POS by měly zákazníka i pobavit

Naprostá většina nákupních rozhodnutí se odehrává na úrovni emocí. Jaké dnes existují prostředky k jejich ovlivnění?

Optice tradiční prodej přeje: HODNOCENÍ PRO MARKETING & MEDIA

V segmentu brýlí dochází k propojení onlinového a reálného světa, dbá se na udržitelné materiály.   Vybrané optiky pro oborový časopis Marketing & Media hodnotil náš projektový manažer Jakub Petráš.       1. For art’s sake   Mezi zajímavé řešení prodejního místa...

Irsko letí na med od českých včel

Tullamore D.E.W. Honey byla uvedena na trh již na podzim loňského roku. Komunikační agentura Dago pro tuto novinku letos vytvořila samplingový stánek, který efektivně propaguje spojení českého medu a irské whisky.

Nescafé Dolce s mixem kapslí na míru

Společnost Nestlé ve spolupráci s naší společností připravila pro příznivce kávy Nescafé Dolce Gusto možnost vytvořit si vlastní kolekci kapslí podle své chuti v unikátním pop-up store, v němž si mohou zákazníci sami vybrat a libovolně kombinovat ze 17 druhů kávy Nescafé Dolce Gusto.

„Chtěli jsme, aby měli zákazníci možnost vytvořit si sadu kapslí podle svého a třeba poznat další druhy nápojů, které dosud neochutnali. Krabička je navíc ve speciálním dárkovém designu, takže zákazníci mohou výsledný výběr věnovat blízkým či přátelům,“ vysvětluje Michaela Gilarová, channel development manager Nescafé Dolce Gusto ze společnosti Nestlé.

Návrh a realizaci samotného stánku měl na starost náš tým DAGO. Cílem bylo především vytvořit takový pop-up store, v němž se nakupující rychle naladí na ikonickou značku, zorientuje se a snadno si vybere. Museli jsme tedy navrhnout dostatečně velký, atraktivní a originální prostor pro vystavení všech produktů.

Za tímto účelem jsme pro Nestlé připravili unikátní mobilní jednotku, u kterého mohou zákazníci nejen zakoupit svou vlastní namixovanou kolekci, ale zároveň si prohlédnou stávající portfolio kávovarů včetně novinek s dotykovým ovládáním a sami si vyzkouší jednoduchost celého systému

Na výběr mají ze dvou variant: standardní balení 16 kapslí nebo velké balení 32 kapslí. Vybírat do své kolekce mohou ze 17 různých variant kapslí, které lze libovolně kombinovat. K výslednému mixu obdrží navíc nakupující i drobné dárky.

Společnost Nestlé tak k moderní komunikaci a podpoře prodeje své značky Nescafé Dolce Gusto úspěšně otestovala využití mobilního pop-up konceptu, díky kterému se může flexibilně přibližovat svým stávajícím i potenciálním zákazníkům. Tento přístup vychází z trendu produktové personalizace a pop-up maloobchodní strategie. U stánku, který kromě kapslí Nescafé Dolce Gusto vystavuje také kávovary, díky nimž si zákazníci kávu doma vychutnávají, pomůže s výběrem obsluha a hostesky. Mohou si tak pohodlně vybrat kávu podle své chuti a v dárkovém balení si ji hned odnést. Nescafé Dolce Gusto pop-up store čeká na své zákazníky v OC Nový Smíchov naproti prodejně Datart až do konce ledna.

Váš tým DAGO

Pin It on Pinterest

Share This