Big Shock! přináší hudební zážitek přímo do prodejen

Tradiční letní limitovaná edice energetických drinků Big Shock! MUSIC, která reprezentuje hravost hudebních zážitků a letních festivalů, na sebe nyní v obchodech upozorňuje pomocí unikátního vystavení ve tvaru sluchátek, které jsme v Dagu vytvořili.

Ocenění POP STAR měsíce února 2021 získala realizace JOJO

Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc únor se stala realizace JoJo. V tomto měsíci bylo přihlášeno 10 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční...

Správně zvolené POS jako podpora prodeje funguje

Úspěšné POS vychází z poznání klienta/zadavatele a brandu. Na ně navazuje určení si cíle, vytvoření strategie řešení POS, kontrola nákupního procesu, nalezení funkčních elementů pro prodej, nalezení benefitů, odlišností atd. Příprava těchto studií zabere více času než produkce samotného POS.

Nová značka rumu Heffron připlula k zákazníkům na lodi

Třtinový rum Heffron má své místo v sortimentu české Palírny U Zeleného stromu už od roku 2019. Nyní na sebe Heffron upozorňuje v českých obchodech pomocí našeho netradičního paletového vystavení ve tvaru lodi a majáku.

Propojení dvou různých konceptů Stock slavilo úspěch

Čtyřpaletí pro Stock Plzeň a.s. bylo opravdovou výzvou, slučovalo v sobě totiž prezentaci dvou naprosto odlišných konceptů. Na jedné straně to byly dvě nové tváře rozšiřující rodinu Božkov Republica, a to rumový elixír Božkov Republica Espresso a vodka z cukrové třtiny Božkov Republica Vodka, na druhé straně pak klasika – starý dobrý Fernet Stock Božkov.

Ovčák Éro šílí v obchodech po Brit Meaty Jerky

Ve spolupráci s českým výrobcem zvířecího krmiva VAFO Praha jsme představili nový psí snack Brit Meaty Jerky pomocí originálního permanentního vystavení. To bude ke zhlédnutí ve většině ze 75 zemí, kde společnost působí.

Big Shock vsadil na kreativní nabídku kompletního sortimentu

Značka Big Shock poprvé vystavila svůj kompletní sortiment na jednom místě, a to v rámci nového permanentního vystavení na prodejně Globus v Praze – Čakovicích. Kreativní endcap je kolektivním dílem společnosti Al-Namura a naší agentury.

Pětinásobné zlato z POPAI Awards

I letos se můžeme těšit z úspěchu na soutěži POPAI Awards, na kterých jsme uspěli s pěti realizacemi. Za vynikající realizaci bylo zvoleno vystavení se zubním kartáčkem Oral B.

Hračky na několik způsobů – hodnocení pro Marketing & Media

Barbie: můžeš být kýmkoli
Společnost Mattel před dvěma lety s firmou Propability, která se specializuje na vizuální merchandising a POP, vytvořila interaktivní prostor v prodejně Hamleys v Londýně. Hlavním prvkem je růžově lakovaná gondola s natištěnou grafikou a obrazovkou s interaktivní hrou, v rámci níž si malé zákaznice mohou vybrat panenku a přizpůsobit její vzhled svým preferencím. U stropu je umístěn senzor a projektor propojený s obrazovkou.
Senzor rozsvěcí obrazovku i velké svítící logo nad gondolou a také snímá pohyby zákazníků a podle nich rozhýbává panenku na obrazovce. Na míru vyrobené vystavení bylo inspirované hracími sadami. Jednotlivé regály v gondole bylo možné přizpůsobit velikosti panenek, stejně jako regály pro sběratelské kousky. Na speciální oddělení Barbie „You can be anything“ poutala i výloha do ulice s využitím stejných motivů a barev.

Hodnocení: 3 / 5
Jsem si jistá, že malé princezny budou naprosto nadšené. Která z nich by nechtěla další panenku do sbírky a ještě když si ji mohou interaktivně prohlížet a upravovat. Prostor s gondolou je čistý, lesklý a adekvátně uzpůsoben dětem. Jediné, o bych vytkla, je umístění panenek do horních pozic regálů, kde nemají šanci si Barbie prohlédnout, ale to je samozřejmě nutné zase z prostorových důvodů.

Asda a Entertainer: spolupráce řetězců
Britský širokosortimentní řetězec Asda otevřel letos v únoru v pěti prodejnách prototyp svého oddělení hraček. Vytvořil je společně s firmou Entertainer, která právě hračky prodává. V rámci uličky se objevuje „kurátorský výběr“ značek: Hasbro, Lego, Mattel, WowWee, Zuru, Paw Patrol a dalších. Samozřejmou součástí je i nabídka vlastní značky od Entertainer Addo Play. Do uličky láká nepřehlédnutelné značení, v orientaci pomáhají výrazné regály i podlahová grafika. Entertainer je zodpovědný v Asda za výběr sortimentu i cenotvorbu, dále za doplňování výrobků, merchandising i personální obsazení. Podobnou spolupráci na bázi „test and learn“ (zkoušet a učit se) řetězec Asda rozjíždí s bižuteriemi Claire’s, pekárnami Greggs, hobbymarkety B&Q nebo s Fragrance Point. Důvodem je snaha zákazníků kvůli pandemii navštěvovat menší počet prodejen.

Hodnocení: 2 / 5
Branding uličky s hračkami je podle mě dost nepřehledný. Chápu potřebu umístit mnoho produktů na malý prostor, ale bohužel na první pohled působí celkem chaoticky. Jednotlivé značky mají obrandování vyřešené hezky, ale jako celek je toho příliš. Poutače na topperech jsou cílené pouze na rodiče, chybí mi něco ve výšce očí a dosahu malých rošťáků. Například vitrína s panenkami Barbie v horní polici je naprosto zbytečná.

Jou Jou: nakupování v pohádce
Prodejnu hraček v hotelu Grand America v Salt Lake City poznáte už zvenku ve foyer podle magických výloh. V každém místě prodejny můžete najít originální myšlenku. Hlavní hale vévodí varhany se sedmnácti píšťalami naplněnými cukrovinkami. Obrovský strom osvětluje pokladní zónu. Místo stráže hlídá prodejnu robot v nadživotní velikosti. Kabinka je spíše tajemnou mechovou dračí slují. A nechybí ani veliký kartonový drak. Z každého rohu na vás může něco vykouknout: mýval, sova, žirafa. Prodejnu postavilo studio Watts Architects, návrh vznikl v digitální agentuře StruckAxiom. „Chtěli jsme vytvořit svět dětské zvědavosti, který mohou objevovat všechny generace,“ uvedl k návrhu prodejny hraček, ředitel agentury Brent Watts.

Hodnocení: 4 / 5
Tato magická prodejna hraček hned na první pohled působí originálně. Je to jiné pojetí dětského prostoru, než jsme zvyklí, a to hodnotím rozhodně kladně. I pro děti je to příjemná změna z kreslených postaviček a převládání růžové barvy. Určitě toto místo v dětech probudí jejich zvídavost a touhu vše prozkoumat, a že toho je. Každý kousek nábytku je propracovaný a promyšlený. Je zde prostor i pro hraní a vyzkoušení produktů, a to je v hračkářství velmi důležité.

Hodnotila Anna Brůžková, DAGO s.r.o.
Zdroj: Marketing & Media 14/2021

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This