Nová firemní strategie

Jaro přináší další výběr zajímavostí z Pinterestu

Příklady zajímavých a působivých realizací, které pomáhají budovat atmosféru v místě prodeje.
Tyto a mnoho dalších realizací naleznete jako vždy na 

Globalshop Las Vegas 2017: špičková tradiční řešení

25. ročník veletrhu Globalshop Las Vegas 2017 (www.globalshop.org) se letos nesl v duchu sloganu „Experience Defines You“, zákaznická zkušenost tak i zde byla již tradičně na prvním místě.

Oproti düsseldorfskému Euroshopu b…

LG trendy shopping v Alze

Společně se značkou elektroniky LG Electronics jsme vytvořili další zajímavý projekt. Na 42 metrech čtverečních v pražském Alza showroomu jsme se podíleli na plně funkčním shop in shopu prezentujícím hned několik typů produ…

Euroshop 2017 pohledem týmu DAGO

V březnu se v Düsseldorfu konal již tradičně největší veletrh Euroshop zaměřený na reklamu a propagaci. Během pěti dnů měli návštěvníci možnost seznámit se s trendy a tématy, které letos v oblasti prezentace zboží hrají pri…

Orion přináší do obchodů atmosféru Velikonoc

S velikonočními svátky jsou vedle pomlázky a barvených vajec spojeny i čokoládové dobroty pro koledníky. Na to nezapomíná ani přední výrobce čokolády Orion společnosti Nestlé, která se svým zákazníkům rozhodla zprostředkova…

Máme Shop! Global Award za Somersby

Sedmý ročník mezinárodní soutěže Shop! Global Awards zná vítěze nejlepších in-store realizací za rok 2016. Mezi oceněnými je také stojan cideru Somersby z dílny našeho týmu. Z maloobchodního veletrhu Euroshop v Dusseldorfu…

Nescafé Dolce s mixem kapslí na míru

Společnost Nestlé ve spolupráci s naší společností připravila pro příznivce kávy Nescafé Dolce Gusto možnost vytvořit si vlastní kolekci kapslí podle své chuti v unikátním pop-up store, v němž si mohou zákazníci sami vybrat…

GEM-GEN2 – máme nový informační systém

Náš tým DAGO se kromě zajímavých realizací může pochlubit ještě jednou zajímavou věcí. Je jí unikátní, na míru vytvořený informační systém GEM druhé generace, založený na platformě Lotus Notes od IBM.

„Ve společnosti DAGO…

Nová firemní strategie

Na celofiremní konferenci jsme představili novou firemní strategii na příštích 5 let. Jejím základem je zejména zvyšování firemního know how v oblasti POP/POS, profilace jako znalostní firma a kromě stabilního růstu a akvizice nových klientů i posílení vlastního PR.

„DAGO působí na trhu již 19 let a za tu dobu si firma vybudovala silné interní know how, které implementuje do všech realizovaných projektů. Tento rok chceme zavést speciální znalostní systém DAGO CIS (Complex In-store Solution), který díky propracovaným analýzám a teoreticko-praktickému know how znásobí efektivitu POP řešení, které DAGO dokáže svým klientům nabídnout,“ uvedl Martin Vorel, ředitel společnosti.

V roce 2012 plánujeme nejenom personální nárůst, ale i rozšíření regionální a segmentově do oblastí pharma, HOBI a finance. „Zákazníci jsou momentálně mnohem citlivější na efektivitu řešení POP projektů. Z tohoto důvodu jsme zavedli tři specifické cenové kategorie, které zohledňují klientovy potřeby: ne vždy je potřeba mít luxusní POP, někdy lze pro konkrétní potřebu  vystačit s levnějším generickým zpracováním,“ přibližuje aktuální situaci na trhu Marek Končitík, obchodní a marketingový ředitel DAGO.
Kromě posílení interního týmu a znalostní báze DAGO v tomto roce firma usiluje i o rozvoj vlastní značky. „Zahájili jsme spolupráci s Alžbětou Pavlínovou ze sdružení PR profesionálů ADison. Plánujeme spuštění nového webu a zlepšení komunikace vůči externí veřejnosti,“ upřesňuje plány Martin Vorel.
Nová VIZE firmy DAGO: Být „top“ lídrem v poskytování POP komunikačních projektů, vnímaný zákazníky jako partner poskytující vysokou kvalitu vlastních projektů, neustále zapojující znalostní a technologické inovace.

Nová MISE firmy DAGO: „SPEED & CONFIDENCE, KNOWLEDGE & EFFICIENCY“ – „RYCHLOST a DŮVĚRA, ZNALOSTI a EFEKTIVITA“

Rychlost, důvěra, znalosti a efektivita a jejich aplikace v externích  i interních procesech jsou naším hlavním cílem k vytvoření dlouhotrvajícího a stabilního vztahu s našimi zákazníky. Spolehlivostí, blízkým kontaktem, přijetím potřeb zákazníků za vlastní, kvalitou a zapojováním špičkových znalostí děláme vše pro to, abychom se všemi svými partnery vytvořili férový, strategický a oboustranně výhodný vztah.

Fotogalerie

Další články

Pin It on Pinterest

Share This