeje, zná své vítěze. Dohromady jsme získali 13 ocenění. Absolutním vítězem se stalo vystavení pro Jägermeister s hologramem.
Stojan pro Fantu z krvavého pomeranče vystraší, i pobaví
Svátek všech strašidel Halloween je u nás stále populárnější. Společnost Coca-Cola nedávno představila limitovanou edici nápoje Fanta Black Blood Orange, který svou příchutí krvavého pomeranče kombinuje halloweenskou hravost a bláznivost. Vyrobili jsme pro tento výrobek výrazný stojan se strašidelnou tématikou.
Nejlepší osvěžení při grilovačce? Coca-Cola láká opečenými kotletami
K pohodové letní atmosféře rozhodně patří grilování a k němu nemohou chybět osvěžující nápoje. Tak by se dala shrnout hlavní myšlenka kampaně „Grilujeme s Coca-Colou“, pro kterou jsme zhotovili shop-in-shop s jídelním stolem a grilem.
Dětskou výživu Hami prodávají v Hamleys u větrného mlýna
V pražském hračkářství Hamleys vyrostl ve spolupráci se společností Nutricia zábavný svět Hamíkov, kde mohou rodiče s dětmi trávit volný čas. Vytvořili jsme pro něj interaktivní stojan s nabídkou dětské výživy Hami.
Ocenění POP STAR měsíce dubna 2021 získaly po měsíci opět dvě realizace – limitovaná edice – BIG SHOCK! MUSIC 2021 a STARBUCKS

Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc duben se staly dvě realizace. Jsou to realizace Limitovaná edice – Big Shock! MUSIC! 2021 a Starbucks. Na třetím místě se umístila kampaň SIS Bonduelle.
V dubnu bylo přihlášeno 10 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.
V tomto soutěžním kole získaly vítězství opět po měsíci, dvě realizace, které od porotců obdržely stejné celkové skóre.
První vítěznou realizací je Limitovaná edice – Big Shock! MUSIC! 2021. Zadavatelem a klientem této realizace byla společnost Big Shock s.r.o., kreativní agenturou a realizátorem společnost Dago, s.r.o. Kampaň probíhá v období od 1.4. do 31.7. 2021 v řetězcích Globus a Terno.
Druhou vítěznou realizací je Starbucks. Zadavatelem a klientem této realizace je společnost Nestlé Česko, s.r.o. a zákazníci ji mohli v dubnu vidět v řetězci Globus.
Vítězné realizace získaly od odborné poroty shodnou celkovou známku 7,13 bodů z maxima 10 bodů.
Realizace Limitovaná edice – Big Shock! MUSIC! 2021 získala v kategorii kreativního zpracování 6,6 bodů, v celkovém produkčním provedení 6,8 bodu a v potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje dokonce 8,0 bodu.
Realizace Starbucks získala v kategorii kreativního zpracování 7,0 bodů, v celkovém produkčním provedení 7,2 bodu a v potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje 7,2 bodu.
Hodnocení realizací
Limitovaná edice – Big Shock! MUSIC! 2021
„Výrazné. Upoutá pozornost, celková prezentace odpovídá značce,“ hodnotí tuto vítěznou realizaci Jirka Vysekalová, prezidentka České marketingové společnosti.
„Skvěle propojená výhra v soutěži se samotným produktem, působí velmi atraktivně a poutavě,“ uvádí Václav Koukolíček ze společnosti TESCO Stores ČR.
„V první chvíli jsem si myslel, že se jedná o nějaký dětský produkt a další z vystavení na nějakou cukrovinku. S překvapením jsem zjistil, že se jedná o Big Shock! který mám z minulosti spojen s výkonem, energií, Dakarem, trochu macho stylem – máme zde nový positioning? Či jen limitovaný pokus rozšířit cílovku?“ hodnotí a ptá se Alexandr Stojčev ze společnosti Momentum Czech Republic.
„Za duben nejvýše hodnotím BIG SHOCK! MUSIC! Vlastně mi s ohledem na cílovou skupinu nevadilo ani poněkud „křiklavé“ provedení, protože míru upoutání má ohromnou,“ uvádí Petr Majerik. „Na dalších místech jako nadprůměrné hodnotím realizace Bonduelle, Mirindy a Budvaru.“
„Realizace bych za tento měsíc označil jako průměrné, objevilo se tam pár hezkých věcí, které vyčnívaly z nadprůměru, jedním z nich byla realizace Big Shock,“ hodnotí Václav Koukolíček.
Celý článek najdete zde.
O odborném portálu Mistoprodeje.cz
Portál Mistoprodeje.cz se zaměřuje na zvýšení informovanosti, povědomí a zájmu o obor marketing v místě prodeje. Je určen zadavatelům reklamy, odborným médiím a asociacím, mediálním a kreativním agenturám, výrobcům a realizátorům reklamy v místě prodeje a také zaměstnancům, studentům a podnikatelům v oboru marketing a média.
Hlavním partnerem je společnost DAGO. s.r.o a SAMSUNG Česká republika. Dalšími partnery jsou společnosti DS Automobiles, MORIS Design, s.r.o., POS Media Czech Republic, s.r.o., Showdown Displays Europe s.r.o., U&SLUNO, a.s. a Xerox Czech Republic, s.r.o. Spolupracujícími subjekty jsou asociace POPAI, HL Display, Nielsen Admosphere, Brands&Stories, Sign invention, RetailCon, CZECH PROMOTION a VŠKK.
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY
SK






