Red Bull projíždí s Formulí 1 české a slovenské prodejny

V obchV obchodech a na čerpacích stanicích napříč Českem a Slovenskem nyní poutá pozornost netradiční prezentace značky a produktů Red Bull s tématikou Formule 1. odech a na čerpacích stanicích napříč Českem a Slovenskem nyní poutá pozornost netradiční prezentace značky a produktů Red Bull s tématikou Formule 1.

Big Shock! přináší hudební zážitek přímo do prodejen

Tradiční letní limitovaná edice energetických drinků Big Shock! MUSIC, která reprezentuje hravost hudebních zážitků a letních festivalů, na sebe nyní v obchodech upozorňuje pomocí unikátního vystavení ve tvaru sluchátek, které jsme v Dagu vytvořili.

Ocenění POP STAR měsíce února 2021 získala realizace JOJO

Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc únor se stala realizace JoJo. V tomto měsíci bylo přihlášeno 10 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční...

Správně zvolené POS jako podpora prodeje funguje

Úspěšné POS vychází z poznání klienta/zadavatele a brandu. Na ně navazuje určení si cíle, vytvoření strategie řešení POS, kontrola nákupního procesu, nalezení funkčních elementů pro prodej, nalezení benefitů, odlišností atd. Příprava těchto studií zabere více času než produkce samotného POS.

Nová značka rumu Heffron připlula k zákazníkům na lodi

Třtinový rum Heffron má své místo v sortimentu české Palírny U Zeleného stromu už od roku 2019. Nyní na sebe Heffron upozorňuje v českých obchodech pomocí našeho netradičního paletového vystavení ve tvaru lodi a majáku.

Propojení dvou různých konceptů Stock slavilo úspěch

Čtyřpaletí pro Stock Plzeň a.s. bylo opravdovou výzvou, slučovalo v sobě totiž prezentaci dvou naprosto odlišných konceptů. Na jedné straně to byly dvě nové tváře rozšiřující rodinu Božkov Republica, a to rumový elixír Božkov Republica Espresso a vodka z cukrové třtiny Božkov Republica Vodka, na druhé straně pak klasika – starý dobrý Fernet Stock Božkov.

Ovčák Éro šílí v obchodech po Brit Meaty Jerky

Ve spolupráci s českým výrobcem zvířecího krmiva VAFO Praha jsme představili nový psí snack Brit Meaty Jerky pomocí originálního permanentního vystavení. To bude ke zhlédnutí ve většině ze 75 zemí, kde společnost působí.

Big Shock vsadil na kreativní nabídku kompletního sortimentu

Značka Big Shock poprvé vystavila svůj kompletní sortiment na jednom místě, a to v rámci nového permanentního vystavení na prodejně Globus v Praze – Čakovicích. Kreativní endcap je kolektivním dílem společnosti Al-Namura a naší agentury.

Trh pod tlakem nedostatku surovin a rostoucích cen

Souboj materiálů pro tvorbu in-store komunikace letos značně přitvrdil

Úspěšné POS materiály nejsou jen o excelentním nápadu a grafickém návrhu designéra. Tím to vše začíná, ale klíčovou roli hraje také samotná realizace a příprava. Během tvorby technologických výkresů je zásadní volit správné materiály s ohledem na mnoho aspektů, jako je velikost POS média, jeho umístění, doba vystavení, finanční náročnost, průběh instalace a nespočet dalších. Rok 2021 nám tento proces však vůbec nezjednodušuje. Přetrvávající krize na poli materiálů, jako je kov, dřevo, karton či plast je velmi špatná. Komodity potřebné pro výrobu některých materiálů docházejí a jejich ceny razantně stoupají. Veškeré predikce jsou velmi spekulativní a nejisté. Snažíme se této situaci maximálně přizpůsobit a směřovat výrobu tam, kde očekáváme materiálový dostatek a alespoň částečnou stabilitu cen.

VÝKYVY SE MUSEJÍ HLÍDAT

Nikde není a nikdy nebylo jasně definováno, jaký materiál je na konkrétní typy POS aplikací nejvhodnější a měl by být použit pro jeho výrobu. To, že se podlahové stojany dělají hlavně z kartonu, prémiové shop-in-shopy ze dřeva, regálová čela z kovu a pultové barketky z plastu, je již minulost. Ne vždy to může být ta nejlepší volba, a proto jsme tyto „standardy“ hodili do koše a pohlížíme na každé POS velmi unikátně.
Bohužel nejhorší situace je aktuálně v oblasti kovovýroby. Cena plechu za posledních šest měsíců vzrostla o více než sto procent a každý den se toto číslo zvyšuje. Proto není důvod vyrábět reedice dříve kovových stojanů opět z kovu, ale nabízíme klientům variantu dřevěnou či plastovou. Jestliže predikujeme v blízkých dnech problém například s vlnitou lepenkou, rovnou nabízíme jistou variantu plastovou, což řekněme u paletových omotávek je ještě lepší volbou. Rozhodně neříkám, že některý z materiálů navždy končí v oblasti in-store komunikace, snažím se jen nastínit to, že ne vždy je první volba ta správná. Od toho jsme tu my, abychom situaci hlídali a nabízeli nejlepší komplexní řešení podpory prodeje.

PLASTY I EKOLOGICKÁ ŘEŠENÍ

Za poslední rok se nám velmi osvědčila práce s plastem. Nejen že se dobře zpracovává, ale je také velmi flexibilní, postaví se z něj snad cokoliv. Není problém ho celoplošně polepit a tím získat požadovaný design. Při správné volbě síly desek, lepidel a zámků, je zaručena nosnost srovnatelná s kovovými stojany. Oproti kovovému stojanu však není tak těžký a náročný na převoz či manipulaci. Velmi často tak z plastu vytváříme stojany či paletová vystavení, která si obchodní zástupce naloží do kufru automobilu a následně nainstaluje v prodejně sám, což představuje velkou finanční úsporu za instalační týmy a dopravu. Nesmíme však zapomínat také na přírodu a životní prostředí. Na veškeré tisky používáme primárně latexový tisk, který díky inkoustům na vodní bázi nezatěžuje ovzduší a neobsahuje žádné nebezpečné a zapáchající látky. Tisky jsou zcela zdravotně nezávadné a vhodné i do nejpřísnějších zařízení jako jsou školy, jídelny, nemocnice a další. Přes to všechno je kvalita výtisku velmi vysoká a stálost barev i v exteriéru dosahuje bez problémů pěti let, v interiéru až deseti let. Není problém kompletně plastové vystavení a jiná POS média vyrobit také z „non PVC“ deskových materiálů, čímž se splní nejrůznější ekologické směrnice daných společností.
Všem zadavatelům POS materiálů bych doporučila, aby si dali poradit nejvhodnější materiál s ohledem na funkčnost, trvanlivost a umístění, ale také aby se informovali o aktuální a průběžně se měnící situaci dostupnosti a cen vstupních materiálů. Právě výrobce je schopen to reflektovat, vybrat nejlepší variantu a díky tomu využít stanovený rozpočet na maximum.

Dvoupaletové vystavení značky Red Bull v prodejně Albert je kompletně vyrobeno z plastu a je doplněno o elektroinstalaci.

Autor: ANNA BRŮŽKOVÁ, Dago
Zdroj: Marketing & Media, číslo 26-27

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This