Stores 4/2020: Jak na dominantní prvky nejen v místě prodeje?
Stores 04/2020: Becherovka shop-in-shop cílí na zákazníkovy smysly
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY [gravityform id="3" title="false"...
DENÍK N: Konec open spaců, distanční posezení, hladké povrchy. Designéři a architekti se připravují na dobu covidovou
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU...
Svět balení: U regálových děličů se klade důraz na recyklovatelné materiály
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY [gravityform id="3"...
Retail News 10/2020: Regál jako POP médium a nástroj category managementu
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S...
SIGN INVENTION NEWSLETTER 10/2020
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY [gravityform...
IN STORE Slovakia 5/20: 10 ÚČINNÝCH TIPOV PRE LEPŠIE MIESTA PREDAJA
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY [gravityform id="3" title="false"...
MARKETING&MEDIA 39/20: Mozek má rád řád
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY [gravityform id="3" title="false"...
Retail News 09/2020: Jak na chaotickou správu POS realizací?
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY...
Marketing&Media 31/20: Investujeme do kategorie, ne do brandů
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY [gravityform id="3"...
IN STORE Slovakia 1-3/2021: Pozitívna rola P.O.P. komunikácie: Nebuďte prekážkou ani manipulátorom
Nákupné rozhodovanie je riadené emóciami. Avšak v jeho pozadí sú to predovšetkým zvyky, ktoré predurčujú obsah nákupného košíka. V tejto súvislosti je úlohou P.O.P. komunikácie narušiť naše konanie založené na zvyku, resp. vypnúť nášho autopilota, ktorý nás vedie k už vyskúšaným výrobkom a značkám.