Retail News 12/2021: MÁME RÁDI MLADÉ A NEKLIDNÉ – JSOU KREATIVNÍ

RETAIL NEWS 5/2021: TECHNOLOGIE V POS

POS materiál může být díky technologiím natolik výrazný a nezapomenutelný, že ovlivňuje jak nás, tak naše nákupní chování v přítomném okamžiku i v budoucím kontaktu se značkou. [pdf-embedder...

ZBOŽÍ A PRODEJ 3/2021: IN-STORE KOMUNIKACE MUSÍ LADIT S DOBOU

Retail svírá celosvětová pandemie. A nějakou dobu ještě bude. Existují obory, jako je FMCG a další, které z důvodu nařízení vlády nebyly ovlivněny, a dokonce nejsou postiženy nebo se jim při srovnání s předcovidovým obdobím obratově daří i více. Děje se tak ale na...

MARKETING & KOMUNIKACE 1/2021: NENÍ NAD ŽIVÝ KONTAKT SE ZÁKAZNÍKEM

Během pandemie bylo on-line nakupování pro obchodníky nepopiratelnou spásou. Celé měsíce lidé na internetu nakupovali cokoliv - potraviny a zboží každodenní spotřeby, stejně jako oblečení a produkty lifestylových značek, čímž posílili již dávno zřejmý trend....

RETAIL NEWS 3/2021: POP má v komunikačním mixu nezastupitelné místo

Jak výrobci, tak i uživatelé prostředků in-store komunikace potvrzují významnou roli správně fungujících POP prostředků. Ty napomáhají nejenom ke zvýšení prodeje, ale zákazníci si je chválí i kvůli zjednodušené, a přesto atraktivní komunikaci v maloobchodním...

Retail News 12/2021: MÁME RÁDI MLADÉ A NEKLIDNÉ – JSOU KREATIVNÍ

Hlavním cílem je, aby výstupy, které zadavatel hledá, byly co možná nejlepší, mluvily jeho jazykem a ladily s jeho cíli a očekáváními.

retail-news-2021-12-10-mame-radi-mlade-a-neklidne-jso

Další články

Pin It on Pinterest

Share This