Globalshop Las Vegas 2017: špičková tradiční řešení
25. ročník veletrhu Globalshop Las Vegas 2017 (www.globalshop.org) se letos nesl v duchu sloganu „Experience Defines You“, zákaznická zkušenost tak i zde byla již tradičně na prvním místě.
Oproti düsseldorfskému Euroshopu b…
LG trendy shopping v Alze
Společně se značkou elektroniky LG Electronics jsme vytvořili další zajímavý projekt. Na 42 metrech čtverečních v pražském Alza showroomu jsme se podíleli na plně funkčním shop in shopu prezentujícím hned několik typů produ…
Euroshop 2017 pohledem týmu DAGO
V březnu se v Düsseldorfu konal již tradičně největší veletrh Euroshop zaměřený na reklamu a propagaci. Během pěti dnů měli návštěvníci možnost seznámit se s trendy a tématy, které letos v oblasti prezentace zboží hrají pri…
Orion přináší do obchodů atmosféru Velikonoc
S velikonočními svátky jsou vedle pomlázky a barvených vajec spojeny i čokoládové dobroty pro koledníky. Na to nezapomíná ani přední výrobce čokolády Orion společnosti Nestlé, která se svým zákazníkům rozhodla zprostředkova…
POPAI Awards Paris: Čtyři naše projekty ve finále POPAI Awards Paris
Hned čtyři naše realizace postupují do finále prestižních evropských cen POPAI Awards Paris. V úterý byly na soutěži, kam se zapojilo 277 realizací ve 37 kategoriích, vyhlášeny projekty, které budou oceněny v červnu na finá…
Máme Shop! Global Award za Somersby
Sedmý ročník mezinárodní soutěže Shop! Global Awards zná vítěze nejlepších in-store realizací za rok 2016. Mezi oceněnými je také stojan cideru Somersby z dílny našeho týmu. Z maloobchodního veletrhu Euroshop v Dusseldorfu…
Nescafé Dolce s mixem kapslí na míru
Společnost Nestlé ve spolupráci s naší společností připravila pro příznivce kávy Nescafé Dolce Gusto možnost vytvořit si vlastní kolekci kapslí podle své chuti v unikátním pop-up store, v němž si mohou zákazníci sami vybrat…
GEM-GEN2 – máme nový informační systém
Náš tým DAGO se kromě zajímavých realizací může pochlubit ještě jednou zajímavou věcí. Je jí unikátní, na míru vytvořený informační systém GEM druhé generace, založený na platformě Lotus Notes od IBM.
„Ve společnosti DAGO…
Vánoční chuťovky z Pinterestu
Ani v prosinci jsme nezapomněli a vybrali jsme pro vás na Pinterestu zajímavé realizace. Jak jinak než s vánoční tematikou. Ve čtvrtek 24. listopadu proběhlo vyhlášení letošních POPAI Awards o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace. A stejně jako v loňském roce si i letos nejvíce cen odnesla naše společnost. Uspěli jsme hned se…
Nechte se inspirovat v naší fotogalerii nebo na
Díky za ocenění POPAI CE AWARDS 2016
Vystavení Jägermeister absolutním vítězem POPAI Awards 2019

Letos soutěžily tradiční POP prostředky ve 20 kategoriích. Z celkem 18 přihlášených realizací jsme jich třináct dokázali proměnit ve vítězství, což je pro nás historicky nejvýraznější výsledek. Máme radost z toho, že jsme na těchto projektech mohli spolupracovat s našimi klienty a přinést do českého prostředí in-store marketingu inovativní komunikační řešení.
Nejvyšší počet bodů ze všech vystavení, a tedy titul „absolutní vítěz“, si odnáší paletový ostrov pro Jägermeister s originálním hologramem, který se v české in-store komunikaci zřejmě ještě neobjevil. Díky tomu dokáže zaujmout zážitkem odkazujícím na virtuální realitu. Kromě toho zákazníky osloví i podsvícenými motivy jelena coby ústředním motivem značky. Stejné vystavení získalo ještě ceny za nejlepší materiálovou a technologickou inovaci, za kreativitu a rovněž se stalo vítězem v kategorii světelné komunikace.
Oceněným projektem byl také shop-in-shop, který upozorňoval na kampaň „Grilujeme s Coca-Colou. Získal titul vynikající realizace. Kombinuje tři hlavní prvky – plynový gril, stůl s talířem a příbory a přihrádku s vyskládanými dřevěnými špalky. Provedení s klasicky letními prvky jako je světelný řetěz, tráva a naštípané dřevo v zákazníkovi vyvolává uvolněnou a příjemnou atmosféru.
Stejný titul si vysloužil i permanentní stojan propagující bylinný likér Black Fox. Ten upoutává pozornost svou tajemnou atmosférou temného lesa, ve kterém zákazníka pozorují zelené liščí oči. Vystavení dominuje topper, vyrobený z opálového plexiskla, které je potištěné sítotiskem. Tuto celou plochu podsvěcují LED diody.
V kategorii alkoholických nápojů jsme zaznamenali úspěch se svým osobitým kartonovým barem pro irskou whisky Tullamore Dew. Porotce oslovilo poutavé provedení v teplých barvách prezentovaného nápoje, dále pak reálné osvětlení a vhodně zakomponovaný zvon.
Mezi našimi dalšími vystaveními, která získala ocenění, jsou dětská kolébka Pampers, regálové čelo pro kávovarové kapsle Nescafé Dolce Gusto a prémiový minimalistický endcap pro elektronické cigarety IQOS. V kategorii integrovaných in-store kampaní zaujala sada stojanů, která promovala energetický nápoj Semtex. Seznam všech našich realizací a jejich ocenění uvádíme v přehledu níže.
Soutěž POPAI Central Europe Awards pořádá středoevropská kancelář POPAI CE. Dlouhodobě podporuje obor marketingu v místě prodeje a nové trendy, které ukazují in-store reklamu jak efektivní komunikační nástroj vůči zákazníkovi.
Přehled ocenění společnosti Dago v jednotlivých kategoriích:
- Potraviny: endcap „Coke and Meal“
- Nealkoholické nápoje: vystavení pro nealkoholické osvěžení Birell
- Alkoholické nápoje: kartónový bar pro Tullamore Dew
- Drogerie: dětská kolébka Pampers
- Domácí potřeby: regálové čelo pro kávovarové kapsle Nescafé Dolce Gusto
- Elektronika: minimalistický endcap pro elektronické cigarety IQOS
- Světelná komunikace: paletový ostrov s hologramem Jägermeister
- Integrované komunikační kampaně: Semtex
Hlavní ocenění:
- Nejlepší materiálová a technologická inovace: paletový ostrov s hologramem Jägermeister ostrov hologram
- Kreativita: paletový ostrov s hologramem Jägermeister ostrov hologram
- Absolutní vítěz: paletový ostrov s hologramem Jägermeister
Vynikající realizace:
- Shop-in-shop „Grilujeme s Coca-Colou“
- Permanentní stojan Black Fox
Děkujeme. Váš Dago tým
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY
Další články
Nominace v POPAI Awards Paris pro Domácí kavárnu od Nestlé
V letošním ročníku soutěže POPAI Awards Paris 2022 získal nominaci náš projekt pro značky...
Salute! To nejlepší z Itálie najdete na jednom místě
Italové si život umějí vychutnat. Jejich vášeň k životu je pověstná. A na to sází i nové vystavení pro Ultra Premium Brands, které vás mrknutím oka přenese do prosluněných italských ulic. Vydejte se s námi na cestu!
Tssst! Mattoni novým POS láká na své novinky
I letos vsadila Mattoni v rámci prodejního vystavení na originální stojany a paletová vystavení hrající všemi barvami.
Red Bull v retailu představuje limitovanou novinku
Nová aktivace, využívající rebrandované nosiče z loňska, se vztahuje k letní limitované edici energy drinku s příchutí meruňky a jahody.
SK


