Project manager
Náplň práce:
- správa a koordinace in-store marketingových projektů
- péče o významné zákazníky společnosti
- akvizice nových zákazníků (nadnárodní FMCG koncerny)
- podílení se na technickém vývoji a designování reklamních médií (POP prostředky)
- koordinace projektů mezi klientem a výrobou v naší společnosti
- zadávání a koordinace grafických návrhů a designových konceptů
- organizace kooperací a nákup zboží a služeb
- koordinace a organizace logistických akcí
- získávání zakázek v rámci činnosti zaměstnavatele
- zpracování a organizace administrativy obchodních případů
- zadávání a kontrola výroby konkrétních projektů
- řízení firemních vozidel a vedení agendy s tím spojené
- další činnosti spojené s obchodem společnosti
- marketing společnosti (inzerce, veletrhy, výstavy atd.)
Zodpovědnost:
- plná zodpovědnost za svěřené projekty, koordinace participujících osob a subjektů na konkrétních projektech
Požadované vzdělání:
- preferujeme vysokoškolské vzdělání obchodního nebo marketingového směru, nebo minimálně středoškolské vzdělání
Požadovaná praxe:
- nutná praxe v prodeji B2B
- key account management, ideálně praxe v jakékoli reklamní oblasti
- minimální délka praxe 1 rok
Pracovní znalosti:
- ideálně znalosti v reklamní a marketingové produkci nebo v oblasti prodeje marketingových služeb, znalosti v oblasti marketingu
Osobní vlastnosti, dovednosti:
- maximální spolehlivost a flexibilita, základní znalosti techniky, schopnost pracovat v menším flexibilním týmu, samostatnost a kreativní myšlení, loajalita ke korektní, tradiční společnosti
Jazykové znalosti:
- znalost AJ na komunikační úrovni slovem i písmem
Řidičský průkaz:
- sk. B
Možnost profesního růstu:
- společnost pracuje v jedné z nejdynamičtějších oblastí reklamy – in-store marketingu – produkci a výrobě POP médií. Součástí práce je průběžné vzdělávání v tomto oboru prostřednictvím interních školení, konferencí atp. Další významnou oblastí růstu a rozvoje znalostí je obchodní taktika a strategie.
Firemní výhody:
- vhodnému uchazeči poskytneme atraktivní podmínky, které budou upřesněny při pohovoru a případném uzavírání smlouvy. Služební automobil, notebook a mobilní telefon jsou v rámci této pozice poskytnuty.
Nástupní plat:
- bude dohodnuto při osobním pohovoru s ohledem na praxi, znalosti a úroveň uchazečů. Máme zájem o dlouhodobou spolupráci s dobrými podmínkami, s pevnou složkou mzdy a současně s atraktivní provizí z realizovaných projektů.
Pracovní doba:
- 8:30–17:00 hodin, nicméně pracovní doba je přizpůsobována momentálním potřebám rozjetých projektů
Den nástupu:
- dle dohody a možností uchazeče, nicméně uvítáme nástup co nejdříve
Kontaktní osoba
Životopisy a případně další podklady a dotazy zasílejte na e-mail marek.koncitik@dago.cz