Radegast láká na hořkost i světelné a zvukové efekty. Nová aktivace zasáhne lidské smysly
Již od ledna se mohou zákazníci ve vybraných hypermarketech Albert setkat s novými aktivacemi piva Radegast, které zhotovila agentura Dago ve spolupráci se společností Plzeňský Prazdroj. Pro výrobu setu POS materiálů bylo využito hned několik inovativních prvků tak,...
Hrdinové Marvelu vyzývají k soutěži v in-store kampani Coca-Cola
Spolupráce dvou ikonických značek, jakými jsou Coca-Cola a Marvel, si žádá něco výjimečného. Komunikační agentura Dago tak k právě probíhající soutěži o zájezd do Marvel Avengers Campusu v Disneylandu Paris připravila pro Coca-Colu hned několik vystavení pro český a slovenský trh.
Ikonické brambůrky Pringles v nových regálech jen tak nepřehlédnete
Značka Pringles se pouští do ještě výraznější vizibility. Jako první ji zaznamenají návštěvníci Global Free Shopu v Potůčkách a Brandově, kde má oblíbená značka Pringles nová permanentní prémiová vystavení.
Vánoční sumář: Jak si Dago poradilo se sezónními POS?
Předvánoční nákupní horečka láká spotřebitele k návštěvě kamenných prodejen, ve kterých nakupují dárky pro své nejbližší. Jak ale zazářit na zahlcených prodejních plochách?
Bez Zlatého Bažanta by Vánoce nestály za to! In-store aktivace na slovenském trhu
Kdyby šlo všechno snadno, Vánoce by nestály za to – to bylo motto sezonní kampaně ležáku Zlatý Bažant, se kterým oslovila publikum na slovenských prodejních plochách.
Naše aktivace získaly v soutěži POS STAR první a druhé místo
Portál Mistoprodeje.cz ve spolupráci se společností ppm factum vyhlásil vítěze soutěže POP STAR o nejlepší in-store realizaci měsíce. Absolutním vítězem za měsíc listopad se stala naše realizace shop in shopu Semtex.
Vánoční Coca-Cola vsází na emoce. A dělá dobře, set POS je nepřehlédnutelný
Pro mnoho z nás jsou Vánoce spojeny s Coca-Colou a jejím vánočním kamionem. Vzbudit emoce na prodejní ploše – a tím v nakupujících posílit zmíněné propojení – byl tedy krásný, ale náročný úkol, kterého se Dago rádo zhostilo.
Oslavte Vánoce s unikátní aktivací Pilsner Urquell
Prémiové pivo k Vánocům neodmyslitelně patří. I proto se značka Pilsner Urquell rozhodla vytvořit unikátní sezonní aktivaci s holofanem, kterou v exponovaných vánočních prodejních plochách rozhodně nepřehlédnete.
Vánoce bez likéru Baileys? Letos NE, na prodejních plochách ho určitě nepřehlédnete!
Baileys se řadí mezi nejprodávanější likéry vůbec. A právě teď – v tomto svátečním čase – se distributor tohoto oblíbeného irského likéru rozhodl, že na trh vstoupí s novou vánoční aktivací.
Nenechte se spoutat tradicí: Hodnocení pro Marketing & Media
Být vidět během tradiční sezony vyžaduje značnou dávku odvahy, ne všechny značky se na to ale cítí.
10 ÚČINNÝCH TIPŮ PRO LEPŠÍ MÍSTA PRODEJE

1. Vytvářejte přehledné úseky
Poskytněte očím Vašich zákazníků ústřední orientační body a zajistěte jasné vertikální a horizontální uspořádání, pomozte jim v orientaci. Využijte grafických prvků, které upoutají pozornost. Uvědomte si, že čím dál více zákazníků se dívá spíše dolů než nahoru, především ti, kteří při nakupování drží smartphony.
2. Připomenutím potřeby dochází ke zvýšení prodeje
Fungují regálová čela a druhotná umístění nabízející třeba více značek a připomínající nějaké příležitosti nebo události, pro které je zákazníci mohou potřebovat. Stimulujte pocity se spotřebou související. Čím blíže se nakupující přiblíží okamžiku spotřeby, tím lépe.
3. Vytvářejte zážitky založené na zkušenostech
Zavádějte novinky výzvami k vyzkoušení nebo komunikujte na POP médiích, že ostatní to tak dělají. Vyvolávejte pozitivní emoční zkušenosti tím, že v místě prodeje ukážete rodiny a přátele užívající si společné chvilky při spotřebě dobrých věcí. Když ostatním ukážete potěšení jiných lidí z výrobku, aktivujete zrcadlové neurony zákazníků a tím způsobíte, že po takovém výrobku zatouží. Komunikujte to, jak zlepšuje životy a zajišťuje, aby se zákazník cítil lépe. Klíčové je pak poznat emoční spouštěče vaší cílové skupiny v souvislosti s vašimi produkty.
4. Dva fungují lépe než jeden
Zobrazení dvou lidí na POP komunikaci je vždy lepší než zobrazení jednoho, především pro ženy, které jsou sociálně propojenější. Zajistěte, ať jsou lidé středem POP médií.
5. Žena je jiná než muž
Mějte také na paměti, že muži a ženy nahlížejí na svět odlišně. To, co vyvolá skvělý dojem u žen, mohou muži vnímat negativně a naopak. Například představa ženy, která vaří večeři na Štědrý den nebo zdobí vánoční stromeček, může být pro ženy stresující, představují si totiž rozsah vynaloženého úsilí. Zatímco muž to může vnímat jako příjemné nebo neutrální. Avšak představa rodiny zdobící stromek společně je pozitivní pro obě pohlaví.
6. Předávejte jednoduchá a jasná sdělení
Nakupující nemají čas číst. Která tři slova by si měli zapamatovat po shlédnutí vaší POP komunikace? Tam, kde je to možné, používejte místo slov obrázky nebo symboly, abyste zvýšili možnost, že vaše sdělení zpracují. Pamatujte si ale také, že čím více času smysluplně stráví nakupující při pohledu na vaši POP komunikaci a výrobky, tím pravděpodobněji koupí. Pomůže vám i dodržování Frazierovova pravidla 3-4-5, které říká, že komunikace v místě prodeje má být nastavena tak, aby ji zákazník pochopil do tří vteřin, aby byla vidět ze čtyř směrů a komunikovala maximálně pěti slovy, nebo elementy.
7. Zůstaňte přehlední
Nechte výrobek vždy vyniknout, nevytvářejte mezi jím a zákazníkem žádné bariéry, třeba komplikovanými POP médii. Jednoduchý a otevřený fyzický dosah je pro interakci s produktem klíčový. Zdůrazněte co nejstručněji a nejjasněji důvod ho teď a tady koupit.
8. Na výběru barev záleží
Na položky ve žluté, oranžové nebo červené barvě se nakupující dívají déle a tyto barvy tedy podpoří impulzní nákup. Studené barvy, jako zelená, mohou být uklidňující a spojovány se zdravím. Účinnost barev však závisí na souhře s obsahem sdělení. Klíčová je také konformita s navyklou barevností konkrétních produktů a značek. Je zároveň důležité, abyste zajistili vizuální kontrast s ostatními položkami vystavenými v bezprostřední blízkosti.
9. Vynikněte v davu
Ve změti komunikace a výrobků je podstatné vyniknout. Použití POP médií se zaoblenými hranami, jedinečným tvarem a ikonickým brandingem pomáhá získat pozornost nakupujících. Novinka je skvělý způsob, jak upoutat pozornost. Stejně tak komunikace, která přivede lidi zpět do dětství, kde bývají jejich vzpomínky růžovější, než je vnímání jejich současného života.
10. Využívejte technologie
Aktivujte smysly nakupujících zvukem, vůněmi a pohybem. Pozvěte je a jejich děti ke vzájemné interakci prostřednictvím tlačítek a výběru z možností nabídky, rozšiřte jim možnosti mimo místo prodeje omnichannel strategií. Pracujte s daty ve prospěch maximální relevance a zákaznické spokojenosti.
Daniel Jesenský DAGO, s.r.o.
Reagujte na daniel.jesensky@dago.cz
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY