Jaro přináší další výběr zajímavostí z Pinterestu

Příklady zajímavých a působivých realizací, které pomáhají budovat atmosféru v místě prodeje.
Tyto a mnoho dalších realizací naleznete jako vždy na 

Globalshop Las Vegas 2017: špičková tradiční řešení

25. ročník veletrhu Globalshop Las Vegas 2017 (www.globalshop.org) se letos nesl v duchu sloganu „Experience Defines You“, zákaznická zkušenost tak i zde byla již tradičně na prvním místě.

Oproti düsseldorfskému Euroshopu b…

LG trendy shopping v Alze

Společně se značkou elektroniky LG Electronics jsme vytvořili další zajímavý projekt. Na 42 metrech čtverečních v pražském Alza showroomu jsme se podíleli na plně funkčním shop in shopu prezentujícím hned několik typů produ…

Euroshop 2017 pohledem týmu DAGO

V březnu se v Düsseldorfu konal již tradičně největší veletrh Euroshop zaměřený na reklamu a propagaci. Během pěti dnů měli návštěvníci možnost seznámit se s trendy a tématy, které letos v oblasti prezentace zboží hrají pri…

Orion přináší do obchodů atmosféru Velikonoc

S velikonočními svátky jsou vedle pomlázky a barvených vajec spojeny i čokoládové dobroty pro koledníky. Na to nezapomíná ani přední výrobce čokolády Orion společnosti Nestlé, která se svým zákazníkům rozhodla zprostředkova…

Máme Shop! Global Award za Somersby

Sedmý ročník mezinárodní soutěže Shop! Global Awards zná vítěze nejlepších in-store realizací za rok 2016. Mezi oceněnými je také stojan cideru Somersby z dílny našeho týmu. Z maloobchodního veletrhu Euroshop v Dusseldorfu…

Nescafé Dolce s mixem kapslí na míru

Společnost Nestlé ve spolupráci s naší společností připravila pro příznivce kávy Nescafé Dolce Gusto možnost vytvořit si vlastní kolekci kapslí podle své chuti v unikátním pop-up store, v němž si mohou zákazníci sami vybrat…

GEM-GEN2 – máme nový informační systém

Náš tým DAGO se kromě zajímavých realizací může pochlubit ještě jednou zajímavou věcí. Je jí unikátní, na míru vytvořený informační systém GEM druhé generace, založený na platformě Lotus Notes od IBM.

„Ve společnosti DAGO…

Zahradnictví, na značky: Hodnocení pro Marketing & Media

Hlavní podpora prodeje zahradnického sortimentu startuje právě teď. Galerie POS realizací ukazuje, co funguje. Vybraná zahraniční vystavení pro časopis Marketing & Media ohodnotila naše PR koordinátorka Radka Hejduková.

Jsme národ zahrádkářů, tedy moje generace ještě ano, a našich rodičů určitě. Jsme ideální cílová skupina pro všechny hobbymarkety, zahradní centra a květinářství. Od dubna jsou nákupy — nebo možná spíše výlety — do zahradnictví skutečnou lahůdkou. Počínaje přeplněným parkovištěm, přes tlačenici u sazeniček zeleniny a prodíráním se za nejlepšími letničkami, až po fronty u pokladen. Přemýšlím, kde se v lidech ta touha, ta ambice mít vlastní výpěstek čehokoliv, bere. Zřejmě to v nás je ještě z pradávných dob. A následně to vynaložené úsilí končí nadúrodou cuket, které všichni nabízejí všem a nikdo je nechce.
 
Ale samozřejmě je obor zahradnických potřeb zboží jako každé jiné, a jeho specifičnost silných prodejů na jaře a v létě je něco, co musí obchodníci, a především marketéři zohlednit. Pro zahradní centra určitě funguje „word of mouth“ a pro samotné výrobce zahradního nářadí je následná prezentace v obchodě klíčová. Tedy vystavení musí být tak poutavé, že si říkáte, že ty zahradní nůžky opravdu musíte koupit, a že vaše stávající motyčka už také za moc nestojí.
 
Dalším klíčem k úspěchu je přehlednost a navigace — nikdo nechce trávit v obchodě deset minut jen hledáním struny do křovinořezu. A personál, to je alfa a omega. Můžete mít v plánu koupit jen nějakou malou, obyčejnou sekačku, a můžete odjíždět s nejmodernějším typem, akumulátorovou. Kromě tohoto prodejního a marketingového základu mohou jít prodejny dál, jejich potenciál je obrovský, lidé během covidu místo dovolených trávili čas na zahrádkách a balkonech. Jako národ utratíme ročně v hobbymarketech 30 miliard korun. Není to samozřejmě jen za zahradnické potřeby a vše okolo, ale i tak. Vůbec bych se nebála využít pop ‑up store konceptu, právě na jarní „nálet“ zákazníků toužících výhradně například po sazeničkách by to bylo ideální. Nabídnout posezení s kávou a občerstvením, aby si mohli „uťapaní“ zákazníci odpočinout a nabrat energii, rozmyslet, co ještě přikoupit. À propos, máte na sezonu všechno?
 
1. Kampaň a shop-in-shop Gardena 
Opravdu klobouk dolů před tím, jak kreativně přistoupila Gardena k in‑store podpoře svých výrobků. To je přesně ono, nebát se vystoupit z očekávaného provedení a provést zákazníky džunglí zahradnických potřeb a pomůcek vtipně a zábavně. Udělat stojan z palmy nebo expedičního džípu.
 
2. Vizuální identita Moss and Moor
Vysoko hodnotím také koncept obchodu a vizuální identity Moss and Moor, které ambiciózně naplňuje svůj claim, že je víc než zahradním centrem. Prostornost, vzdušnost, přehlednost uspořádání, relax zóna s kavárnou, tady máte pocit, že byste žádné nervózní a uspěchané nakupující ani potkat nemohli.
 
3. Stojany pro Kent & Stowe
Nejen nabídnout různé druhy zahradnického náčiní, ale také vysvětlit, proč vybrat zrovna to, či ono, a jak s ním pracovat, to je můj třetí favorit, Kent & Stove. Šikovné stojany a regálové systémy, které mají společného jmenovatele, přehlednost a usnadnění výběru pro nákup.
Hodnotila: Radka Hejduková, DAGO s.r.o.
Zdroj: Marketing & Media 21/2022
 
 
 
 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This