Nenechte se spoutat tradicí: Hodnocení pro Marketing & Media

POPAI CE AWARDS ovládla loď Kapitána Morgana

Minulý týden proběhlo v Praze tradiční vyhlášení cen POPAI Central Europe Awards 2015. Naší společnosti se podařilo uspět se třemi realizacemi, z nichž pojízdný bar Loď Captain Morgan pro Stock Plzeň triumfoval čtyřmi oceněn…

Whisky festival z vás udělá experta

Společnost Rémy Cointreau, jež distribuuje řadu značek whisky a bourbonů, připravila pro české zákazníky Whisky festival. Je určen všem, kdo chtějí poznat nejoceňovanější světové whisky. Zákazníci mají šanci získat s nákupe…

Captain Morgan v novém plavidle

Značka karibského rumu Captain Morgan začala k prezentaci na promo akcích a festivalech využívat nový mobilní bar ve tvaru lodi, který pro ni vytvořila naše společnost. Atmosféru vedle působivého vzhledu a řezbářské práce p…

HP poutá hráče k hernímu oltáři

Hewlett Packard (HP) má ve svém portfoliu notebook zaměřený na hráče nazvaný HP Omen. K příležitosti jeho vydání se rozhodla využít na vybraných prodejnách výrazný stojan, který působí vizuálně i zvukově. Stojan, který jsme…

POPAI Masters Chicago

V říjnu se v Chicagu uskuteční tradiční POPAI University Master´s Program. Prestižní vzdělávací program se zaměří například na využití neuromarketingu, design a kreativitu, nákupní chování a další témata z oblasti shopper m…

GlaxoSmithKline SIS v Globusu

Společnost GlaxoSmithKline Consumer Healthcare (GSK) se rozhodla využít shop-in-shop v plzeňském a pražském Globusu k prezentaci svých zubních značek. Kruhový stojan prezentuje značky Sensodyne, Paradontax a Corega. Vystave…

3D CHALUPY OD NESTLE V GLOBUSU

Společnost Nestlé v červnu a červenci podporuje prodej všech značek bonbonů. Činí tak pomocí soutěže „S bonbóny tě baví svět!“ ve spolupráci s portálem chatyachalupy.cz. Výherci v ČR i na Slovensku si užijí celkem 42 pobytů…

In-store v Šanghaji a Pekingu

Právě jsme se vrátili ze světa, kam jsme se vydali za dalším in-store dobrodružstvím s tradičním cílem inspirovat se a obhlédnout nové trendy v oboru P.O.P. komunikace. Tentokrát jsme zamířili do Číny. Nejprve na veletrh C-…

JOJO v Tesco přitahuje zákazníky uhrančivým kruhem

Značka bonbonů JOJO od minulého týdne podporuje prodeje ve vybraných prodejnách TESCO námi navrženými a vyrobenými regálovými čely s vířící fantazií v hlavní roli. Cílovou skupinou jsou trochu překvapivě mladé ženy. Kromě p…

Nenechte se spoutat tradicí: Hodnocení pro Marketing & Media

Předvánoční čas je naprosto klíčový, co se prodejů čehokoliv týče. Být vidět během tradiční sezony vyžaduje značnou dávku odvahy, ne všechny značky se na to ale cítí. Přesto i osvědčené vánoční symboly jako jsou úhledně zabalené dárky, saně, či čokoládoví medvídci, umí strhnout pozornost.
 
Jak si společnosti vyhrály s vánočními aktivacemi? Hodnocení těch nejlepších pro vás připravila naše projektová manažerka Lenka Lahaije.
 
 
Lindt
 
K Vánocům neodmyslitelně patří zaběhnuté a staletími prověřené tradice a symboly. Tyto pak vládnou v plné síle na prodejních plochách po celý advent, ba i dřív. Z jednoduchého, avšak poutavého vystavení od Lindtu pro český trh kouzelná atmosféra přímo dýchá. Saně, které „řídí“ jejich jedinečný medvídek v tradiční kombinaci zlaté a červené barvy, jsou okouzlující.
 
 
Prada
 
Na červenou barvu vsadila také Prada, která ale pojala celou věc trochu odvážněji: čistě, moderně a minimalisticky, čímž se trochu vymyká stereotypu a působí svěže a neotřele.
 
 
Jo Malone 
 

To pop-up pro Jo Malone si zvolil tradičnější cestu. Pracuje se symbolem dárku, se kterým si ale vyhrál v mnoha podobách. Celý prezentační prostor je umístěn v obřím dárku ozdobeném mašlí a vevnitř se zákazník pokochá spoustou dalších skvostných balíčků. Tradiční zlatá dodává punc luxusu. Prostě radost pohledět.

Hodnotila: Lenka Lahaije

Zdroj: Marketing & Media 50/2022

 

Váš tým Dago 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Další články

Irsko letí na med od českých včel

Irsko letí na med od českých včel

Tullamore D.E.W. Honey byla uvedena na trh již na podzim loňského roku. Komunikační agentura Dago pro tuto novinku letos vytvořila samplingový stánek, který efektivně propaguje spojení českého medu a irské whisky.

Pin It on Pinterest

Share This