Baileys ve stylové vaně
Našemu klientovi STOCK Plzeň, distributorovi známého likéru jsme do vybraných prodejen TESCO k uvedení nového dárkového balení dodali pravou stylovou koupelnovou vanu. Originální vystavení mělo za cíl vzbudit pozornost a zá…
Uspěli jsme v GLOBAL POPAI AWARDS
Na největším světovém retailovém veletrhu Globalshop v americkém Las Vegas byli právě vyhlášeni vítězové pátého ročníku POPAI Global Award…
Shanghai, Las Vegas a Paříž
Naše projekty, které uspěly v posledním ročníku POPAI Awards Czech Republic se právě utkávají s konkurencí z celého světa v hlavní evropské so…
Frisco Night láká stojanem na noční život
Jemně perlivý alkoholický nápoj získal loni na podzim novou variantu Frisco Night. Plzeňský Prazdroj, a. s., tímto krokem reagoval na spotřebitelské chování hlavní cílové skupiny, tedy žen do 35 let, které navštěvují večírk…
Futuristická POP prezentace Samsung
Nová prémiová řada lednic a praček značky Samsung má v pražském showroomu kuchyňského studia Sýkora svou vlastní malou výstavu realizovanou naší společností. Společnost Samsung Electronics totiž uvedla na konci loňského rok…
Marketér roku 2015 – znovu jsme partnery
Protože nám záleží na českém marketingu, snažíme se ho růzými způsoby podporovat. Jednou z našich aktivit je již mnohaleté partnerství soutěže o Marketéra roku organizované Českou marketingovou společností, která právě vyhl…
Chytrý regál umí namíchat drinky
Míchané nápoje a lihoviny patří k sobě, proč tedy zákazníkovi nenabídnout návod, jak si udělat ten správný koktejl, přímo v obchodě? Díky novému „drink-mixovému“ regálu, který jsme zrealizovali pro firmu Brown-Forman Czechi…
Naše vítězství v POPAI AWARDS 2014
Devět. Přesně tolik ocenění jsme získali za naše P.O.P. aplikace přihlášené do mezinárodní soutěže o nejlepší prostředky komunikace a reklamy v prodejních místech POPAI AWARDS. Odbornou porotu nejvíce zaujala POP aplikace p…
Unikátní POP pro M&M´s v TESCO
Vytvořit unikátní P.O.P. aplikaci pro cukrovinky nebývá jednoduché. Zákazníci navíc koupi těchto produktů často neplánují a sladkosti v košíku mnohdy skončí až na základě impulzního rozhodnutí. Společnosti Wrigley se ve spo…
Shop in shop ACER pro Alzu
Jak nalákat zákazníky obchodu s elektronikou, aby se nebáli vyzkoušet veškeré vystavené technologie značky Acer a případně si je i pořídili? Vsadili jsme na prostorný a elegantní shop-in-shop.
Společnost Acer využila aktuál…
Jak se daří promovat grilování – hodnocení pro Marketing & Media
Weber
Vše, co jste chtěli vědět o grilování, Německo
Společnost Weber-Stephen otevřela svůj první německý „Original Store“ už v roce 2014. Od té doby jej několikrát upravovala do dnešní podoby. Prodejní koncept slovy tvůrců kombinuje „akci, integraci, poradenství a prodej v perfektním souladu“. Neslouží jen k představení portfolia, ale v části prodejny nazývané „koutek dědictví“ zákazníkům odhaluje i historii firmy. V další části je kuchyně a malá restaurace, v rámci níž mohou zákazníci ochutnat menu z grilu a rovněž se přiučit od zdejších kuchařů. Přímo v prodejně si mohou vyzkoušet grilování na šesti „indoor“ grilech nebo se poučit o pěstování bylin v přilehlé zahradě. V nabídce prodejny je také „Original Weber Grill Academy“. Materiálům dominuje cihla, beton, dřevo a kov. Převahu přírodních odstínů narušují červené detaily. Modernost multimediálních stěn a LED ohňů doplňují jednoduché křídové nápisy.
Hodnocení: 4 / 5
Designová prodejna pro milovníky grilování se vším všudy je tu. Líbí se mi vše co je v prodejně dostupné – sekce s grily, dřevem, surovinami, příslušenstvím a dokonce také prostor grill academy. Suprově propojeno a dohromady krásně sladěno. Celý koncept používá materiály spojené s grilováním. Cihlové obložení zase připomíná dům, u kterého většinou lidé grilují. Povedené.
Kohle
Také uhlí si zaslouží design, Německo
Prodejní displej pro prémiové grilovací brikety od společnosti Kohle Manufaktur určený pro hobby markety určitě přitáhne pozornost zákazníků. Merchandisingovou sadu z lepenky tvoří několik typů displejů. Každý je samostatnou maloobchodní jednotkou určenou jak pro přepravou zboží, tak přímo pro prodej. V prodejně pak stačí odtrhnout čelní část, horní složit dovnitř a vše se přemění v atraktivní displej, který má i polici na umístění podpalovacích gelů. Tímto způsobem je možné v rámci jednoho stojanu vystavit společně dva produkty. Ty jsou pak také součástí speciálního balení v brandovaných krabicích, které je možné vyskládat na jednu paletu. Hlavní motiv tvoří fotografie briket, tedy odstíny černé barvy v kombinaci se zlatou, což jsou i korporátní barvy Kohle. Na každém displeji jsou pak jako doplněk použity i lifestylové fotografie související s grilováním.
Hodnocení: 3 / 5
Brikety na grilování si také zaslouží nějakou tu podporu prodeje a to můžeme vidět zde. Na první pohled jednoduchý kartonový stojan, avšak s velkou zátěží na police, není lehké vyrobit. Linie na bočnicích mají dle mého názoru připomínat tvar pytle, v kterém se brikety prodávají, a to je celkem hezky vymyšleno. Není to žádná velká originalita, ale s nejspíš omezeným budgetem zvládnuto obstojně.
Knorr
Všechny chutě na jednom místě, Německo
Značka Knorr se v rámci kampaně se svým šéfkuchařem Luigi Carolou rozhodla upozornit na stávající portfolio vhodné ke grilování a rovněž představit nové produkty. Těžištěm kampaně byla spotřebitelská soutěž a komunikace v místě prodeje. Při nákupu jednoho z vystavených produktů Knorr mohli zákazníci každý den vyhrát jeden ze tří grilů nebo jednu ze třiceti tří grilovacích lopatek se značkou „Luigi Carola“, kterou pak bylo možné vypalovat na steaky. Paletovému vystavení dominovala svěží zelená barva a z dálky poutal slunečník. Na místě byly pak spotřebitelům kromě široké nabídky omáček vhodných ke grilování k dispozici také brožurky s recepty od Luigiho.
Hodnocení: 1 / 5
Bohužel tuto kampaň nemohu hodnotit moc pozitivně. Celé mi to trošku připomíná reklamy X let zpátky. Kuchař přes celou komunikaci působí jako prodejce v teleshopingu. Klasické paletové vystavení je také velmi tradiční a podle mě dosti neoriginálně navrženo. I s paletovým vystavením se dají dělat divy. Jediné, co se mi v kampani líbí, je „razítko“ na maso, které zákazník může vyhrát, zakoupit.
Hodnotila Anna Brůžková, DAGO s.r.o.
Zdroj: Marketing & Media 18/2021
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY