Bez Zlatého Bažanta by Vánoce nestály za to! In-store aktivace na slovenském trhu

POPAI CE AWARDS ovládla loď Kapitána Morgana

Minulý týden proběhlo v Praze tradiční vyhlášení cen POPAI Central Europe Awards 2015. Naší společnosti se podařilo uspět se třemi realizacemi, z nichž pojízdný bar Loď Captain Morgan pro Stock Plzeň triumfoval čtyřmi oceněn…

Whisky festival z vás udělá experta

Společnost Rémy Cointreau, jež distribuuje řadu značek whisky a bourbonů, připravila pro české zákazníky Whisky festival. Je určen všem, kdo chtějí poznat nejoceňovanější světové whisky. Zákazníci mají šanci získat s nákupe…

Captain Morgan v novém plavidle

Značka karibského rumu Captain Morgan začala k prezentaci na promo akcích a festivalech využívat nový mobilní bar ve tvaru lodi, který pro ni vytvořila naše společnost. Atmosféru vedle působivého vzhledu a řezbářské práce p…

HP poutá hráče k hernímu oltáři

Hewlett Packard (HP) má ve svém portfoliu notebook zaměřený na hráče nazvaný HP Omen. K příležitosti jeho vydání se rozhodla využít na vybraných prodejnách výrazný stojan, který působí vizuálně i zvukově. Stojan, který jsme…

POPAI Masters Chicago

V říjnu se v Chicagu uskuteční tradiční POPAI University Master´s Program. Prestižní vzdělávací program se zaměří například na využití neuromarketingu, design a kreativitu, nákupní chování a další témata z oblasti shopper m…

GlaxoSmithKline SIS v Globusu

Společnost GlaxoSmithKline Consumer Healthcare (GSK) se rozhodla využít shop-in-shop v plzeňském a pražském Globusu k prezentaci svých zubních značek. Kruhový stojan prezentuje značky Sensodyne, Paradontax a Corega. Vystave…

3D CHALUPY OD NESTLE V GLOBUSU

Společnost Nestlé v červnu a červenci podporuje prodej všech značek bonbonů. Činí tak pomocí soutěže „S bonbóny tě baví svět!“ ve spolupráci s portálem chatyachalupy.cz. Výherci v ČR i na Slovensku si užijí celkem 42 pobytů…

In-store v Šanghaji a Pekingu

Právě jsme se vrátili ze světa, kam jsme se vydali za dalším in-store dobrodružstvím s tradičním cílem inspirovat se a obhlédnout nové trendy v oboru P.O.P. komunikace. Tentokrát jsme zamířili do Číny. Nejprve na veletrh C-…

JOJO v Tesco přitahuje zákazníky uhrančivým kruhem

Značka bonbonů JOJO od minulého týdne podporuje prodeje ve vybraných prodejnách TESCO námi navrženými a vyrobenými regálovými čely s vířící fantazií v hlavní roli. Cílovou skupinou jsou trochu překvapivě mladé ženy. Kromě p…

Bez Zlatého Bažanta by Vánoce nestály za to! In-store aktivace na slovenském trhu

Ne vždy se Štědrý den vyvede přesně podle našich představ. Kdyby šlo všechno snadno, Vánoce by nestály za to to bylo motto sezonní kampaně ležáku Zlatý Bažant, se kterým oslovila publikum na slovenských prodejních plochách. S realizací POS materiálů pomohla česká komunikační agentura Dago.

Vánoční projekt pro Zlatého Bažanta na slovenském trhu byl vskutku nepřehlédnutelný. Jednopaletové vystavení bylo zhotoveno v červeno-zelené barvě a zdobil ho vyplétaný vzor, který znáte z norských a vánočních svetrů, tentokrát ale s motivem bažanta – tedy symbolem tohoto prémiového světlého ležáku. „Zlatý Bažant patří k našim Vánocům a tento fakt podtrhl i koncept speciálních paletových aktivací, které vznikly ve spolupráci s agenturou Dago. Cílem bylo vnést do prodejní plochy trochu vánoční atmosféry a zároveň propojit ATL komunikaci s místem prodeje, což se nám, myslím, podařilo,“ hodnotí aktivaci Martina Lihocká, senior channel specialist ze společnosti Heineken.

Celá aktivace pak poskytovala dostatečný prostor pro prezentaci kompletní nabídky produktů značky Zlatý Bažant.
Při realizaci návrhů se Dago nechalo inspirovat novým klíčovým vizuálem, který slouží zejména ke komunikaci nového produktu Zlatý Bažant – originálního půllitru z rukou slovenského designéra Lukáše Karáska.

Vystavení bylo vyrobeno převážně z kartonu a doplněno o oboustranně podsvícené logo na topperu, které dominovalo celé aktivaci. Hravými prvky umocňujícími vánoční atmosféru byla blikající LED světýlka, která zdobila boční desky vystavení. „LED diody se vlepovaly do bočního stromku při kompletaci tohoto dílu. Všechny se hned musely rozsvítit, protože po slepení tohoto dílu k nim již nebyl přístup,“ vysvětluje Gabriela Holá, produkční ze společnosti Dago. Kolemjdoucí zákazníky také zaujaly zlaté prvky, na jejichž výrobu nebyla použita zlatá barva, jak by se mnozí mohli domnívat, ale zlatá fólie. „Zlatá fólie byla použita, protože jsme do vystavení potřebovali vyloženě zlatou. Kdybychom zlatou tiskli, tak by nebyla tak lesklá, spíše by připomínala žlutohnědou barvu a vystavení by ztratilo svoje kouzlo vánoční atmosféry,“ uzavírá Luboš Plačko, project manager Dago.

 

Váš tým Dago 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Další články

Irsko letí na med od českých včel

Irsko letí na med od českých včel

Tullamore D.E.W. Honey byla uvedena na trh již na podzim loňského roku. Komunikační agentura Dago pro tuto novinku letos vytvořila samplingový stánek, který efektivně propaguje spojení českého medu a irské whisky.

Pin It on Pinterest

Share This