Jedenáct ocenění pro DAGO v prestižní soutěži POPAI Awards 2025
Úspěšné tažení napříč kategoriemi a uznání od odborné poroty. Společnost DAGO si z letošního ročníku soutěže POPAI Awards 2025 odnáší jedenáct ocenění, která potvrzují vysoký standard v oblasti instore komunikace, důraz na precizní zpracování i schopnost tvořit...
Představujeme endcap 3.0: Když karton zvládne roli permanentu
Realizace kombinovaného vystavení pro značky Jack Daniel’s & Diplomático pod vlajkou společnosti Brown‑Forman Czechia představuje nový trend v oblasti regálových čel a endcapů. Oproti tradičním permanentním řešením za desítky tisíc korun přináší kombinaci...
Monster shop-in-shop s formulí: marketing na plný plyn
Značka Monster se dlouhodobě profiluje jako výrazný hráč v oblasti lifestyle a motorsportu. Spolupráce s týmem McLaren, která zahrnuje mimo jiné i soutěže o vstupenky na závody F1 nebo zážitky s týmem McLaren, je příkladem toho, jak lze globální sportovní alianci...
DAGO se značkou Rajec proměnilo prodejní plochu v oázu klidu pro maminky i miminka
Začátek léta byl ve vybraných prodejnách moderního trhu ve znamení klidu a mateřské péče. Značka kojenecké vody Rajec zde totiž představila poutavý shop-in-shop, který byl součástí marketingové kampaně „Maminka příroda přeje hezké sny“. Instore řešení vycházelo...
Zlatý Bažant v novém světle: Dvě silné in-store kampaně pro redesign a letní osvěžení na slovenském trhu
Slovenská značka Zlatý Bažant se po dlouhých 24 letech rozhodla pro výrazný krok – změnila tvar své ikonické lahve a zároveň se rozloučila se zlatou fólií na hrdle. Nový design je čistší, modernější a jasně cílí na mladší generaci konzumentů. A protože taková změna si...
Slavíme úspěch na Shop! Paris Awards 2025: Dvě medaile pro český POP design
Mezinárodní soutěž Shop! Paris Awards je každoročním svátkem in-store komunikace a designu, a je považována za nejprestižnější evropské klání POS projektů. Ocenění uděluje odborná porota složená z retailových profesionálů, zadavatelů i kreativců, kteří hodnotí...
Hokejový set POP médií Fernet Stock a Republica strhne atmosférou nakupující i sportovní fanoušky
V rámci kampaně „Za jaký tým piješ ty?“ vsadil STOCK Plzeň-Božkov na silný mix české národní hrdosti, emocí spojené s hokejovým mistrovstvím světa a ikonických značek Božkov Republica a Fernet Stock. Klíčovým prvkem celé instore strategie se stal výrazný shop-in-shop...
DAGO vítězí s projektem L’Oréal Virtuální zrcadlo i na mezinárodní scéně
Projekt L’Oréal Virtuální zrcadlo, který v listopadu 2024 ovládl soutěž POPAI CE Awards v Praze, slaví další velký úspěch. Získal zlaté ocenění v prestižní mezinárodní soutěži Shop! Global Awards 2025, konkrétně v kategorii Beauty & Cosmetics – permanent. Ocenění...
Hravá paletová vystavení z dílny Daga lákaly k soutěžení nakupující na Slovensku
Nepřehlédnutelná Fanta s mottem Hraj s barvou, s jakou chceš DAGO společně s oblíbenou značkou Fanta vneslo do obchodů nejen osvěžující chuť, ale i hravý zážitek! Barevná shop-in-shop vystavení vybízely zákazníky nejen k nákupu, ale především k zapojení do soutěže o...
DAGO přenáší magickou sílu minerální vody Kláštorná Kalcia do obchodů
Přirozená síla minerálů v moderním pojetí Ve vybraných hypermarketech Tesco mohou nakupující zavítat do světa přírodní minerální vody Kláštorná Kalcia, ve kterém se spojuje síla přírody s moderním designem. Tento unikátní shop-in-shop představuje značku Kláštorná...
Orion vábí do světa cukrovinek proudem čokolády

Výrobce čokolád Orion společnost Nestlé Česko s.r.o se rozhodla zvýšit s naší pomocí hodnotu celé kategorie těchto výrobků a zároveň posílit frekvenci kupujících v sekci prostřednictvím exkluzivního vystavení svých produktů. Endcap navržený a vyrobený naší společností má za úkol ve vybraných prodejnách TESCO zaujmout zákazníka a probudit v něm chuť na cukrovinky.
„Cílem bylo přivést kupující do uliček s cukrovinkami a tím zvýšit hodnotu kategorie. Výsledné originální řešení působí také na emoce zákazníků a vytváří impulz pro vstup do této sekce,“ vysvětluje Jakub Krupička, Trade Marketing Specialist našeho klienta, společnosti Nestlé. Endcap Orion tuto roli plní skvěle a společně s vystavením značky JOJO v některých prodejnách láká do světa cukrovinek.
Vzhled endcapu je vyveden v kombinaci modré a hnědé barvy. Modrá je charakteristická pro značku Orion, tmavě hnědá barva stimuluje chuť. Dojem luxusu vedle barevné kombinace podtrhuje vysoký lesk, který je využit na většině pohledových povrchů stojanu. 3D bočnice stojanu představují velké tabulky čokolády Orion, dominantou ve středu je znázornění tekoucího proudu čokolády zakončeného ve spodní části vírem vytvořeného pomocí naplocho umístěné LCD obrazovky.
„Instalace má prezentovat Orion jako tradiční a dobře známou českou značku, na jejíchž produktech si zákazníci doma rádi pochutnají. Koncept endcapu tedy vyvolává dojem vstupní brány, která vytvoří emoce a probouzí chuť,“ doplňuje Marek Končitík, Sales Director naší společnosti.
Vzhledem k tomu, že dle dosavadních zkušeností endcap
reálně zvyšuje penetraci kupujících v kategorii, plánuje Nestlé postupné rozšiřování jejich počtu. Jedním z dosažených úspěchů tohoto projektu je také ocenění za nejlepší in-store realizaci měsíce prosinec 2015 serveru mistoprodeje.cz.
Váš DAGO team
SK






