Albert provází zákazníky světem vína

POPAI CE AWARDS ovládla loď Kapitána Morgana

Minulý týden proběhlo v Praze tradiční vyhlášení cen POPAI Central Europe Awards 2015. Naší společnosti se podařilo uspět se třemi realizacemi, z nichž pojízdný bar Loď Captain Morgan pro Stock Plzeň triumfoval čtyřmi oceněn…

Whisky festival z vás udělá experta

Společnost Rémy Cointreau, jež distribuuje řadu značek whisky a bourbonů, připravila pro české zákazníky Whisky festival. Je určen všem, kdo chtějí poznat nejoceňovanější světové whisky. Zákazníci mají šanci získat s nákupe…

Captain Morgan v novém plavidle

Značka karibského rumu Captain Morgan začala k prezentaci na promo akcích a festivalech využívat nový mobilní bar ve tvaru lodi, který pro ni vytvořila naše společnost. Atmosféru vedle působivého vzhledu a řezbářské práce p…

HP poutá hráče k hernímu oltáři

Hewlett Packard (HP) má ve svém portfoliu notebook zaměřený na hráče nazvaný HP Omen. K příležitosti jeho vydání se rozhodla využít na vybraných prodejnách výrazný stojan, který působí vizuálně i zvukově. Stojan, který jsme…

POPAI Masters Chicago

V říjnu se v Chicagu uskuteční tradiční POPAI University Master´s Program. Prestižní vzdělávací program se zaměří například na využití neuromarketingu, design a kreativitu, nákupní chování a další témata z oblasti shopper m…

GlaxoSmithKline SIS v Globusu

Společnost GlaxoSmithKline Consumer Healthcare (GSK) se rozhodla využít shop-in-shop v plzeňském a pražském Globusu k prezentaci svých zubních značek. Kruhový stojan prezentuje značky Sensodyne, Paradontax a Corega. Vystave…

3D CHALUPY OD NESTLE V GLOBUSU

Společnost Nestlé v červnu a červenci podporuje prodej všech značek bonbonů. Činí tak pomocí soutěže „S bonbóny tě baví svět!“ ve spolupráci s portálem chatyachalupy.cz. Výherci v ČR i na Slovensku si užijí celkem 42 pobytů…

In-store v Šanghaji a Pekingu

Právě jsme se vrátili ze světa, kam jsme se vydali za dalším in-store dobrodružstvím s tradičním cílem inspirovat se a obhlédnout nové trendy v oboru P.O.P. komunikace. Tentokrát jsme zamířili do Číny. Nejprve na veletrh C-…

JOJO v Tesco přitahuje zákazníky uhrančivým kruhem

Značka bonbonů JOJO od minulého týdne podporuje prodeje ve vybraných prodejnách TESCO námi navrženými a vyrobenými regálovými čely s vířící fantazií v hlavní roli. Cílovou skupinou jsou trochu překvapivě mladé ženy. Kromě p…

Albert provází zákazníky světem vína

Víno se řadí mezi nejoblíbenější alkoholické nápoje Čechů. V prodejnách Albert proto rozšiřují sortiment privátní značky Sommelier collection a prezentují jej zákazníkům v novém vystavení.

Přehledné uspořádání a nadčasový minimalistický design hrají v této nové aktivaci prim. Vystavení láká na vybraná vína z různých cenových kategorií a je rozděleno na dvě poloviny, z nichž jedna se věnuje vínům ze zahraničí a druhá polovina nabízí vína z Moravy.

Vystavení vévodí kartonové čelo, které je umístěno na kovových regálech a bylo vyrobeno v nepřehlédnutelném designu nové značky Sommelier collection. Dominuje mu černá barva doplněná o dekor dřeva. Vystavení upoutá pozornost zákazníka svou sofistikovaností a jednoduchým, čistým designem, který navodí pocit luxusu. „Naše nová značka Sommelier collection má výrazný, poutavý design, který jsme implementovali do kartonového vystavení čela. Aktivace zákazníka zaujme a informuje ho o původu jak domácích moravských vín, tak i zahraničních vín,“ uvádí Erika Bognárová ze společnosti Albert Česká republika.

Nové vystavení pro hypermarkety Albert vzniklo pro prezentaci privátní značky Sommelier collection, která obsahuje ta nejlepší vína, jež jsou v tomto řetězci dostupná. Za jejich výběr ručí česká someliérka Klára Kollárová a spotřebitelé je poznají podle speciální etikety se značkou „Sommelier collection“.

 

Váš tým Dago 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Další články

Irsko letí na med od českých včel

Irsko letí na med od českých včel

Tullamore D.E.W. Honey byla uvedena na trh již na podzim loňského roku. Komunikační agentura Dago pro tuto novinku letos vytvořila samplingový stánek, který efektivně propaguje spojení českého medu a irské whisky.

Pin It on Pinterest

Share This