Model jelení hlavy aneb 3D tisk jako nový prvek POS materiálu

V měsíci srpnu mohli zákazníci v prodejnách Ahold narazit na inovativní vystavení od společnosti DAGO s použitím nového prvku POS materiálů – 3D tisku. Vznikl tak originální shop-in-shop, který na první pohled zachycuje jedinečnou filozofii značky Jägermeister.

Pro Purinu jsme vytvořili unikátní shop-in-shop vystavení

Prodeje chovatelských potřeb v kamenných i internetových obchodech stále rostou. Češi, proslulí jako chovatelé domácích mazlíčků, se tak stávají lídry v segmentu pet food. Jedním z nejdůležitějších kritérií při výběru krmiva je rozhodně jeho kvalita.

Big Shock! přináší hudební zážitek přímo do prodejen

Tradiční letní limitovaná edice energetických drinků Big Shock! MUSIC, která reprezentuje hravost hudebních zážitků a letních festivalů, na sebe nyní v obchodech upozorňuje pomocí unikátního vystavení ve tvaru sluchátek, které jsme v Dagu vytvořili.

Ocenění POP STAR měsíce února 2021 získala realizace JOJO

Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc únor se stala realizace JoJo. V tomto měsíci bylo přihlášeno 10 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční...

Správně zvolené POS jako podpora prodeje funguje

Úspěšné POS vychází z poznání klienta/zadavatele a brandu. Na ně navazuje určení si cíle, vytvoření strategie řešení POS, kontrola nákupního procesu, nalezení funkčních elementů pro prodej, nalezení benefitů, odlišností atd. Příprava těchto studií zabere více času než produkce samotného POS.

Nová značka rumu Heffron připlula k zákazníkům na lodi

Třtinový rum Heffron má své místo v sortimentu české Palírny U Zeleného stromu už od roku 2019. Nyní na sebe Heffron upozorňuje v českých obchodech pomocí našeho netradičního paletového vystavení ve tvaru lodi a majáku.

JOJO v Tesco přitahuje zákazníky uhrančivým kruhem

Značka bonbonů JOJO od minulého týdne podporuje prodeje ve vybraných prodejnách TESCO námi navrženými a vyrobenými regálovými čely s vířící fantazií v hlavní roli. Cílovou skupinou jsou trochu překvapivě mladé ženy. Kromě plynulých přechodů barev je čelo zajímavé také zpracováním. Jeho povrch je tvořen lycrou, která tak zajímavým způsobem pomáhá vytvořit dojem vzhledu sáčku na bonbony.

Zadání od klienta Nestlé pro naši firmu požadovalo vytvořit atraktivní regálové čelo, které bude akcentovat svět očima JOJO a bude využívat interaktivitu. „Zadání obsahovalo také určitá omezení. V prvé řadě jsme se museli obejít bez LCD obrazovky. Druhým limitem bylo necílení na děti,“ vysvětluje Martin Vorel z naší společnosti.
„U bonbónů JOJO cílíme na mladé ženy. Dobrovolně jsme se totiž zavázali omezit marketingovou komunikaci na děti, v případě cukrovinek pak na děti do 12 let vůbec necílíme,“ říká Juraj Michajlov, Trade Marketing Channel Manager Nestlé. To ale hravost marketingové komunikace JOJO nijak neomezuje, v každé ženě je mladé děvče s bohatou fantazií, které se občas dostává na povrch a spolu se značkou JOJO si může vysnít svůj vlastní příběh. „Prostor pro kreativitu byl velký, ale pochopitelně musely být akceptovány a respektovány atributy značky,“ dodává k briefu Marek Zadražil, Channel Development Specialist Nestlé.

Při návrhu čela jsme chtěli vzbudit dojem pohledu do „kotle“ plného ovocné šťávy různých barev. Efektu jsme docílili pomocí tubusu a plynulých barevných přechodů vytvořených unikátně naprogramovaným systémem LED diod. Na okrajích barevného disku jsou rozmístěny fragmenty příběhů dosažitelné s bonbony JOJO. „Bez kontaktu se zákazníkem svítí čelo zhruba na 60 % intenzity. Pohyb v blízkosti stojanu způsobí jeho rozsvícení na plnou intenzitu a zároveň postupné rozsvěcení částí příběhu, v nichž hrají roli jednotlivé druhy bonbónů JOJO,“ popisuje aplikaci Martin Vorel. Zajímavá je také materiálová skladba čela. Kostra je pokryta PU pěnou, na níž je natažena lycra. „Způsobem zpracování a materiálovým provedením je čelo unikátní. Z předcházejících instalací jsme měli jasné výsledky o značném růstu prodejů. Proto jsme se rozhodli i pro druhou generaci, tedy tuto aplikaci,“ doplňuje Marek Zadražil. Čelo je součástí dlouhodobé strategie značky pro místa prodeje. Ta jako leader kategorie vnímá rostoucí důraz na prémiovost a emoční stimulaci celé kategorie ovocných bonbonů. V plánu je proto nasazení čela na větší počet prodejen v České republice i na Slovensku.

Váš DAGO team

Fotogalerie

Pin It on Pinterest

Share This