IN STORE Slovakia 1-3/2021: Pozitívna rola P.O.P. komunikácie: Nebuďte prekážkou ani manipulátorom

Miestopredaja.sk: Hravá a neprehliadnuteľná Fanta láka súťažiť

Dago spolu s obľúbenou značkou Fanta prináša do obchodov nielen osviežujúcu chuť, ale aj hravý zážitok! Farebné shop-in-shop vystavenia priam nabádajú zákazníkov nielen k nákupu, ale predovšetkým k zapojeniu sa do súťaže o Xbox a ďalšie atraktívne ceny. Celý článek...

Zboží&Prodej: Emoce a retail? Nerozlučná dvojice

Časopis Zboží&Prodej se ohlédl za POPAI Day 2024. Nezapomněl zmínit jednoho z hlavních vítězů, virtuální zrcadlo L’Oréal, které tvořilo a přihlašovalo Dago. Přečtěte si celý článek. [pdf-embedder...

IN STORE Slovakia 1-3/2021: Pozitívna rola P.O.P. komunikácie: Nebuďte prekážkou ani manipulátorom

Nákupné rozhodovanie je riadené emóciami. Avšak v jeho pozadí sú to predovšetkým zvyky, ktoré predurčujú obsah nákupného košíka. V tejto súvislosti je úlohou P.O.P. komunikácie narušiť naše konanie založené na zvyku, resp. vypnúť nášho autopilota, ktorý nás vedie k už vyskúšaným výrobkom a značkám.

Loading...

Další články

Pin It on Pinterest

Dago s.r.o.
undefined
undefined
Miestopredaja.sk: Hravá a neprehliadnuteľná Fanta láka súťažiť
Retail News: Paletová vystavení lákala k soutěžení nakupující na Slovensku
Retail News: DAGO přenáší magickou sílu minerální vody Kláštorná Kalcia do obchodů
Retail News: Unikátní POP médium nabízí zážitek ve stylu tradičního sudu
Ľuboš Plačko pro Miestopredaja.sk: Důležité je budovat značku přímo v retailu
Zboží&Prodej: Emoce a retail? Nerozlučná dvojice
Mistoprodeje.cz: Unikátní POP médium nabízí zážitek ve stylu tradičního sudu
undefined
undefined
undefined
Share This