Máme Shop! Global Award za Somersby
Sedmý ročník mezinárodní soutěže Shop! Global Awards zná vítěze nejlepších in-store realizací za rok 2016. Mezi oceněnými je také stojan cideru Somersby z dílny našeho týmu. Z maloobchodního veletrhu Euroshop v Dusseldorfu…
Nescafé Dolce s mixem kapslí na míru
Společnost Nestlé ve spolupráci s naší společností připravila pro příznivce kávy Nescafé Dolce Gusto možnost vytvořit si vlastní kolekci kapslí podle své chuti v unikátním pop-up store, v němž si mohou zákazníci sami vybrat…
GEM-GEN2 – máme nový informační systém
Náš tým DAGO se kromě zajímavých realizací může pochlubit ještě jednou zajímavou věcí. Je jí unikátní, na míru vytvořený informační systém GEM druhé generace, založený na platformě Lotus Notes od IBM.
„Ve společnosti DAGO…
Vánoční chuťovky z Pinterestu
Ani v prosinci jsme nezapomněli a vybrali jsme pro vás na Pinterestu zajímavé realizace. Jak jinak než s vánoční tematikou.
Nechte se inspirovat v naší fotogalerii nebo na
Díky za ocenění POPAI CE AWARDS 2016
Ve čtvrtek 24. listopadu proběhlo vyhlášení letošních POPAI Awards o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace. A stejně jako v loňském roce si i letos nejvíce cen odnesla naše společnost. Uspěli jsme hned se…
DAGO partnerem POPAI průzkumu v segmentu HORECA
Segment hotelů, restaurací, pivnic, kaváren apod. často pro kontakt se zákazníky využívá nástrojů POP komunikace. Jejich funkci a vliv na spotřební chování, hodnotu značek a prodej podporovaných produktů právě v segmentu HO…
Elektrické zubní kartáčky Oral-B se v Alze „chlubí“ recenzemi zákazníků
Značka potřeb pro zubní hygienu Oral-B společnosti Procter & Gamble připravila pro zákazníky v showroomech Alza nové Shop in Shop vystavení elektrických kartáčků. To zaujme prémiovým provedením, které se kromě vzhledu a…
Pampers láká maminky interaktivním modulem
Jak zatraktivnit prostředí dětské sekce, konkrétně jednorázových plenek, a edukovat nakupující, jsme vymysleli společně se společností Procter & Gamble. V obchodním řetězci Globus jsme realizovali kampaň na podporu prém…
Další chuťovky z Pinterestu
Opět jsme pro vás vybrali zajímavé realizace, které jsme objevili na Pinterestu.
Nechte se inspirovat v naší fotogalerii nebo na Pi…
Jack Daniel’s oslavil 150. výročí s originálními regály v Tescu
U příležitosti 150. výročí založení první palírny Jack Daniel’s připravila společnost Brown-Forman pro zákazníky kampaň s limitovanou edicí whiskey Jack Daniel’s a prémiovými doprovodnými předměty. V obchodním řetězci Tesco…
Nové vystavení Veselé krávy od Daga se zalíbí dětem i dospělým

Sýry od Veselé krávy a oblíbené pochoutky Sýr a Křup uniknou v těchto dnech pozornosti asi málokterého zákazníka. Pro společnost BEL sýry jsme vytvořili unikátní a hravé vystavení. Zadání zákazníka bylo jasné: vytvořit velmi kreativní paletové vystavení, které by podpořilo image značky Veselá kráva a zároveň nabízelo dostatečnou zásobu pro samotné výrobky, které tento brand nabízí.
Cílem vystavení bylo zaujmout a nalákat hlavně malé děti, což není v segmentu mléčných produktů typické. Tým grafiků společnosti DAGO tuto změnu uvítal, a tak vznikl koncept, který je možné vidět od září 2021 v Kauflandu v Praze na Vypichu a od října v Kauflandu Hněvotínská v Olomouci. „Na výrobu vystavení pro společnost BEL Sýry Česko a.s. jsme použili pečlivě vybrané druhy recyklovatelných plastů s ohledem na požadované vlastnosti. Některé části vystavení vyžadují tvrdost, jiné pružnost a odolnost vůči zatížení či prohybu,“ vysvětluje Jakub Petráš, project manager společnosti Dago.
Plastové řešení paletového stojanu nabízí výbornou dostupnost obou produktů – sýru Veselá kráva a svačinky Sýr a Křup. Zákazníci si je tak mohou brát ze všech stran. „Velmi nás zaujalo to, jak šikovně agentura propojila vystavení a komunikaci obou značek, a také implementace interaktivních prvků. Zároveň má stojan dostatečnou kapacitu na umístění zboží, což je neméně důležité,“ říká trade managerka společnosti BEL Sýry Dagmar Petříčková.
Malí nakupující jsou přilákáni ke stojanu možností zabavit se skládáním obrázků, a to buď ve formě loga Veselé krávy na červených a bílých kostkách, anebo v podobě fotek aktivních dětí na otočných válcích. „Hned první den při instalaci jsme byli svědky zájmu několika dětí, které na vystavení reagovaly a začaly ho zkoumat,“ komentuje vystavení Jakub Petráš.
Samotné válce jsou sestaveny ze tří kusů a obsahují devět různých motivů ke skládání. Jsou vyrobeny a prověřeny tak, aby byly pro děti 100% bezpečné. Při návštěvách prodejen vidíme, že nakupující rodiče stojan zajímá a děti si na něm rády skládají obrázky. To nás velmi těší,“ dodává Dagmar Petříčková.
Celý koncept je také připraven na světelnou verzi s podsvíceným logem, nasvícenými policemi a případně LCD displejem. Vystavení si díky svojí kreativní a zábavné části získává pozornost dětí a následně i jejich rodičů. Ohlasy jak ze strany obchodního řetězce, tak klienta jsou velmi kladné a především je vyzdvihována funkčnost provedení.
Váš tým Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY