Využijte prodejní sílu sezonních POS – emoce jsou v pozoru, podpora prodeje a budování značky v akci
Není žádné překvapení, že Vánoce, Valentýn, Velikonoce a další sváteční období jsou specifickou a silnou prodejní sezonou pro mnoho výrobků.
Rozhovor s Markem Končitíkem: „Mým největším koníčkem je firma.“
Marek Končitík před dvěma lety jako nový jednatel společnosti Dago využil Covidu k totální restrukturalizaci firmy. Místo šetření se rozhodl masívně investovat do technologií, procesů a lidí. Vybudoval zázemí pro zrychlení výroby a ztrojnásobil počet zaměstnanců. I...
Pivní trh: Tradicemi svázaná kategorie
Pivní trh se za poslední jednu, dvě dekády velmi proměnil.
Léto, pivo… Hodně piva! Hodnocení pro Marketing & Media
Jak v prodejnách uspět v tak těžké kategorii, jakou je pivo? Zahraniční realizace nabízejí řešení.
BIG SHOCK! láká na letní jízdu a expanduje permanentní vystavení do dalších prodejen Globus
Značka BIG SHOCK! představuje limitovanou edici a využívá nová permanentní vystavení ve 3 prodejnách Globus.
To nejlepší z Shop! Design Awards: hodnocení pro Marketing&Media
Ceny v globální soutěži Shop! Design Awards byly uděleny. Své favority z oceněných projektů vybrala naše projektová manažerka Annette Schulze. Vybrané projekty: AT&T M&M's Buff City Soap Všechny realizace jsou naprosto skvělé. Mnou vybrané realizace ale...
Úspěšná kampaň = sada více P.O.S.!
Víte, že většina nákupních rozhodnutí vzniká až v místě prodeje?
Nominace v POPAI Awards Paris pro Domácí kavárnu od Nestlé
V letošním ročníku soutěže POPAI Awards Paris 2022 získal nominaci náš projekt pro značky Starbucks a Nescafé Dolce Gusto v kategorii permanentních POS – jídlo a nápoje. Vystavení vyhrálo kategorii Potraviny v české soutěži POPAI Awards 2021. Shop in shop s názvem...
Salute! To nejlepší z Itálie najdete na jednom místě
Italové si život umějí vychutnat. Jejich vášeň k životu je pověstná. A na to sází i nové vystavení pro Ultra Premium Brands, které vás mrknutím oka přenese do prosluněných italských ulic. Vydejte se s námi na cestu!
Tssst! Mattoni novým POS láká na své novinky
I letos vsadila Mattoni v rámci prodejního vystavení na originální stojany a paletová vystavení hrající všemi barvami.
Nový software zkrátí vyřízení zakázky až o tři čtvrtiny

Výroba v segmentu POS je velmi komplexní a kooperuje na ní celá řada subjektů. Už dávno jsme si kladli otázku, jak docílit toho, aby správa každého z našich projektů byla efektivnější – od samotné produkce až po umístění produktu v prodejně. Proto jsme začali vyvíjet náš vlastní software, který všechny atributy produkce spojí dohromady a usnadní práci všem, kteří se na přípravě zakázky podílejí – klientům, dodavatelům i našim interním týmům.
Po vývojové fázi, která trvala rok a půl, nyní nový software testujeme. A zatím s ním zaznamenáváme velký úspěch. Ukazuje se, že jednotná správa projektu ulehčuje práci nejen nám, ale především našim zákazníkům.
Systém klientovi a jeho obchodním zástupcům neustále předává veškerá aktuální data o všech jeho vystaveních, tedy kde se nachází, detailní informace o každé prodejně, plán instalace a podobně. Pokud dojde ke zjištění, že je s některým produktem něco v nepořádku, může prostřednictvím softwaru problém nahlásit a jeho aktuální stav zachytit fotoaparátem mobilu či tabletu a uložit do cloudu.
Rychlost splnění zakázky se rapidně zvyšuje
Systém podle skladových zásob a rozpočtu včas nahlásí potřebu doobjednání patřičných položek a s tím související výdaje. Umí také přijmout objednávku z informačního systému klienta. Zkracují se tím nejen prostoje, k nimž jinak běžně dochází, ale výrazně také zátěž všech participujících článků, protože systém řadu činností v celém procesu realizace automatizuje. Prodejny s nainstalovanými produkty jsou pro větší přehlednost zobrazeny na mapě, samozřejmostí je možnost vytvářet reporty a sestavy. Vzhledem ke sběru dat v terénu je neustále jasný počet a druh monitorovaných POP médií na každé prodejně. Odpadá tedy nutnost klasické inventarizace, která nyní probíhá kontinuálně. Pro snadnější orientaci lze produkty filtrovat podle lokality, materiálu, druhu prodejny, obchodních zástupců a dalších parametrů. Obchodní zástupce nebo instalační pracovník mají přístup k systému neustále po ruce a mohou zobrazit aktuální údaje v dané lokalitě pomocí lokalizace GPS. Přímo na místě mají také za úkol informace aktualizovat.
Zatímco dříve by například umístění tisíce velkých pokladních zón trvalo i dva roky, s pomocí nového systému jsme to zvládli za 6 měsíců. Velkou předností je absolutní přehled o nainstalovaném materiálu, což umožňuje také správu a kontrolu oprav.
Do testování se zapojilo 10 klientů a jejich dosavadní reakce jsou velmi pozitivní. Za hlavní výhodu považují urychlení celého procesu vyřízení zakázky. Klient má přehled o všem důležitém a pouze on-line schvaluje jednotlivé kroky. V těsnější integraci komplexních služeb s klientovými potřebami vidíme budoucnost oboru a jsme rádi, že se na realizaci této vize můžeme již nyní podílet.
Marek Končitík a Váš DAGO tým
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY